תלתן אירי ירוק
New member
מישהו יכול להסביר לי...
מה זה ה``עין רע`` הזה ליד ההודעות? תא``י (שלובש רק טורקיז וקולע מחרוזת שום)
מה זה ה``עין רע`` הזה ליד ההודעות? תא``י (שלובש רק טורקיז וקולע מחרוזת שום)
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.