מישהו יודע מתי???

מישהו יודע מתי???

מישהו יודע מתי הורסים כבר את הרמפות בספורטק? ואם בכל ה3 ימים של חופש שבועות הספורטק יהיה פתוח???
 

mr devil1

New member
חחח על תידאג לא יביאו לנו תרמפות ואגב מה רשמת

שיש בעיות אם העירייה או משהו ?
 
כן יש בעיות עם הערייה

החתימו מלא אנשים על כל מיני עצומות, אנחנו מראים להם, שולחים מכתבים ולא אכפת להם בכלל, הם לא שמים עלינו, אני מציף אותם באימיילים והם לא עונים לי... עירייה חרא כל ספוט כבר חרוש ונמאס פה, כבר יוצא לי החשק לרכב על סקייט פה בנס ציונה. נגיד בסשן שהיה ביבנה אז הלכתי והכל וממש נהנתי וזה... ואיך שחזרתי לנס ציונה נסעתי על סקייט ופתאום לא נהיה לי חשק, הייתי עייף וזה חראא של עיר! בקיצר, יש מישהו שיודע אם בחופשת שבועות הספורטק יהיה פתוח??
 
למעלה