מישהו יודע?

מצב
הנושא נעול.

buslover

New member
מישהו יודע?

מישהו יודע?
איזה אוטובוס של אגד נשרף הבוקר ע"י האנדרטה בצומת גלילות? ראיתי אותו תוך כדי נסיעה.זה היה של אגד תיור.
 

ה דרומי

New member
אני לא מצאתי שום כיתוב על זה באתרי

מישהו יודע?
איזה אוטובוס של אגד נשרף הבוקר ע"י האנדרטה בצומת גלילות? ראיתי אותו תוך כדי נסיעה.זה היה של אגד תיור.
אני לא מצאתי שום כיתוב על זה באתרי
חדשות לפחות איפה שאני חיפשתי.
 

ארזS

New member
קבל הקפצה על חשבוני.אולי דרור יודע?

מישהו יודע?
איזה אוטובוס של אגד נשרף הבוקר ע"י האנדרטה בצומת גלילות? ראיתי אותו תוך כדי נסיעה.זה היה של אגד תיור.
קבל הקפצה על חשבוני.אולי דרור יודע?
כי זה מעניין. מי יודע? אולי דרוד ?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה