מישהו יודע? איך קוראים לאלה שמבצעים את Obsession באנגלית?
א איציק19 New member 29/12/04 #5 לא הספרדית אלא באנגלית היום שמעתי את בתוכנית של דידי הררי ואני לא יודע מי שר את זה.
א איציק19 New member 29/12/04 #12 זאת לא התשובה דידי הררי אמר שזאת להקה שחידשה את השיר באנגלית ולא אוונטורה עצמה ששרה באנגלית.
א אני עצמי אנוכי New member 29/12/04 #13 נו ברור דידי הררי הוא הרי אלוהים, והאלוהים לא טועה. תשמע את השיר. אם זה זה, סבבה, אם לא, תחזור. דיל
א איציק19 New member 29/12/04 #14 יש לי אוזניים וזה לא היה הגרסה של אוונטורה. בכל אופן עוד כמה שניות ואגיד לך אם צדקת
א איציק19 New member 29/12/04 #15 זה לא זה הוא השמיע משהו אחר. ובמוזיקה אני האחרון שאפשר להתווכח איתו.
א איציק19 New member 29/12/04 #17 אני חבר של התקליטן של התוכנית. אתקשר אליו יותר מאוחר ואחזור אליכם עם תשובה כדי שגם אתם תהנו.
א אני עצמי אנוכי New member 29/12/04 #21 גם לי יש איזה משהו... adventura-obsession__dj_luisito_english_version זה נשמע קצת יותר איטי?