מישהו יודע אם?

מישהו יודע אם?

מישהו יודע אם יעלו תמונות לmfspot בסשן של סטריט מאשין שיהיה היום ביבנה??
 

itairom

New member
סביר להניח שמישהו יצלם ויעלה לפורום, לא יודע

לגבי mfspot
 

itairom

New member
נראה לי שהוא לא היה שואל אם הוא היה יכול לבוא

אבל בכל מקרה תיהנו בסשן
 
הייתי שם...

רק בועז אקינו צילם בווידאו לקראת הסוף... והיה עוד איזה צלם שקראו לו יוסי...
 
למעלה