מישהו באמת מוכן להקשיב???....

מישהו באמת מוכן להקשיב???....

אני כבר לא יודעת מה לעשות אני מרגישה עלוקה גם עליכם וגם על המרפאה בצבא כבר כול יומיים מבקרת שם שמעו תסיפור שלי אני בת 19 משרתת בקרייה שהיתגייסתי שקלתי 51 ועכשיו אני 39 קילו זה היה לפני חצי שנה אני סובלת מעצבנות סחררחורות אבל שאני הולכת לרופאים של הצבא הם אומרים שיש לי פרופיל 97 ואני בריאה לחלוטין אני מסבירה להם שירדתי 13 קילו בחצי שנה והם רק שולחים לבדיקות דם כול פעם אותו סיפור אני לא מבינה??????. מה השערוריה הזאת לעזאזאל?מה הם לא רואים לבד שצריך להוריד לחיילת פרופיל? צריך לרמוז להם? להיתחנן אליהם? מה לעזאזאל עושים הלאה שהם באמת לא מוכנים להקשיב לנו? לבוא אליהם ביציאה באתי אליך להוריד פרופיל? בבקשה שמישהו או מישהי שעברו מין סיפור כזה יגידו לי מה באמת עושים או ישאירו לי איסיקיו במסרים כדי לדבר על זה אני מתחננת אני לא כותבת סתם כמו כול מיני אנשים סתם בשביל הצומי אני באמת צריכה את העזרה שלכם יותר נכון חייבת אני כבר אובדת עצות וזקוקה בדחיפות לעזרה מודה לכם מראש המתוסכלת.!
 

kaban

New member
היי מרשמלו (בת)

אני עוקב אחרייך כבר זמן מה אני עניתי לך כבר כמה פעמים ברור שאת במצוקה, שמצב רוחך לא טוב, הירידה במשקל מרמזת על בעיה איני יודע מדוע הרופאים מתעלמים, אולי הם לא רגישים מספיק אני חושב שכבר אמרתי לך בעבר - אני חושב שאת צריכה לגשת לגורם מקצועי בתחום בנפש, עיזבי את הרפואה בצד חשבי על כך - יש כאלו בקרייה -------- [email protected]
 

סהר-תמיכה

Active member
מנהל
מרשמלו מתוקה

מבינים שמישהו שם מפספס, מפספס אותך, את המצוקה שלך, את הבעיה האמיתית טבעי שתרגישי מיואשת, בלי תשובות, בלי לדעת מה עוד אפשר לעשות הירידה במשקל, דרסטית כל כך,והמצב הגופני הירוד ויחד עם הגוף, גם לנפש אין מנוח הרצון שלך לשאוב תשובות נוגע ללב, ונסיונם של אחרים נראה כאילו מכיל בתוכו תשובת פלא,תשובת קסם שתפתור את הצרה גם עבורך ואולי הצדק עם קב"נ שכותב לך, שמי שמפספס אותך - הרופאים ומי שלא יפספס אלו המומחים למצוקות, לכעסים - המטפלים תשקלי את הדברים, תראי איך את מרגישה לגביהם, ומקווים שמה שלא תחליטי יביא איתו רגיעה לנפש.
 
למעלה