Ccyclist
Well-known member
בנוסף לכתבות בעיתונות ראיתי באתר הטעינה שהעמדה המהירה בעזריאלי נפתחה אתמול. https://supercharge.info/map
לדעתי המיקום גרוע ביותר כמיקום יחיד במרכז ולא אופייני לנקודות טעינה בינעירוניות.
המקומות הנכונים לעמדות טעינה במרכז לדעתי הן בקרבת שני סניפי האיקאה, סניף נתניה שעל כביש 2 וסניף רשל"צ שליד כביש 4 ו 431 וכן נקודת טעינה בסמוך למחלף בן שמן על כבישים 1+6 ונקודה בסמיכות למחלפים קסם - חורשים - אייל (6 / 531 / 5).
אמנם לא שורפים חשמל בפקקים כפי שקורה עם דלק, אבל אני לא מבין למה צריך לחייב נהגים ממחוץ למרכז שרוצים לטעון לפנימשהם חוצים את המרכז או מבקרים באחד מפרבריו לעמוד בפקקי האיילון ולהגיע עד לצומת של המדינה בעזריאלי. עמדות טעינה שונות מתחנות דלק בכך שהן לא נחוצות ביום-יום אלא רק בנסיעות בינעירוניות ארוכות. ככאלו הן צריכות להיות במקומות שמתאימים לכך, לא במקומות שמאריכים את זמן הנסיעה. הטעינה עצמה אינה מאריכה את הנסיעה בהשוואה לעצירת התרעננות רגילה כי עד שמתפנים ושותים או אוכלים משהו צריך לחזור לרכב. ברוב הנסיעות שעשיתי ביצעתי גם עצירת התרעננות שלא למטרת טעינה בגלל האילוצים הביולוגיים של נסיעה ארוכה.
אני חושב שבנוסף למיקומים הנוספים המתוכננים לחיפה, באר שבע ואילת יש צורך ב 2-3 מיקומים בצפון (עפולה, טבריה, אצבע הגליל) וכן במלונות ים המלח ומיקום או שניים בירושלים רבתי בגלל הטופוגרפיה.
חזרתי לאנגליה בתחילת מרץ אז הקילומטראז' שלי כולל 4 מסעות של 2,500 ק"מ בטסלה. בחזור האחרון פתחו מטען חדש 70 ק"מ מדרום לבורדו Bordeaux בצרפת שאיפשר לא לטעון בעמדה שעל כביש הטבעת המזרחי העמוס שלה. מיקומים בינעירוניים מקלים על נסיעות ארוכות בהשוואה למיקומים שמחייבים השתרכות בפקקים.
לדעתי המיקום גרוע ביותר כמיקום יחיד במרכז ולא אופייני לנקודות טעינה בינעירוניות.
המקומות הנכונים לעמדות טעינה במרכז לדעתי הן בקרבת שני סניפי האיקאה, סניף נתניה שעל כביש 2 וסניף רשל"צ שליד כביש 4 ו 431 וכן נקודת טעינה בסמוך למחלף בן שמן על כבישים 1+6 ונקודה בסמיכות למחלפים קסם - חורשים - אייל (6 / 531 / 5).
אמנם לא שורפים חשמל בפקקים כפי שקורה עם דלק, אבל אני לא מבין למה צריך לחייב נהגים ממחוץ למרכז שרוצים לטעון לפנימשהם חוצים את המרכז או מבקרים באחד מפרבריו לעמוד בפקקי האיילון ולהגיע עד לצומת של המדינה בעזריאלי. עמדות טעינה שונות מתחנות דלק בכך שהן לא נחוצות ביום-יום אלא רק בנסיעות בינעירוניות ארוכות. ככאלו הן צריכות להיות במקומות שמתאימים לכך, לא במקומות שמאריכים את זמן הנסיעה. הטעינה עצמה אינה מאריכה את הנסיעה בהשוואה לעצירת התרעננות רגילה כי עד שמתפנים ושותים או אוכלים משהו צריך לחזור לרכב. ברוב הנסיעות שעשיתי ביצעתי גם עצירת התרעננות שלא למטרת טעינה בגלל האילוצים הביולוגיים של נסיעה ארוכה.
אני חושב שבנוסף למיקומים הנוספים המתוכננים לחיפה, באר שבע ואילת יש צורך ב 2-3 מיקומים בצפון (עפולה, טבריה, אצבע הגליל) וכן במלונות ים המלח ומיקום או שניים בירושלים רבתי בגלל הטופוגרפיה.
חזרתי לאנגליה בתחילת מרץ אז הקילומטראז' שלי כולל 4 מסעות של 2,500 ק"מ בטסלה. בחזור האחרון פתחו מטען חדש 70 ק"מ מדרום לבורדו Bordeaux בצרפת שאיפשר לא לטעון בעמדה שעל כביש הטבעת המזרחי העמוס שלה. מיקומים בינעירוניים מקלים על נסיעות ארוכות בהשוואה למיקומים שמחייבים השתרכות בפקקים.