מישהו הצליח לצפות בפרקי המשרד בפייסבוק?

gesus

New member
מישהו הצליח לצפות בפרקי המשרד בפייסבוק?

קיבלתי הודעה חגיגית שפרקי המשרד הועלו לקבוצה בפייסבוק, אבל כשאני מנסה להפעיל את נגן הוידאו אני מקבל את מה שרואים בתמונה. יש מצב שבישראל כן רואים את זה, אבל מכיוון שאני נמצא בשבדיה אז נראה לי שכאן זה חסום. מי שיודע לקרוא שבדית מוזמן לקרוא כמה התעצבנתי על זה שברשת חברתית עולמית חוסמים משתמשים מחו"ל, אבל זה כבר עניין אחר שלא קשור לתוכנית.
 

XxShai10xX

New member
hulu

פייסבוק הוא לא הבעיה, אלא hulu... שירות צפייה חוקי בהמון פרקים של סדרות שפתוח לצערנו רק לתושבי ארה"ב (ואולי קנדה). תמיד אפשר לראות קטעים ביוטיוב :ס
 

gesus

New member
פייסבוק הוא כן הבעיה

אם אתה מעלה את הפרקים לפייסבוק ובונה מסביב אפליקציה מדהימה, אבל חוסם את הצפייה למי שלא גר בארה"ב אז לפחות תפתח את הצפייה לכולם. כל היתרון ברשת חברתית עולמית נהרס.
 

RYaniv

New member
אז לא הבנת את הבעיה

האפליקציה בפייסבוק פשוט מהווה מסגרת לשירות הזה, מטעם HULU. זה כמו סוג של קישור. עדיין כל המידע נמצא על השרתים של HULU, השידור עצמו לא נעשה באמצעות פייסבוק ואין לו שום קשר לכך. זה רק עניין של נוחיות.
 

gesus

New member
את זה אני יודע עוד לפני שהעלו את האפלי'

מה שמפריע לי זה שפייסבוק נשארת אדישה לזה. לא יתכן שאפליקציה לא תפעל אצל חלק מהמשתמשים בגלל מיקום ג"ג. אני לא יודע מה התקנון של פייסבוק, אבל אני מאמין שיש שם משהו בנוגע לאפליקציות שצריכות להיות פתוחות ולא לסנן משתמשים.
 

RYaniv

New member
האפליקציה פועלת אצל כולם

השידור עצמו לא עובד, אבל זה משהו פנימי. פייסבוק לא צריכים להתערב בזה. מבחינתם האפליקציה תקינה ועונה על כל הדרישות. אם זה כ"כ מפריע לך, אתה מוזמן לשלוח להם מייל בעניין. אני אשמח לדעת מה תהיה תשובתם.
 
למעלה