מישהו יודע?

lostharpy

New member
חחח חשבתי הוא שואל איך כותבים

באנגלית לא משנה..
 

איציק19

New member
לא הספרדית אלא באנגלית

היום שמעתי את בתוכנית של דידי הררי ואני לא יודע מי שר את זה.
 

איציק19

New member
זאת לא התשובה

דידי הררי אמר שזאת להקה שחידשה את השיר באנגלית ולא אוונטורה עצמה ששרה באנגלית.
 
נו ברור

דידי הררי הוא הרי אלוהים, והאלוהים לא טועה. תשמע את השיר. אם זה זה, סבבה, אם לא, תחזור. דיל
 

איציק19

New member
יש לי אוזניים

וזה לא היה הגרסה של אוונטורה. בכל אופן עוד כמה שניות ואגיד לך אם צדקת
 

איציק19

New member
זה לא זה

הוא השמיע משהו אחר. ובמוזיקה אני האחרון שאפשר להתווכח איתו.
 

איציק19

New member
אני חבר של התקליטן

של התוכנית. אתקשר אליו יותר מאוחר ואחזור אליכם עם תשובה כדי שגם אתם תהנו.
 
למעלה