מיסחור יתר של נתב"ג (טרמינל 3)

מצב
הנושא נעול.

TalHai

New member
מיסחור יתר של נתב"ג (טרמינל 3)

מיסחור יתר של נתב"ג (טרמינל 3)
חבר'ה אני לא יודע אם זה רק אני או שגם אתם חושבים ככה אבל אני חושב שנתב"ג החדש הרבה יותר מדי ממוסחר. לדעתי זה כבר מתחיל להיות מגעיל, מוריד את היעילות של שדה התעופה ויותר מהכל מציג אותנו הישראלים במצורה מעוותת ומאוד לא מחמיאה. מה דעתכם?
 

TalHai

New member
פירוט מתוך האתר של רשות שדה"ת

מיסחור יתר של נתב"ג (טרמינל 3)
חבר'ה אני לא יודע אם זה רק אני או שגם אתם חושבים ככה אבל אני חושב שנתב"ג החדש הרבה יותר מדי ממוסחר. לדעתי זה כבר מתחיל להיות מגעיל, מוריד את היעילות של שדה התעופה ויותר מהכל מציג אותנו הישראלים במצורה מעוותת ומאוד לא מחמיאה. מה דעתכם?
פירוט מתוך האתר של רשות שדה"ת
מתוך- http://www.iaa.gov.il השנים האחרונות מתאפיינות בתמורות ושינויים בענף התחבורה האווירית ועולם התעופה. התרחשויות בתחום המיסוי העולמי, קיטון מהכנסות מאגרות, הסכמים בינלאומיים ומגמות לאומיות, חייבו את רשות שדות התעופה לשנות מגמה ולהפוך לגוף מסחרי כלכלי המסוגל לממן את מתן השירותים ואת הפיתוח המואץ הנדרש. Buy & Bye לא רק לנוסעים כחלק ממיצוי הפוטנציאל העסקי בנתב"ג, הושם דגש על מיליוני המבקרים בנתב"ג, לאו דווקא כנוסעים, אלא כמבקרים. חדשנות בתפיסה המסחרית הקונספט המסחרי החדשני, על פיו תוכנן ונבנה טרמינל 3, בשילוב מיקומו הגיאוגרפי האופטימלי, מציב את נתב"ג כאחד ממרכזי העסקים והמסחר המבטיחים ביותר בין נמלי התעופה העולמיים בכלל ובעולם העסקים הישראלי בפרט. טרמינל 3 - כל היתרונות יתרונות טרמינל 3: חשיפה, מוניטין, קניון יבשתי, קניון המילניום, שירותים מסחריים משלימים, קונספט עולמי, מומחיות עולמית ואסטרטגיה ניהולית. מרחיבים את הפעילות המסחרית עם פתיחת טרמינל 3, ישתנה באופן דרמטי היקף הפעילות המסחרית בנתב"ג. שטחים בגודל של כ- 35,000 מ"ר, (לעומת 10,000 מ"ר בטרמינל 1), יאפשרו הפעלת מגוון רחב של עסקים ומסחר למגוון האוכלוסיות העוברות בטרמינל. שחקים - יותר דיוטי פרי מרכז הדיוטי פרי - שחקים, מהחדישים והמסוגננים בעולם, ייפתח באולם הרוטנדה/כיכר של הנוסעים היוצאים
 

TalHai

New member
באי אנד באיי

פירוט מתוך האתר של רשות שדה"ת
מתוך- http://www.iaa.gov.il השנים האחרונות מתאפיינות בתמורות ושינויים בענף התחבורה האווירית ועולם התעופה. התרחשויות בתחום המיסוי העולמי, קיטון מהכנסות מאגרות, הסכמים בינלאומיים ומגמות לאומיות, חייבו את רשות שדות התעופה לשנות מגמה ולהפוך לגוף מסחרי כלכלי המסוגל לממן את מתן השירותים ואת הפיתוח המואץ הנדרש. Buy & Bye לא רק לנוסעים כחלק ממיצוי הפוטנציאל העסקי בנתב"ג, הושם דגש על מיליוני המבקרים בנתב"ג, לאו דווקא כנוסעים, אלא כמבקרים. חדשנות בתפיסה המסחרית הקונספט המסחרי החדשני, על פיו תוכנן ונבנה טרמינל 3, בשילוב מיקומו הגיאוגרפי האופטימלי, מציב את נתב"ג כאחד ממרכזי העסקים והמסחר המבטיחים ביותר בין נמלי התעופה העולמיים בכלל ובעולם העסקים הישראלי בפרט. טרמינל 3 - כל היתרונות יתרונות טרמינל 3: חשיפה, מוניטין, קניון יבשתי, קניון המילניום, שירותים מסחריים משלימים, קונספט עולמי, מומחיות עולמית ואסטרטגיה ניהולית. מרחיבים את הפעילות המסחרית עם פתיחת טרמינל 3, ישתנה באופן דרמטי היקף הפעילות המסחרית בנתב"ג. שטחים בגודל של כ- 35,000 מ"ר, (לעומת 10,000 מ"ר בטרמינל 1), יאפשרו הפעלת מגוון רחב של עסקים ומסחר למגוון האוכלוסיות העוברות בטרמינל. שחקים - יותר דיוטי פרי מרכז הדיוטי פרי - שחקים, מהחדישים והמסוגננים בעולם, ייפתח באולם הרוטנדה/כיכר של הנוסעים היוצאים
באי אנד באיי
ושוב מתוך- http://www.iaa.gov.il Buy & Bye לא רק לנוסעים כחלק ממיצוי הפוטנציאל העסקי בנתב"ג, הושם דגש על מיליוני המבקרים בנתב"ג, לאו דווקא כנוסעים, אלא כמבקרים. קהל זה כולל את המלווים ומקבלי הפנים של הנוסעים, עובדים של החברות והגופים השונים הממוקמים בנתב"ג, קבלני משנה ובעלי תפקידים השוהים במשך היממה בנתב"ג. בנוסף, זוהה הפוטנציאל העסקי הגלום בתושבי הסביבה. על בסיס תפיסה עסקית זו, הוקם קניוןBuy & Bye , מרכז מסחרי מתקדם הפתוח לקהל הרחב ומהווה חלופה אטרקטיבית לקניות ובילוי. הקניון הקרקעי משתרע על פני כ- 10,000 מ"ר ויהיו בו מבחר מגוון של חנויות-ענק ונקודות מכירה: דראג-סטור, אופנה, הלבשה והנעלה למבוגרים וילדים, משחקים וצעצועים, מוסיקה, ספרים, מתנות, אלקטרוניקה, מחשבים, תקשורת, בנקים המרות מט"ח ועוד. בצד אלה ימוקמו נקודות מזון להסעדה ולבילוי: מסעדות, בתי קפה, פינה מתוקה, פאב ועוד.
 

TalHai

New member
דיוטי פרי "שחקים"

פירוט מתוך האתר של רשות שדה"ת
מתוך- http://www.iaa.gov.il השנים האחרונות מתאפיינות בתמורות ושינויים בענף התחבורה האווירית ועולם התעופה. התרחשויות בתחום המיסוי העולמי, קיטון מהכנסות מאגרות, הסכמים בינלאומיים ומגמות לאומיות, חייבו את רשות שדות התעופה לשנות מגמה ולהפוך לגוף מסחרי כלכלי המסוגל לממן את מתן השירותים ואת הפיתוח המואץ הנדרש. Buy & Bye לא רק לנוסעים כחלק ממיצוי הפוטנציאל העסקי בנתב"ג, הושם דגש על מיליוני המבקרים בנתב"ג, לאו דווקא כנוסעים, אלא כמבקרים. חדשנות בתפיסה המסחרית הקונספט המסחרי החדשני, על פיו תוכנן ונבנה טרמינל 3, בשילוב מיקומו הגיאוגרפי האופטימלי, מציב את נתב"ג כאחד ממרכזי העסקים והמסחר המבטיחים ביותר בין נמלי התעופה העולמיים בכלל ובעולם העסקים הישראלי בפרט. טרמינל 3 - כל היתרונות יתרונות טרמינל 3: חשיפה, מוניטין, קניון יבשתי, קניון המילניום, שירותים מסחריים משלימים, קונספט עולמי, מומחיות עולמית ואסטרטגיה ניהולית. מרחיבים את הפעילות המסחרית עם פתיחת טרמינל 3, ישתנה באופן דרמטי היקף הפעילות המסחרית בנתב"ג. שטחים בגודל של כ- 35,000 מ"ר, (לעומת 10,000 מ"ר בטרמינל 1), יאפשרו הפעלת מגוון רחב של עסקים ומסחר למגוון האוכלוסיות העוברות בטרמינל. שחקים - יותר דיוטי פרי מרכז הדיוטי פרי - שחקים, מהחדישים והמסוגננים בעולם, ייפתח באולם הרוטנדה/כיכר של הנוסעים היוצאים
דיוטי פרי "שחקים"
מתוך- http://www.iaa.gov.il מרכז הדיוטי פרי - שחקים, מהחדישים והמסוגננים בעולם, ייפתח באולם הרוטנדה/כיכר של הנוסעים היוצאים. אולם זה ישרת מסחרית את קהל היוצאים וממנו יובילו מסלולי הליכה לשרוולי המטוסים. איזור הדיוטי פרי כולל חנויות חדישות של LTP (ליקר, טבק, בשמים וקוסמטיקה), אלקטרוניקה ומוצרי חשמל, אופנת ספורט, חנויות אופנה ונעליים עם מבחר מותגים עולמיים, חנויות מגוונות של תכשיטים, שעונים, תיקים, הלבשה תחתונה, ממתקים, ספרים, מוסיקה, מתנות, מזכרות ועוד. חנויות הדיוטי פרי וחנויות נוספות המשרתות את הנוסעים היוצאים, ימוקמו ברוטנדה בדרך אל המטוסים, על שטח כ- 20,000 מ"ר. "תפיסה חדשה של קניות, הסעדה ובילוי" במרכז התפיסה החדשה, עומדת יצירת תמהיל זכיונות אופטימלי ברמה בינלאומית. תמהיל המתבטא במגוון רחב של עסקים, מותגים ומוצרים, רמת מחירים, רמת שירות ואווירה כוללת במתחם העסקים. על מנת לעמוד במטרות המתוכננות, עוסקת חטיבת המסחר בפעילות שיווקית נמרצת לקידום ופרסום המרכזים המסחריים בטרמינל החדש. לפרוייקט הוקצו משאבים מקצועיים פנימיים וכן נשכרו מומחים חיצוניים מהמובילים בעולם. לגורמים אלו ניתנו כל הכלים והאמצעים הנדרשים למטרת בניית תוכנית שיווקית מסיבית לאוכלוסיית המבקרים הפוטנציאלית בטרמינל 3. בהתאם למגמה המתפתחת, להציג מותגים חזקים וידועים, העניקה רש"ת הרשאות וזכיונות למגוון רב של עסקים, הידועים באיכות מוצריהן ובתודעת שירות מפותחת. תוצאות המכרזים, בהם נבחרו בעלי ההרשאה והזכיינים, מצביעות על אמון רב של עולם העסקים בארץ בפוטנציאל העסקי מסחרי הגלום בטרמינל 3.
 

TalHai

New member
ההסבר של רשות שדה"ת

מיסחור יתר של נתב"ג (טרמינל 3)
חבר'ה אני לא יודע אם זה רק אני או שגם אתם חושבים ככה אבל אני חושב שנתב"ג החדש הרבה יותר מדי ממוסחר. לדעתי זה כבר מתחיל להיות מגעיל, מוריד את היעילות של שדה התעופה ויותר מהכל מציג אותנו הישראלים במצורה מעוותת ומאוד לא מחמיאה. מה דעתכם?
ההסבר של רשות שדה"ת
ושוב מתוך האתר- http://www.iaa.gov.il/ הקונספט המסחרי החדשני, על פיו תוכנן ונבנה טרמינל 3, בשילוב מיקומו הגיאוגרפי האופטימלי, מציב את נתב"ג כאחד ממרכזי העסקים והמסחר המבטיחים ביותר בין נמלי התעופה העולמיים בכלל ובעולם העסקים הישראלי בפרט. מומחים עולמיים בענף התעופה, בתחום תכנון עסקי ומסחרי של נמלי תעופה, סבורים שעם השלמת טרמינל 3, יהפוך נתב"ג לאחד מנמלי התעופה המתקדמים בעולם בכל הקשור להיבטים התפעוליים והמסחריים.
 

TalHai

New member
אז מה דעתכם?

מיסחור יתר של נתב"ג (טרמינל 3)
חבר'ה אני לא יודע אם זה רק אני או שגם אתם חושבים ככה אבל אני חושב שנתב"ג החדש הרבה יותר מדי ממוסחר. לדעתי זה כבר מתחיל להיות מגעיל, מוריד את היעילות של שדה התעופה ויותר מהכל מציג אותנו הישראלים במצורה מעוותת ומאוד לא מחמיאה. מה דעתכם?
אז מה דעתכם?
 

TalHai

New member
על היופי אין ויכוח- קישור לגלריה

מיסחור יתר של נתב"ג (טרמינל 3)
חבר'ה אני לא יודע אם זה רק אני או שגם אתם חושבים ככה אבל אני חושב שנתב"ג החדש הרבה יותר מדי ממוסחר. לדעתי זה כבר מתחיל להיות מגעיל, מוריד את היעילות של שדה התעופה ויותר מהכל מציג אותנו הישראלים במצורה מעוותת ומאוד לא מחמיאה. מה דעתכם?
על היופי אין ויכוח- קישור לגלריה
של רשות שדה"ת- http://www.iaa.gov.il/Rashat/he-IL/Airports/BenGurion/AbouttheAirport/PictureGallery/InsideLookOfTheTerminal/
 

טיפ_טיפ

New member
איזה סרט../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif|../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif|../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif|

איזה סרט
|
|
|
תציצו בגלריית הסרטים כדאי לכם
 

Azazel

New member
המסחור הזה הוא סטנדרט בכל נמל תעופה

מיסחור יתר של נתב"ג (טרמינל 3)
חבר'ה אני לא יודע אם זה רק אני או שגם אתם חושבים ככה אבל אני חושב שנתב"ג החדש הרבה יותר מדי ממוסחר. לדעתי זה כבר מתחיל להיות מגעיל, מוריד את היעילות של שדה התעופה ויותר מהכל מציג אותנו הישראלים במצורה מעוותת ומאוד לא מחמיאה. מה דעתכם?
המסחור הזה הוא סטנדרט בכל נמל תעופה
שמכבד את עצמו. אישית, אני לא רואה בעיה בזה.
 

TalHai

New member
אני לא חושב שזה מגיע לכאלו מימדים

המסחור הזה הוא סטנדרט בכל נמל תעופה
שמכבד את עצמו. אישית, אני לא רואה בעיה בזה.
אני לא חושב שזה מגיע לכאלו מימדים
אני לא מכיר את כל הטרמינלים בעולם ולא חקרתי את הנושא אבל מדובר בדיוטי פרי ענק שאאני לא חושב שיש לו הרבה (אם בכלל) תאומים בעולם, השאלה אם זה חיובי או שלילי? אגב יתכן ואני טועה ונתב"ג לא שונה מנמלי תעופה אחרים זו פשוט תחושה שלי
 

Azazel

New member
לפי מה שאני יודע, יש גם דיוטי-פרי

אני לא חושב שזה מגיע לכאלו מימדים
אני לא מכיר את כל הטרמינלים בעולם ולא חקרתי את הנושא אבל מדובר בדיוטי פרי ענק שאאני לא חושב שיש לו הרבה (אם בכלל) תאומים בעולם, השאלה אם זה חיובי או שלילי? אגב יתכן ואני טועה ונתב"ג לא שונה מנמלי תעופה אחרים זו פשוט תחושה שלי
לפי מה שאני יודע, יש גם דיוטי-פרי
ענקיים בחו"ל. הזה של דובאי, למשל.
 

alondr

New member
לי אין שום בעיה עם המסחור

אני לא חושב שזה מגיע לכאלו מימדים
אני לא מכיר את כל הטרמינלים בעולם ולא חקרתי את הנושא אבל מדובר בדיוטי פרי ענק שאאני לא חושב שיש לו הרבה (אם בכלל) תאומים בעולם, השאלה אם זה חיובי או שלילי? אגב יתכן ואני טועה ונתב"ג לא שונה מנמלי תעופה אחרים זו פשוט תחושה שלי
לי אין שום בעיה עם המסחור
והדיוטיפרי - כמו בנסיעתי האחרונה לחו"ל פשוט חלפתי על פני המקום והגעתי ישר לשער היציאה. העובדה שיהיו יותר מסעדות ובתי קפה - ובשאיפה מחירים נמוכים יותר כמובן מסייעת להנעים את זמנם של הממתינים לטיסה.כיום בטרמינל הישן ישנם רק 2-3מסעדות למעלה - טסים ועוד איזה אחת שם המבחר פשוט עלוב והמחירים מופקעים ומנופחים. גם כך מי שנוסע לחו"ל מוציא כסף רב - ולפני היציאה חולבים אותו קצת יותר. גם לממתינים היום יש למטה רק את היוטבתה העלוב הזה.עדיף קופישופ נורמלי כמו שיש למשל בלונדון או פריז ואפילו מקדולנדס וברגרקינג או פיצה האט למעדיפי הגאנק פוד... שיתנו אלטרנטיבה זולה ואיכותית.לטובת משפחות עם ילדים למשל. לדוגמא שטסתי בתחילת ספטמבר וישבנו לאכול במסעדת טסים - שני כריכים 2 קפה וקינוח אחד - 108 ש"ח.... וזה לשני אנשים.משפחה עם ילדים פושטת שם רגל זה פשוט צורם לעין... האלטרנטיבה כמובן היא להתחיל להביא אוכל מהבית. אבל על זה אני כבר לא מדבר. גם טרקלין השחקים נותן אלטקנטיבה מכובדת לפרידה מהמלווים.היום הרי כבר בתור לבדיקה הבטחונית אתה מופרד פנימה ומכריחים אותך לעלות ישר למעלה. ואילו בטרמינל החדש כמו בכל שדה נורמלי בלונדון או ניו יורק או לוס אנג'לס. אתה מסיים את הצ'ק אין בניחותא ויש די והותר זמן לשבת ולהפרד על כוס קפה ... הרבה יותר נעים לטעמי. יש לי חבר בקלגרי קנדה - וכל פעם שאני חוזר ממנו לארץ אנחנו נוהגים לשבת בקפה בקומה העליונה עם איזה דונאט טוב ולצפות במטוסים הממריאים על המסלול עד לשעת העלייה למטוס... עדיף בהרבה בעיני על פני התרוצצות בדיוטי פרי שממילא לא משתלם לקנות בו סיכה.
 

yblumann

New member
מסחור

לי אין שום בעיה עם המסחור
והדיוטיפרי - כמו בנסיעתי האחרונה לחו"ל פשוט חלפתי על פני המקום והגעתי ישר לשער היציאה. העובדה שיהיו יותר מסעדות ובתי קפה - ובשאיפה מחירים נמוכים יותר כמובן מסייעת להנעים את זמנם של הממתינים לטיסה.כיום בטרמינל הישן ישנם רק 2-3מסעדות למעלה - טסים ועוד איזה אחת שם המבחר פשוט עלוב והמחירים מופקעים ומנופחים. גם כך מי שנוסע לחו"ל מוציא כסף רב - ולפני היציאה חולבים אותו קצת יותר. גם לממתינים היום יש למטה רק את היוטבתה העלוב הזה.עדיף קופישופ נורמלי כמו שיש למשל בלונדון או פריז ואפילו מקדולנדס וברגרקינג או פיצה האט למעדיפי הגאנק פוד... שיתנו אלטרנטיבה זולה ואיכותית.לטובת משפחות עם ילדים למשל. לדוגמא שטסתי בתחילת ספטמבר וישבנו לאכול במסעדת טסים - שני כריכים 2 קפה וקינוח אחד - 108 ש"ח.... וזה לשני אנשים.משפחה עם ילדים פושטת שם רגל זה פשוט צורם לעין... האלטרנטיבה כמובן היא להתחיל להביא אוכל מהבית. אבל על זה אני כבר לא מדבר. גם טרקלין השחקים נותן אלטקנטיבה מכובדת לפרידה מהמלווים.היום הרי כבר בתור לבדיקה הבטחונית אתה מופרד פנימה ומכריחים אותך לעלות ישר למעלה. ואילו בטרמינל החדש כמו בכל שדה נורמלי בלונדון או ניו יורק או לוס אנג'לס. אתה מסיים את הצ'ק אין בניחותא ויש די והותר זמן לשבת ולהפרד על כוס קפה ... הרבה יותר נעים לטעמי. יש לי חבר בקלגרי קנדה - וכל פעם שאני חוזר ממנו לארץ אנחנו נוהגים לשבת בקפה בקומה העליונה עם איזה דונאט טוב ולצפות במטוסים הממריאים על המסלול עד לשעת העלייה למטוס... עדיף בהרבה בעיני על פני התרוצצות בדיוטי פרי שממילא לא משתלם לקנות בו סיכה.
מסחור
יצא לי לבקר בלעבור דרך הרבה שדות תעופה. המיסחור לא דבר רע שכן בלעדיו הינו משלמים הרבה יותר אגרות טיפול של שדה תעופה. BAA שמנהלת את רוב השדות בבריטניה מודה בזה. Terminal 3 אינו הגדול ביותר בעולם - אולי במזרח התיכון אבל מה ב Dubai?? Yoram
 

אוהד11

New member
אינני יודע מה לגבי החנויות, אך נראה

מסחור
יצא לי לבקר בלעבור דרך הרבה שדות תעופה. המיסחור לא דבר רע שכן בלעדיו הינו משלמים הרבה יותר אגרות טיפול של שדה תעופה. BAA שמנהלת את רוב השדות בבריטניה מודה בזה. Terminal 3 אינו הגדול ביותר בעולם - אולי במזרח התיכון אבל מה ב Dubai?? Yoram
אינני יודע מה לגבי החנויות, אך נראה
לי שטוב שתהיה תחרות במקום כזה. מה שטוב, ככל הנראה, שתהיינה הרבה מסעדות ובעליהן יפסיקו לשחוט את הסועדים.
 

Azazel

New member
הטרמינל עצמו רחוק מאוד, בנפח הנוסעי

מסחור
יצא לי לבקר בלעבור דרך הרבה שדות תעופה. המיסחור לא דבר רע שכן בלעדיו הינו משלמים הרבה יותר אגרות טיפול של שדה תעופה. BAA שמנהלת את רוב השדות בבריטניה מודה בזה. Terminal 3 אינו הגדול ביותר בעולם - אולי במזרח התיכון אבל מה ב Dubai?? Yoram
הטרמינל עצמו רחוק מאוד, בנפח הנוסעי
ם, מלהיות הכי גדול במזה"ת.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה