מישהוא.....

S u p e r Star

New member
מישהוא.....

מוכן בבקשה להסביר לי פשוט איך לעזעזל מתכנים את הדברים שהורדתי לסימס (סקינים,חפצים וכאלה)
 

נ י 3 ן

New member
../images/Emo85.gif

חפצים: maxis/the sims/gamedata סקינים: maxis/the sims/gamedata/skins מרצפות: maxis/the sims/gamedata/floors גגות: maxis/the sims/gamedata/roofs מנורות: maxis/the sims/gamedata/lights ופעם הבאה בבקשה לשרשור של הבעיות ושאלות תודה!
 
למעלה