מישהו יודע אולי מה זה "הפורום" בבאר שבע? מתי הוא אמר שהוא מופיע שם?
א איש יקר בחולצת פסים New member 25/8/03 #2 ספירוש הפורום זה המועדון הכי טוב/גדול/ידוע באיזור הדרום. הוא ממוקם באיזור התעשייה של באר שבע. מקום מדליק ביותר. ואם הבנתי אותו נכון, הוא אמר סוף ספטמבר.
ספירוש הפורום זה המועדון הכי טוב/גדול/ידוע באיזור הדרום. הוא ממוקם באיזור התעשייה של באר שבע. מקום מדליק ביותר. ואם הבנתי אותו נכון, הוא אמר סוף ספטמבר.
א איש יקר בחולצת פסים New member 25/8/03 #3 ספירוש הפורום זה המועדון הכי טוב/גדול/ידוע באיזור הדרום. הוא ממוקם באיזור התעשייה של באר שבע. מקום מדליק ביותר. ואם הבנתי אותו נכון, הוא אמר סוף ספטמבר.
ספירוש הפורום זה המועדון הכי טוב/גדול/ידוע באיזור הדרום. הוא ממוקם באיזור התעשייה של באר שבע. מקום מדליק ביותר. ואם הבנתי אותו נכון, הוא אמר סוף ספטמבר.