מישהו יודע אולי

jeackyh

New member
מישהו יודע אולי

מה זה "הפורום" בבאר שבע? מתי הוא אמר שהוא מופיע שם?
 
ספירוש

הפורום זה המועדון הכי טוב/גדול/ידוע באיזור הדרום. הוא ממוקם באיזור התעשייה של באר שבע. מקום מדליק ביותר. ואם הבנתי אותו נכון, הוא אמר סוף ספטמבר.
 
ספירוש

הפורום זה המועדון הכי טוב/גדול/ידוע באיזור הדרום. הוא ממוקם באיזור התעשייה של באר שבע. מקום מדליק ביותר. ואם הבנתי אותו נכון, הוא אמר סוף ספטמבר.
 
למעלה