מיסב מזגן תקול. למה עלול לגרום למנוע?

מיסב מזגן תקול. למה עלול לגרום למנוע?

האם עלול לתקוע את המנוע? כלומר לגרום שיתכבה? שיאבד כוח? שחגורת האביזרים תיתקע?
המזגן מקרר מעולה אבל מרעיש ולדעתי תצרוכת הדלק עולה עקב המיסב ״הסורר״
 

enigo

New member
מכיר מקרה שבו המדחס נתפס, וזה

גרם לקריעת רצועת האביזרים, שהצליפה בפלסטיק שמגן על רצועת הטיימינג , שברה אותו וגרמה לקריעת רצועת הטיימינג.
זה קרה ברנו קליאו אוטומטית מודל 92...
 
עזוב , כדאי להתפלסף מה יקרה במקום לתקן

חכה עד שיתקע לגמרי ואז תדע את הפתרון .
 

חן 1111

Active member
מה השאלה בדיוק? תקול, אז מתקנים...

בשלב כלשהו הוא ייתפס ואז או שהמנוע לא יפעל, או שרצועת האביזרים תתחמם ותיקרע. אם זו אותה רצועה של האלטרנטור, הגה הכוח וכדומה, אז המשמעות היא גרירה למוסך. בנוסף, כמו שאניגו כתב, רצועה שנקרעת עלולה לגרום לנזקים נוספים, לפעמים מאוד משמעותיים.
 
השאלה מה בדיוק תקול ועל כן את מה בדיוק לתקן

הרעש הוא כשמפעילים את המזגן ורק כשמפעילים המזגן.
האם זה מוכיח כי הבעיה היא פנימית בתוך המדחס וזאת לא בעיה רק בפולי PULLEY של המדחס [אותו ניתן להחליף בלי להחליף את כל המדחס]
&nbsp
להבדיל, בעיה בפולי הייתה גורמת לרעש מיד עם הנעת הרכב גם כשהמזגן לא דולק, כי הרצועה מסובבת את הפולי עם הנעת הרכב בלי קשר להפעלת המזגן.
&nbsp
האם ההנחות הללו נכונות?
 

חן 1111

Active member
אתה כתבת "מיסב מזגן תקול"

ואתה צודק, המיסב החיצוני אמור להרעיש גם כשהמזגן לא פועל, אם כי הרעש שונה. אז ייתכן שהבעיה היא במיסב פנימי. בכל מקרה בעל מקצוע צריך לאבחן את זה. ייתכן שכשאין עומס אז הוא לא ירעיש. אם זה מסב פנימי, אני מניח שהפיתרון הוא להחליף את המדחס למשופץ.
 
השאלה מה בדיוק תקול ועל כן את מה בדיוק לתקן

הרעש הוא כשמפעילים את המזגן ורק כשמפעילים המזגן.
האם זה מוכיח כי הבעיה היא פנימית בתוך המדחס וזאת לא בעיה רק בפולי PULLEY של המדחס [אותו ניתן להחליף בלי להחליף את כל המדחס]

להבדיל, בעיה בפולי הייתה גורמת לרעש מיד עם הנעת הרכב גם כשהמזגן לא דולק, כי הרצועה מסובבת את הפולי עם הנעת הרכב בלי קשר להפעלת המזגן.

האם ההנחות הללו נכונות?
 
למעלה