מישהו יכול לעזור??????????

ואם כבר מישו יודע איך קוראים לשיר ש

שהילדה הזו מריאנה שרה בתחרות זה הלך משו בסגנון "תבוא לרקוד איתי.." או משו כזה...בתחרות הזו של הלהקות?
 

LuLiLoPiLaTo1

New member
מצטרפת לשאלה!../images/Emo13.gif היא שרה את זה מהמם

שרה ממש ממש יפה
וגם השיר יפה חח
 
למעלה