מישהוא..... מוכן בבקשה להסביר לי פשוט איך לעזעזל מתכנים את הדברים שהורדתי לסימס (סקינים,חפצים וכאלה)
S S u p e r Star New member 26/4/04 #1 מישהוא..... מוכן בבקשה להסביר לי פשוט איך לעזעזל מתכנים את הדברים שהורדתי לסימס (סקינים,חפצים וכאלה)
נ נ י 3 ן New member 26/4/04 #2 ../images/Emo85.gif חפצים: maxis/the sims/gamedata סקינים: maxis/the sims/gamedata/skins מרצפות: maxis/the sims/gamedata/floors גגות: maxis/the sims/gamedata/roofs מנורות: maxis/the sims/gamedata/lights ופעם הבאה בבקשה לשרשור של הבעיות ושאלות תודה!
../images/Emo85.gif חפצים: maxis/the sims/gamedata סקינים: maxis/the sims/gamedata/skins מרצפות: maxis/the sims/gamedata/floors גגות: maxis/the sims/gamedata/roofs מנורות: maxis/the sims/gamedata/lights ופעם הבאה בבקשה לשרשור של הבעיות ושאלות תודה!