מישהו יכול להראות לי...

  • פותח הנושא m.n
  • פורסם בתאריך

m.n

New member
מישהו יכול להראות לי...

שברולט ספורט קופה?! אולי יש לכם תמונות?... פליז זה יעזור לי מאוד....
 

© DrorZi

New member
ג-ו-ג-ל ../images/Emo70.gif

הודעה זו תמחק בעוד חצי שעה וכל מי שרוצה לרשום שטויות מוזמן.
דרור זי.
 

חיים_K

New member
אפשר לרשום שטויות ?

אז פיסת מידע חסר חשיבות: כשמנתקים את הכפתור של חימום שמשה אחורית לא עובדים הוינקרים. כן כן, אצלי בסיטרואן. איך גיליתי את זה ? - פירקתי את כל הלוח שעונים כדי להחליף נוריות תאורה שנשרפו. ולפני שהרכבתי הכל חזרה בדקתי שהכל עובד. הוינקרים לא עבדו. הגעתי למסקנה שבטח הלכה הידית בזמן הפירוק וכמו אידיוט קניתי חדשה (לא נורא, גם ככה בקודמת הצופר לא עבד טוב). ורק מאוחר יותר נפל האסימון, שבגלל שהוינקרים והחימום לשמשה האחורית מקבלים מתח דרך אותו פיוז, הם בטח קשורים זה בזה. אז אם מישהו מפרק פעם לוח שעונים של ZX, לידיעתכם ...
 

ran levi

New member
אצלי ברובר

כשלוחצים ברקס אז דולק האור בספוילר וכשמעבירים לרוורס הוא מתכבה, לא מוזר?
 

ran levi

New member
לא לא. זה בגלל המתקין של הספוילר

ברובר 416 לא התקינו מעולם ABW
 

sronis

New member
וואלה? ../images/Emo13.gif זה מזכיר לי שאצלי

קרה כמה פעמים שכשהפעלתי אורות גבוהים אז הוינקרים התחילו לעשות תיקתוקים מאוד מהר, (אני חושב שסיפרתי לך את זה
). זה קרה עוד פעם ביום שבת, כשנהגתי חזק על האוטו, הפעם בלי להפעיל אורות גבוהים
נסתרות דרכי PSA... רוני
 

רן 56

New member
רשימת מוזרויות בקסארה ../images/Emo5.gif

1. כדי להדליק אורות ערפל אחוריים, חייבים להדליק קודם את הקידמיים. 2. כדי לפתוח את תא המטען לאחר שהרכב היה בנסיעה (יענו בדיקה כניסה לחניון) חייבים לפתוח את אחת מדלתות הנוסעים !!! אני אזכר בעוד בהמשך. רן.
 

© DrorZi

New member
תגובה :

1, גם ב 307 זה ככה, יש בזה מין ההגיון של שימוש סביר אבל לא הגיון לנהג הישראלי שרוצה לסנוור את הנהג מאחוריו ... 2. מצויין, נגד גניבות, הגיוני לחלוטין.
דרור זי, נותן עוד שעה לשרשור המוזר.
 

sronis

New member
רק אם תגיד פריטי פליז

שברולט ספורט קופה?? מה זה לעזאזל?? חפש בחיפוש התמונות של גוגל. www.google.com רוני
 

חיים_K

New member
אין דבר כזה

אין מכונית שנקראת "שברולט ספורט קופה". לשברולט יש מכונית אחת שעונה להגדרה של מכונית ספורט (קורבט), ועוד מספר רב של מכוניות בעלות 2 דלתות שאפשר להגדיר אותן איכשהו כקופה (קוואליר, מונטה קארלו וכו´). תגיד מה אתה צריך בדיוק ואולי יוכלו לעזור לך.
 

Alfa156 GTA

New member
אם כבר שטויות

אצלי כדי לפתוח תא מטען, חייבים לכבות את הרכב וללחוץ על הכפתור של פתיחת מטען. למה לכבות ?
 

Inoni

New member
טוב תראו איזה שטויות ה-T4 עושה

אני רק רוצה לומר שאני כנראה אשם כי לקחתי אותה לחשמלאי רכב שהוא קרוב משפחה שיסדר לי שהחלונות יסגרו עם האזעקה, בוולוו רצו 600 שקל בשביל זה, לא הרבה אומנם אבל נראה לי חוצפה... אבל הייתי חייב אחרי שפעמיים השארתי את החלונות פתוחים לילה שלם... מתוך הרגל שהם נסגרים לבד... אז ככה, אם אני נועל את הדלתות כשהאוטו מכובה נסגרים גם החלונות, וזה לא תמיד טוב כי נניח שסתם אני יושב ברכב ורוצה לנעול את הדלתות מבלי לסגור חלון, אחרי זה אני צריך לסובב סוויץ´ בשביל לפתוח שוב... והנה הכי קטע, אם אני מתניע והחלונות פתוחים אז קודם כל הם נסגרים ולא נפתחים במשך 20 שניות...(ממש בעיה ביום חם) וגם הפויינטר מנוטרל... :) חוץ מזה נראה לי שהכל בסדר... עוד דבר מעצבן הם המגבים, אז קודם כל אני אגיד שהם מנקים מושלם הגומי גמיש ומורכב על כמו קפיץ כזה, בקיצור בחיים לא ראיתי מגב כזה, אבל מה מעצבן... אז בגלל הגמישות, כל גרגיר קטן או חתיכת לא יודע מה שעף נכנס מתחת לגומי ולא יוצא משם... ואז יש כל מיני קווים מעצבנים של מים כשאני מםפעיל את המגב... אבל עוד משהו חמוד שכן יש לו זה שאם אני עושה שפריץ, אז הוא מנקה 3 פעמים ומחכה כמה שניות ואז מנקה עוד פעם, רעיון טוב לא ? כמה פעמים שמתם שפריץ ואחרי שהמגב הפסיק לעבוד נזל מלמעלה קצת שאריות של מים שגרמו לכם להפעיל עוד פעם את המגב... רעיון יפה לדעתי.
 

Alfa156 GTA

New member
קודם כל זה רעיון יפה עם זה

שהוישרים מחכים כ-5 שניות זה יפה, ומי כמוני מכיר את הבעיה שניכנס דברים לוישרים, יש לי וישר עם 5 מפרקים, כל שטות נכנסת לתוכו ומשאירה פסים. Alfa156 GTA שאצלו הם לא מחכים ואז מנגבים שוב, אבל מנגבים מעולה
 

Innerman

New member
נמאס לי...

טוב זה לא ממש קשור לפורום, אבל אני מדבר כאן על תופעה מעצבנת שהופיע לאחרונה. בכל פעם שאני פותח את תיבת הדואר, אני צריך לחכות דקות ארוכות כדי לקבל את ה30 הודעות החדשות. איך כל כך הרבה ? בזכות הוירוס החדש: Klez ! תביטו בתמונה, זה מעצבן שאני צריך לחכות בשביל כל כך הרבה הודעות עם הוירוס ! (רק שתי הודעות בתמונה היו הודעות ללא הוירוס ! והיום עוד יצאתי בזול !)
 

פרנוק

New member
המחשב שלי לא ראה מוסך כבר 230K

אני מתקן הכל בבית וחוץ מהחלפת קלאץ´ (דיסק קשיח) שביצעתי לאחרונה והיבואן(החנות) החליפו לי ללא בעיה את הקודם שפשוט נשחק משימוש יתר (נפל אחרי שנתיים או יותר בחברתי), גם הורדתי לאחרונה את התיקון של נורטון לוירוס המדליק הזה "קלץ", נגד עין הרע - מומלץ לכולם.
 

י-וס-י

New member
אצלי ברנו סניק החדשה

יש אופציה לנעילה אוטומטית של הדלתות, ז"א אם אני מפעיל אותה כשהאוטו מגיע ל-6 קמ"ש הדלתות ננעלות בעצמם זה נגד פתיחה של הדלתות בצמתים, וגם יש רק מרימי שמשות לחלונות אבל לחלנות שמש בגג אין וזה הכי מעצבן שכל פעם שעוצרים צריך לסגור את 2 החלונות בגג, והדבר הכי מעצבן הוא שאין נעילה של הדלתות מבפנים רק מבחוץ ז"א הדלתות מבפנים תמיד נפתחות וכשהאחיינים שלי נוסעים איתי אני צריך כל פעם לעשות את הנעילה הבטיחותית שבדלת וצריך לזכור אח"כ לשנות בחזרה, חוץ מזה זה אחלה אוטו חבל"ז.
 
למעלה