מישהו בקן?

קח אויר.. קח אויר...

תרחרח ותריח קח אויר
 

רינתי77

Well-known member
יואו, איזה קטע!

ההודעה שלו מסומנת בעיגול ריק, כאילו אין תוכן.
בגלל זה לא פתחתי אפילו....ולא הבנתי .
 

רינתי77

Well-known member
תראי מה זה, על הבוקר למדתי

משהו חדש. אני צריכה לבוא לפה לעתים יותר קרובות...
 

רינתי77

Well-known member
תודה, באמת.

אבל לא יכולת משהו יותר עדכני? או שזה מין רמז כזה...?
 
למעלה