מישהו יודע מי לעזאזל כבר יחליף את

SuperBeast

New member
כן...

לימפ ביזקיט עשו סיבוב בארצות הברית אחר הגיטריסט שיכנס ללהקה ! הם אספו איתם מכל מדינה כמה אנשים ולקחו אותם איתם ללוס אנג´לס ! ברגע זה יש 25 אנשים לפי מה שידוע לי ועושים בחירה אחרונה, לפי מה שאני יודע יש בתוך ה-25 לפחות שתי בנות, מה שגורם לערעור קל במחשבה ! אם אתה מעריץ של וואס הוא ממשיך לעבוד עם מוזיקה, יש לו להקה שהיית גם כשהוא היה בלימפ ! הלהקה עכשיו עובדת על הדיסק השני, קוראים ללהקה BIG DUMB FACE אבל הם החליפו את השם נדמה לי ל-EAT THE DAY ! אבל אני לא בטוח, משהו דומה ! אם אתה רוצה, תגיד כאן, ואני אביא לך קצת חומר עליהם, לפחות את מה שיש לי כרגע !
 

™chester

New member
לא רק רציתי לדעת וכדאי לך לדעת

שלימפ עשו מבחנים עם מעריצים שכתבו בשביל המבחנים ואז התברר שלימפ גנבו חומר מאותם מעריצים.
 

™chester

New member
אם כך..

אז אני מקווה שלהקה גדולה תגנוב לך חומר כשתהיה גדול, יהיה לך כבוד כן.
 

XT

New member
תמיד טוב להרחיב

לימפ ביזקיט....עוברים בארצות הברית וגונבים מאנשים קטעים וריפים שהם כתבו... הם גורמים לאנשים לחכות שעווווווות בתור ואז כשהם הבטיחו אוכל הם הביאו פיצה משפחתית ל200 אנשים בערך.....כל אחד יקבל זית..... לפני שהם נכנסו לחדר הקלטות הם היו צריכים לחתום על חוזה שכל מה שהם מקליטים יהיה ללימפ ביזקיט זכות להשתמש בו בתור חומר שלהם..... בחדר הקלטות נתנו להם 60 שניות לנגן קטע שלהם, רק שלהם אם זה היה משהו אחר היו מעיפים אותם ובסוף כשכולם חיכו בסוף לתוצאות הוציאו את כולם החוצה איבטחו את הבניין ואז יצא נציג ואמר: "עקב תקלה הבחינות בוטלו" הנה לכם לימפ ביזקיט.... XT have a nice day
 

SuperBeast

New member
LOL

מה שהוא אומר דיי מבוסס על האמת אבל עדיין מעוקם..! אחד התנאים שלימפ ביזקיט החתימו אנשים שהם יכולים לקחת שיר אם הם אוהבים...! אנשים הסכימו ! כמו שאמרו, כבוד אם להקה כזאת גדולה לוקחת לך שיר..! אבל בכל זאת, כל מי שעמד בתור קיבל פיצוי.. אני לא יודע בדיוק מה אבל קיבלו.. אסף, בקשר ללהקה של בורלנד, דבר ראשון תכנס לגלרייה יש שם מלא תמונות שלו, ודבר שני אין לי כל כך הרבה תמונות וכאלה אבל יש לי שירים, אני אנסה לחפור במקורות שלי בשבילך..!
 

TheXK

New member
חחחחח..(

א. לימפ ממש לא יצירתיים.. והשירים שלהם ממש משעממים (אני נרדם בחלקם) .. אז בטח שיקחו חומר מאחרים.. ב. סבא.. (איזה קרציה אני)... תביא לי חומר על BIG DUMD FACE... אתה יכול להביא לי אתרים שלהם.. שיש שם תמונות שלהם... פליזזז
 
האהוהא...(?)

שלום שלום לאלה שמכירים ולא מכירים אותי... אני ענת (אבל אתם יכולים לקרוא לי ג´ואי...) ואני אהובת מאוד את לימפ ביזקיט. אז סתם רציתי לומר שלום ולציין שלימפ ביזקיט מאוד יצירתיים וhot dog אחלה שיר, לא? ד"א למה וואס עזב את הלימפים? ג´ו.
 

TheXK

New member
שניה../images/Emo123.gif

השיר HOT DOG של לימפ ביזקיט הוא לא "גנוב" מהשיר CLOSER של NINE INCH NAILS כי במקרה בשתי השירים בפיזמון יש "u wanna f*ck me like an animel..."
 
למעלה