מישהו מוכן להסביר ..

אח שלהם

New member
מישהו מוכן להסביר ..

למה ביכלל יש עונה שלישית{לא שאני נגד} אם בסוף של של העונה השנייה הסיילונים הבינו שאין טעם לתקוף את בני האדם {עזבו את קפריקה} .... יכול להיות בישביל לימצוא את המושבה ה13 ?
 

delphiman

New member
לא ראית את סוף העונה?

אני לא יודע אם זה ספויילר כי לא ראיתי את זה ב yes, אבל בסוף הפרק האחרון של עונה 2 בני-האדם מתיישבים בכוכב חדש (New-Caprica). בסוף הפרק יש קפיצה של שנה לעתיד, כשבני-האדם חיים די בסבל בכוכב והצי כבר לא במצב טוב. אז הסיילונים מגיעים וכובשים את הכוכב הזה. שאריות הצי מספיקות לברוח, ובני-האדם חיים עכשיו תחת כיבוש סיילוני. לכן, ברור שצריכה להיות עונה שלישית (שהתחילה כבר בחו"ל, מומלץ בחום...)
 

blackguard

New member
נכון אבל..

לפני שקופצים לעתיד קצת לקראת סוף העונה השניה צביע סיילון (הכומר) ואומר שיש לא הודעה ואומר הסיילונים החילטו לא לרדוף את בני האדם יותר כמה סיבות למה הם כן הגיעו לניו קפריקה אחד מפחד שבני האדם ינקמו כי רואים בסוף העונה השניה שאנשי הצבא לא ממש מאמינים להם העניין שהם קלטו פצצה רגעינית מאיזור בטעות ורק באו לבדוק ומצאו את בני האדם או שמספר שמונה "ובומר" אמרו להם לעשות זאת סך הכל שתיהן רוצות לחזור לבני האדם בדרך כלשהי כן היה אפשר לגמור את הסדרה בניו קפריקה אבל זה היה הורס חלק מהמיתוס של כדור הארץ והרבה מאוד שאלות שצצות במהלך העונה השניה לגבי מי מה ולמה הם לא הבינו שאין טעם הם החליטו שההתקפה הייתה טעות והם מתחרטים יותר נכון מספר שש ובומר אמרו זאת ויש להם חסידים מה שנקרא והן מקבלות את מתמיכת הסיילונים כרגע אבל ניתן לראות בסוך העונה השניה כבר והתחילת השלישית שלאט לאט הן מאבדות את התמיכה שלהן בגלל דברים שונים שקורים
 
למעלה