מישהו יודע... איך קורים לליקר החדש שיש לו טעם של ייגר רק עדין יותר וכמה הוא עולה??
ט טלטלית היחידה New member 3/4/04 #1 מישהו יודע... איך קורים לליקר החדש שיש לו טעם של ייגר רק עדין יותר וכמה הוא עולה??
A amircn1 New member 3/4/04 #2 את מתכוונת במקרה לרמזוטי ? אין לי שמץ כמה הוא עולה, אבל.. הוא בטוח יותר זול מייגר
D D r a m b u i e New member 4/4/04 #4 לא שמעתי על שום ליקר חדש רמזוטי הוא ליקר עתיק וותיק, ובכל אופן לא עדין יותר מייגר. הוא דז'סטיף ברמה דומה, אבל לא יותר מזה.
לא שמעתי על שום ליקר חדש רמזוטי הוא ליקר עתיק וותיק, ובכל אופן לא עדין יותר מייגר. הוא דז'סטיף ברמה דומה, אבל לא יותר מזה.
J Jack Daniel New member 4/4/04 #5 מישהו טעם.... את ה "ייגר-תה" הרטל'ס,מה טעמו מריר, מתוק? ששוה לקנות? אה ותמונה
A an3c New member 4/4/04 #6 אתה מתכוון- יגרטי יש לי אותו, משקה נחמד מאוד, מר-מתוק עם ניחוח מדהים. הנה תמונה של הצד האחורי שלו כפי שנסרקה בפורום אחר.
אתה מתכוון- יגרטי יש לי אותו, משקה נחמד מאוד, מר-מתוק עם ניחוח מדהים. הנה תמונה של הצד האחורי שלו כפי שנסרקה בפורום אחר.