מישהו יודע?

foozy

New member
מישהו יודע?

מהי הטמפרטורה האופטימלית של מעבד סלרון 2.6 עבור לפטופ ? (הלפטופ של קומפק - אם זה משנה) תודה
 

blzvi

Active member
אופטימלית אני לא יודע אבל

אופטימלית אני לא יודע אבל אסןר שתעלה מעבר ל 60 מעלות .
 
למעלה