מישהו יכול לסקר סוגי אוכל רטוב?

frizzly

New member
מישהו יכול לסקר סוגי אוכל רטוב?

צוק אוכל פרופלאן לגורים. הוא גדל יפה והפרווה שלו מבריקה ונעימה... והכי כיף זה לתת לו אוכל שהוא אוהב. העניין הוא שאני לא יודעת איזה סוגים נחשבים טובים, איזה סוגי אוכל רטוב יש בכלל, מה מהם מחליף אוכל יבש ומה נחשב חטיף ובאיזה כמויות מותר לתת. לצורך העניין תניחו שאין הגבלת תקציב ומה שהכי טוב וטעים וכיף לחתול זה מה שחשוב.
 

אניטה007

New member
סיינס דיאט לגורים נחשב לטוב

עד כמה שאני יודעת. על וויסקס שימורים היו פה תלונות בעבר (בפורום) וגם זוג חברים שלי שקנו לחתולים שלהם וויסקס רטוב התלוננו. החתול בכלל סירב לאכול אותו (והוא לא אוכל זול בכלל).
 
הפופלרים אצלי (וכלל לא זולים)

פנסי פיסט שיזר שתי התוצרות נמכרות בקופסאות קטנות
 

frizzly

New member
או גם שלי אוכל פנסי פיסט

והוא מת על זה. אני נותנת לו קופסה לשבוע (חצי כל פעם) זה אמור להיות במקום ארוחה? הכמות הזאת נורמלית או קטנה מדי או גדולה מדי?
 

אניטה007

New member
לא, הוא דווקא לא דיאט

יש להם גם גרסת דיאט שנקראת "סיינס דיאט לייט". הרגיל הוא אוכל רגיל לגורים. והוא נחשב לאיכותי. אני נותנת לחתולה שלי אוכל רטוב פעם ביום בערב. בשאר הזמן היא אוכלת יבש. שיזר ופנסי פיסט מצוינים, אבל הבנתי שהם נחשבים יותר למעדנים מאשר לשימורים רגילים...הם גם לא נמכרים בקופסא של 400 גרם כמו הרגילים, תקנו אותי אם אני טועה.
 

אניטה007

New member
הממ, משהו כמו 80-100 גרם גג

ולא תמיד היא אוכלת את הכל בפעם אחת. היא עושה השלמות בלילה:)
 
אני נותנת כף גדושה ביום

וקופסה של 400 ג' נחשבת אצלי ל-10 מנות (יש חמישה חתולים וקופסה כזאת מחזיקה ליומיים). וזה על תקן פינוק ונשנוש ולא על תקן אוכל. אני דווקא אוהבת את הוויסקס הרטוב, ליתר דיוק - טייגר שלי משוגע עליו, במיוחד על זה בטעם סרדינים וסלמון. אבל אם מדובר בגור הייתי בכל זאת נותנת את הסייאנס דיאט, שנחשב כאוכל רטוב יותר איכותי. ואם רוצים, אפשר גם לעשות אוכל רטוב לבד. זה לא יקר ולא הרבה עבודה.
 

ronnl

New member
בינתיים שלי

אוכל את הרטוב של הוויסקאס (מנקה את הקערה שלו באופן מדהים) פעמיים בשבוע חצי קופסא כל פעם ו(וכל שבוע עם טעם אחר )וכל יום או יומיים חטיף של קיטי קאט ו או לחילופין וויסקאס(גם אותם הוא אוהב וזולל בהנאה)
 

אלבה

New member
טוני קט

5 ש"ח ל-400 גרם. אצלי 3 חתולים גומרים קופסה ביומיים.
 
דיאט זה לא דיאטה

דיאט זה תזונה... אני בעיקרון לא מייחסת חשיבות רבה מידי לאיכות האוכל הרטוב שמשמש כצ'ופר אלא לטעמו אם הוא מתקבל ע"י חתוליי וזאת משום שהתזונה העיקרית שלהם היא האוכל היבש שעליו אני מקפידה שיהיה טוב. מבחינתי האוכל הרטוב ניתן בשביל להבטיח שהם מקבלים מספיק נוזלים, האוכל הרטוב מכיל אחוז גבוה של מים ובנוסף אני מדללת אותו עם עוד מים וכך אני בטוחה שהם שותים מספיק.
 
למעלה