מישהו יודע...

שתי הדרכים החוקיות להשיג את בחייאת

האחת לרכוש דרך נבל עשור(מה רע?),והשנייה לרכוש את הסינגל בהופעה הבאה,מוכרים אותו שם. בשני המקרים תאלצי להפרד מ-10 שח בלבד.
 

יעל ממן

New member
וואלה תודה

אני אשמח להפרד מ10 ש"ח ואף יותר בכל מה שקשור במוזיקה הנפלאה של עמיר וחבורתו.
 
למעלה