מיקסר יד המיקסר לאחר ניקוי ושיפוץ יוצר עפ הרשום בשנות ה40
ז ז ק ו New member 16/3/15 #2 אם אני מבין נכון, ממה שלמדתי כאן בפורום בהדרכתו האדיבה של ידידנו חיים, הרי שהכלי הזה הוא מחבצה, שבה מעבדים חלב לחמאה. http://www.tapuz.co.il/forums2008/viewmsg.aspx?ForumId=485&MessageId=152857111
אם אני מבין נכון, ממה שלמדתי כאן בפורום בהדרכתו האדיבה של ידידנו חיים, הרי שהכלי הזה הוא מחבצה, שבה מעבדים חלב לחמאה. http://www.tapuz.co.il/forums2008/viewmsg.aspx?ForumId=485&MessageId=152857111
כ כ חיים New member 17/3/15 #3 אכן, מערבל ידני וגם מחבצה היכן ראית רישום המציין את שנות ה-40 כזמן הייצור? קצת מוזר לי התיארוך הזה.
ג גלעד133 New member 17/3/15 #4 שנות ה 40 אכן מוזר. מישהוא יודע אם בשנות ה 40 ייצרו כלים עם חלקי פלסטיק נעים ?