מה שקורה שם זה בערך ככה:..
יש קלט שנכנס רק בהתחלה של התוכנית, ועליו אין מה לבדוק איך הוא מתבצע הן ב-++C וב-VB.NET. הזמן שהקלט נכנס לא ממש משנה. בכל מקרה, על הקלט הזה מופעלות פונקציות ומניפולציות מתמטיות כבדות ביותר עם חישובים מכל הסוגים כמעט והשימוש בספריות מערכת קטן ביותר. אין בכלל גישה לקבצים וכו'. הפעולות היחידות עם ספריות הן של DX בשתי השפות, בכתיבה למסך, והפונקציות הן אותו הדבר בעיקרון (המימוש שונה, כי כל מה שקשור ל.NET עובד עם ספריה של DX שנקראת MANAGEDDX ו++C המקורית עובדת עם הספריות המקוריות של DX. אבל גם #C עובדת עם MANAGEDDX.