מישהו יודע באיזו גיטרה ג'ייסון מנגן בסרטון? http://www.youtube.com/watch?v=rzfAnijBwmY תודה.
E em AllיKill New member 21/6/07 #1 מישהו יודע באיזו גיטרה ג'ייסון מנגן בסרטון? http://www.youtube.com/watch?v=rzfAnijBwmY תודה.
J JustThomas New member 21/6/07 #2 כנראה G&L L2500/5500. אני יודע שהוא השתמש באחת, ולפי ההדסטוק זה נראה ככה
י יאסון1234 New member 21/6/07 #3 ממש אין לי מושג אבל ביצוע מדהים לקטע הזה ממליץ בחום בכלל על האלבום! טוב במיוחד על הקטעים הראשונים בדיסק הראשון שלו...
ממש אין לי מושג אבל ביצוע מדהים לקטע הזה ממליץ בחום בכלל על האלבום! טוב במיוחד על הקטעים הראשונים בדיסק הראשון שלו...