מישהו יודע...

amircn1

New member
את מתכוונת במקרה לרמזוטי ?

אין לי שמץ כמה הוא עולה, אבל.. הוא בטוח יותר זול מייגר
 

D r a m b u i e

New member
לא שמעתי על שום ליקר חדש

רמזוטי הוא ליקר עתיק וותיק, ובכל אופן לא עדין יותר מייגר. הוא דז'סטיף ברמה דומה, אבל לא יותר מזה.
 

Jack Daniel

New member
מישהו טעם....

את ה "ייגר-תה" הרטל'ס,מה טעמו מריר, מתוק? ששוה לקנות? אה ותמונה
 

an3c

New member
אתה מתכוון- יגרטי

יש לי אותו, משקה נחמד מאוד, מר-מתוק עם ניחוח מדהים. הנה תמונה של הצד האחורי שלו כפי שנסרקה בפורום אחר.
 
למעלה