אף פעם אין "פרופורציה" בתקשורת
הכלל הוא שהתקשורת מנפחת אירועים נקודתיים, והתהליכים החשובים באמת עוברים מתחת לאף של העיתונאים, שלרובם אין הבנה אמיתית כדי להעריך חשיבות של אירועים.
שנית אנשי התקשורת מייצרים "חדשות" על ועבור המועדון שהם מכירים הכולל, הפתעה הפתעה,,, סלבריטיס ואנשי תקשורת.
ולסיום, דווקא הסיפור של אמיר פרישר גוטמן, כן קיבל נפח מוצדק, כי הוא אנושי מרתק וטרגי בגלל מה שעבר, ובגלל אישיותו, ולא ממש בגלל תרומתו המוסיקלית.