מישהו יודע במקרה מה עלה בגורל המו"מ

מישהו יודע במקרה מה עלה בגורל המו"מ

להסכם של הליגה הלאומית עם הערוץ הרוסי NTV?? לפני כמה ימים קראתי שגוסינסקי בעלי הקבוצה מאוסישקין שהוא גם מבעליו של הערוץ הזה היו על סף חתימה בעניין שידור הקבוצה הקומוניסטית לאוהדיה הרבים ברוסיה כל היודע פרטים בנושא מתבקש להגיב להודעה
 

yonatan #14

New member
חחחחחחחחח ../images/Emo13.gif ../images/Emo2.gif

אתה באמת רוצה להגיד לי שהגועל תשודר בערוץ רוסי שנקרא NTV ?? זו אחת הבדיחות הטובות ששמעתי , כמה כבר אנשים ירצו לראות את הקבוצה הזאת ברוסיה ??
 

Unimportant

New member
לא ממש בדיחה...

הסבירו את זה פעם בפורום סלניוז (לא זוכר מי): ישנם כמה גירסאות לערוץ הזה, זו שמשודרת בארץ היא הבינלאומית ולא זו שמשדרת ברוסיה. הבינלאומית שמשודרת בארץ מכוונת בעיקר לישראל ויש בה גם פירסומות למוצרים ישראלים וכו´. גוסינסקי מנהל/ניהל את התחנה הזאת והוא ניצל את זה כדי להשיג להפועל שידורים שם. ייתכן מאוד ולא רק הפועל תשודר אלא כל הליגה הזאת כשכל שבוע ישודר משחק אחר בשידור ישיר.
 

yonatan #14

New member
טוב זה נשמע קצת יותר נורמלי

פשוט לא הבנתי איך קבוצה מהליגה השנייה בישראל תשודר בערוץ רוסי . מה שכן אין שידורים של הליגה השנייה בשום מקום וערוץ רוסי או לא זה גם שידור .
 
אם אני לא טועה...

הערוץ ntv זה ערוץ רוסי שפועל רק בארץ,לא נראה לי שזה יהיה חכם מצידו של גוסינסקי להראות לעם הרוסי משחקים מהליגה השנייה בישראל. אופיר
 

Unimportant

New member
לא מדויק...

הערוץ דוקא מאוד פופולארי ברוסיה, אבל גרסתו המשודרת בישראל היא הגרסא הבינלאומית ולא זו שמשודרת ברוסיה. בגרסא הבינלאומית, שקהל היעד שלי הינו ישראלי, ישודרו משחקי הפועל. בקיצור, לאוהדי הפועל ברוסיה צפויה אכזבה. כמובן שבעיתונים לא טרחו לציין את העובדות הנ"ל ורק ציינו ש"המשחקים ישודרו בערוץ הרוסי NTV.
 

Unimportant

New member
זה לא על סף חתימה, זה כבר סגור

השאלה היא רק אם הפועל תשודר שם סולו או כל הליגה השנייה. אוהדיה הרבים של הפועל ברוסיה יצטרכו, למרבית אכזבתם, להגיע לישראל כדי לצפות במשחקים, שכן הערוץ בגירסתו בישראל לא משודר ברוסיה למיטב הבנתי (ראה הודעתי ליונתן).
 

חזיר בר

New member
ממה שאני הבנתי

ולדמיר הפעיל את קשריו (הרי הערוץ היה שלו) וישדרו את הפועל בערוץ שלו בארץ (ולא את כל הליגה). זה נראה מצחיק אבל אני די שמח שזה קורה.
 

McDVD

New member
מה הקשר לקומוניזם ../images/Emo32.gif

ודרך אגב בדיחה מאוד מצחיקה!
 
למעלה