מישהו יודע

em AllיKill

New member
מישהו יודע

באיזו גיטרה ג'ייסון מנגן בסרטון? http://www.youtube.com/watch?v=rzfAnijBwmY תודה.
 

JustThomas

New member
כנראה

G&L L2500/5500. אני יודע שהוא השתמש באחת, ולפי ההדסטוק זה נראה ככה
 

יאסון1234

New member
ממש אין לי מושג אבל

ביצוע מדהים לקטע הזה ממליץ בחום בכלל על האלבום! טוב במיוחד על הקטעים הראשונים בדיסק הראשון שלו...
 
למעלה