מישהו יכול להסביר לי...

מישהו יכול להסביר לי...

מה זה ה``עין רע`` הזה ליד ההודעות? תא``י (שלובש רק טורקיז וקולע מחרוזת שום)
 

ariegur

New member
ידידי תלתן -

עוד לא למדת שבפורום הזה אנשים בקושי יודעים להסביר אם עכשיו יום או לילה ? מה - אתה רוצה לעשות לנו פה חיים קשים ? אתה חושב שיש לנו ראש לחידונים ? ניקית כבר את הבית לשבת ? אריה
 

ariegur

New member
אני אסביר - זה פשוט

1. אתה מוציא את כל הרהיטים מהבית. 2. עובר עם שפכטל על הקירות. 3. מסייד את הקירות. 4. עם מים וסמרטוט רצפה שוטף היטב את הרצפה. 5. לא לשכוח לסחוט את הסמרטוט וליבש. 6. מחזיר את הרהיטים למקומם. פשוט, לא ? אריה
 

שרון-ב-

New member
אריה ???????

אולי תעבור אליי ??? עוד לא סיימתי לנקות אבל נדמה לי שאני בכלל לא בכיוון לא חבל על כל השעות האלה פה :-( שרון מכינה לך את הסמרטוטים
 

ariegur

New member
שרון, הרי אני מת לעבור אלייך,

קודם תכיני את השטיח האדום, אח``כ נדבר על הסמרטוטים - בסדר ? כשנגמור לדבר על הסמרטוטים, נדבר על המנהלים בתפוז. אריה
 

שרון-ב-

New member
רק אל תמות לי עכשיו, לא לפני ש

תספיק לעשות את העבודה. השטיח (הלבן) מוכן (הכי טוב נגד כתמים) הסמרטוטים הוסרו כבר וכדאי מאד שלא תבוא לפה בכדי לדבר שרון דממה רועמת
 

ariegur

New member
אז איך אוכל להסביר לך -

כמה יפה את, איזו מושלמת את, שאני לא יכול בלעדייך, שאני חושב עלייך יומם וליל, אחרי שאגמור את כל ההסברים - אשתוק . אריה
 

שרון-ב-

New member
פשוט מאד...

את היופי שלי אראה בעיניך את השלמות (אם כי הינה אשליה) אראה במעשיך כשאלך ותפסיק לנשום אדע שאינך יכול בלעדיי ולחשוב עליי ? רק בלילה, זה מספיק. ועכשיו בלי הסברים רק מעשים !!! שרון
 

החנון

New member
משמעות ה``עין הרע`` הזה היא

הודעה שכבר נפתחה וכבר נקראה. ע``י העיניים, ניתן לראות אלו הודעות כבר נקראו ואלו עדיין לא.
 

PoshKale

New member
שום עין רע....זה רק

שתדע שמישהו צופה בך.... בתוך תוככך, צופה בסודות ליבך. הרואה ואינו נראה. הרואה ואינו מקשיב. שתחשוב פעמיים לפני כל שטות שעולה על הדפים שבקופסא. על כל הגיג שעובר דרכך. או שזו סתם עין שמישהו איבד. אולי העין של משה... אולי של השכן. אולי שלך.. ?
 

Numnum

New member
איך שאתם לא מבינים !

העין הזו זה לכלוך על המסך שלך !!! עם קצת בנזין ומצית זה יורד . *** ילדים - אל תנסו את זה בבית ***
 
אז ככה

חמסות לא נשארו ודג יכול להסריח אם אתה משאיר אותו בחוץ הרבה זמן... איש פשוט (טפו טפו טפו לא מאמין באמונות תפלות...)
 

אילה.

New member
זה להזכירך

כי האח הגדול, עינו פקוחה. אילה, שאין לה אח גדול בכלל (אבל תמיד תמיד רצתה)
 

אילה.

New member
מזל...

כי אם בגילי היה מתגלה פתאום שיש לי אח אריה... היה נהייה פה שמיייח... אם אתה מבין למה אני מתכוונת... אילה קלת רגליים
 
למעלה