פירוט מתוך האתר של רשות שדה"ת
מתוך-
http://www.iaa.gov.il השנים האחרונות מתאפיינות בתמורות ושינויים בענף התחבורה האווירית ועולם התעופה. התרחשויות בתחום המיסוי העולמי, קיטון מהכנסות מאגרות, הסכמים בינלאומיים ומגמות לאומיות, חייבו את רשות שדות התעופה לשנות מגמה ולהפוך לגוף מסחרי כלכלי המסוגל לממן את מתן השירותים ואת הפיתוח המואץ הנדרש. Buy & Bye לא רק לנוסעים כחלק ממיצוי הפוטנציאל העסקי בנתב"ג, הושם דגש על מיליוני המבקרים בנתב"ג, לאו דווקא כנוסעים, אלא כמבקרים. חדשנות בתפיסה המסחרית הקונספט המסחרי החדשני, על פיו תוכנן ונבנה טרמינל 3, בשילוב מיקומו הגיאוגרפי האופטימלי, מציב את נתב"ג כאחד ממרכזי העסקים והמסחר המבטיחים ביותר בין נמלי התעופה העולמיים בכלל ובעולם העסקים הישראלי בפרט. טרמינל 3 - כל היתרונות יתרונות טרמינל 3: חשיפה, מוניטין, קניון יבשתי, קניון המילניום, שירותים מסחריים משלימים, קונספט עולמי, מומחיות עולמית ואסטרטגיה ניהולית. מרחיבים את הפעילות המסחרית עם פתיחת טרמינל 3, ישתנה באופן דרמטי היקף הפעילות המסחרית בנתב"ג. שטחים בגודל של כ- 35,000 מ"ר, (לעומת 10,000 מ"ר בטרמינל 1), יאפשרו הפעלת מגוון רחב של עסקים ומסחר למגוון האוכלוסיות העוברות בטרמינל. שחקים - יותר דיוטי פרי מרכז הדיוטי פרי - שחקים, מהחדישים והמסוגננים בעולם, ייפתח באולם הרוטנדה/כיכר של הנוסעים היוצאים