מישהו יודע במקרה...

lee_1

New member
מישהו יודע במקרה...

מתי המיונים של גל"צ (כתבת צבאית)? זה די דחוף לי לדעת
 

lee_1

New member
אני מתנדבת

ורוצה לדעת אם אני אספיק לעבור את המיונים ולהתגייס במרץ...
 

josie1986

New member
לגל"צ יש גיוס רק פעם בשנה.

חוצמיזה שיש סבב מיונים גם במרץ ולא יודיעו לך לפני כולם.
 

lee_1

New member
מן הסתם...

כי אני מתנדבת אני לא מתגייסת עם הגיוס הרגיל ככה שהגיוס של גל"צ לא עקרוני לי אלא המיונים
 

josie1986

New member
אז זה לא משנה

כי הקורס של גל"צ נגמר באוקטובר ולכן הגיוס הבא יהיה רק בשנה הבאה ולא במרץ.
 

lee_1

New member
מיונים לא שווה גיוס ולא שווה קורס

שאלתי שאלה פשוטה הפכת את זה לשרשור שלם בלי לענות בכלל שאלתי אם מישהו יודע מתי המיונים של גל"צ אם את יודעת- מה כל כך קשה לענות אם את לא יודעת- אז למה סתם לשגע אותי????
 

josie1986

New member
אני פשוט לא מבינה מה הדחיפות בזה

אם את לא יכולה להתגייס במרץ אז זה לא דחוף בכל מקרה המיונים אמורים להיות ב-10/1/05.
 

lee_1

New member
אוקיי, אז רק הייתי צריכה לדעת שזה

ב10/1, תודה רבה
 
למעלה