מישהו יודע אם...
יש הבדלים גדולים בין פרייהנד לקווארק? ראיתי שהבסיס הוא אותו הדבר ושמי שמכיר את פרייהנד די קל לקלוט את קווארק. חוץ מזה כדאי למי שחושב לעבוד במה שקשור להוצאה לאור ועיתונות לעבור על גרסאות ממש ישנות של פריהנד ופוטושופ יש הרבה מקומות שחשבתי שהם מאוד מתקדמים שעדיין עובדים עם גרסאות כמו פריהנד 8 ופוטושופ 5.
יש הבדלים גדולים בין פרייהנד לקווארק? ראיתי שהבסיס הוא אותו הדבר ושמי שמכיר את פרייהנד די קל לקלוט את קווארק. חוץ מזה כדאי למי שחושב לעבוד במה שקשור להוצאה לאור ועיתונות לעבור על גרסאות ממש ישנות של פריהנד ופוטושופ יש הרבה מקומות שחשבתי שהם מאוד מתקדמים שעדיין עובדים עם גרסאות כמו פריהנד 8 ופוטושופ 5.