מיני-ליין , איך השירות שלהם?

rkbogen

New member
מיני-ליין , איך השירות שלהם?

אני מתלבט בין 2 מכונות כביסה: AEG 50900 ELECTROLUX EWF1284 אני מעדיף את האלקטרולקס אבל לא מכיר את מיני-ליין שהם היבואנים ונותני השירות. האם מישהו יכול בבקשה לתת לי ביקורת לגבי טיב השירות והאחריות שלהם. תודה
 
חוות דעת

גם מכונות כביסה ( פתח חזיתי ) של AEG הם מבית קונצרן אלקטרולוקס המעולה. השרות של מיניליין פחות "בכותרות" מדורי התלונות מהשרות של קריסטל / אמפא תדיראן הניתן למכונות AEG כאשר הן מיובאות ע"י היבואן הרישמי ולא ע"י "חאפר "
 

rkbogen

New member
אז מה אתה אומר?

לא הבנתי בדיוק מה אתה אומר על השירות של מיניליין, זה שהם היבואן הרישמי ולא "חאפר" זו סיבה להגיד שהשירות שלהם טוב? בקיצור - אתה ממליץ עליהם או לא? תודה שוב
 
הבהרה

את מכונות אלקטרולוקס מייבאת מיניליין והשרות שלהם ללא דופי . את מכונות AEG מייבאת היום באופן רישמי חברת קריסטל כאשר השרות ניתן ע"י אמפא / תדיראן . השרות שלהם "מככב" במדורי התלונות . את מכונות AEG מייבאים גם כל מיני "חאפרים " עם שרות שלא נדע. כעת יש בידכם כלים להחליט.
 

ג'ו1

New member
איני יודע איך מכונת הכביסה של מיניליין, אבל יש לי סיפור על מדיח של מיניליין. המדיח הגיע ארוז. שלשום בא מתקין של מינליין להתקין אותו. המתקין לא הצליח באחד הדברים שניסה לעשות. והודיע שצריך להזמין טכנאי לתיקון הבעיה. במקום זימן שרות בטלפון שלו.
פניתי למוכר המדיח, חשמל סמגל שמשויך לקבוצת אלקטרו קובי בע"מ. וביקשתי שיחליפו את המדיח למדיח חדש סוג א'. פניתי גם לאלקטרו-קובי, הפנו אותי חזרה לחשמל סמגל. מנהל החנות של סמגל, בדק והודיע לי שעלי לחכות לטכנאי שיבוא בשבוע הבא. ואם הטכנאי לא יצליח לתקן אז יחליפו את המוצר.

זה לא מקובל עלי, מכרו מוצר סוג א' של מיניליין, ועכשיו רוצים לתת לי מוצר פגום.
אני מציע לקחת את התגובה בחשבון. ראו הוזהרתם.
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
מיני-ליין , איך השירות שלהם?

אני מתלבט בין 2 מכונות כביסה: AEG 50900 ELECTROLUX EWF1284 אני מעדיף את האלקטרולקס אבל לא מכיר את מיני-ליין שהם היבואנים ונותני השירות. האם מישהו יכול בבקשה לתת לי ביקורת לגבי טיב השירות והאחריות שלהם. תודה
קודם כל, כדאי שתפנים, ש-AEG ואלקטרולוקס זו בעצם אותה גברת בשינוי אדרת.
לכל אחד מהמותגים הנ"ל יש דגמים זהים לאחר, ורק החזות שלהם שונה במעט אלה מאלה. האלקטרוניקה והרכיבים הפנימיים הם זהים, אלא שבמרבית המקרים, המותג הראשון נחשב "יוקרתי" יותר ועל כן בד"כ הוא גם יקר יותר (ללא כל סיבה).
לכן, הבחירה שלי היא אלקטרולוקס, ואם כבר להשוות, אפשר לנסות ולהשוות את המותג הזה לבוש, סימנס וקונסטרוקטה. שוב: מדובר כאן ב-3 "מותגים" שהם בעצם אחד, עם הבדלי מחיר שממקמים את קונסטרוקטה כזולה מביניהם.
הקטע עם השלישיה הזו הוא, שיש להם מוצרים בליגה הגבוהה ואלה מיוצרים בגרמניה, אבל יש להם גם דגמים זולים יותר שמיוצרים בארצות אחרות וברמת איכות אחרת.
כמובן שיהיו הפרשי מחיר גדולים בין ארצות הייצור השונות...
אודה, שב-3 השנים האחרונות רכשתי כמה וכמה מוצרים של אלקטרולוקס, ואני מאד מרוצה מהם. וכן. עלי להודות גם, שככל שנזקקתי לשירות, מיניליין דווקא היו בסדר גמור.
 

ויוי 25

Well-known member
מיני-ליין , איך השירות שלהם?

אני מתלבט בין 2 מכונות כביסה: AEG 50900 ELECTROLUX EWF1284 אני מעדיף את האלקטרולקס אבל לא מכיר את מיני-ליין שהם היבואנים ונותני השירות. האם מישהו יכול בבקשה לתת לי ביקורת לגבי טיב השירות והאחריות שלהם. תודה
מדוע הבחירה שלך היא דווקא לגבי ב-2 המוצרים הנ"ל ?
אני בעבר רכשתי רק מכונות כביסה של חברת "בוש" , אבל בסופו של דבר התברר ,שמחירם די גבוה
והם מחזיקות מקסימום עד 5 שנים ,
אז ניסיתי בעשור האחרון לרכוש 2 מכונת כביסה פתח עליון של חברה אחרת כאשר מחירה מוזל כמעט ב- 50% מזו שרכשתי בעבר,
וגם זו המוזלת יותר ,תפקדה מצויין ללא תקלות 5 שנים . (ב-2 הסוגים פעולת הכביסה נמשכת שעתיים.)
אם יעניין אותך אקליד לך את הפרטים של החברה והדגם.
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
מדוע הבחירה שלך היא דווקא לגבי ב-2 המוצרים הנ"ל ?
אני בעבר רכשתי רק מכונות כביסה של חברת "בוש" , אבל בסופו של דבר התברר ,שמחירם די גבוה
והם מחזיקות מקסימום עד 5 שנים ,
אז ניסיתי בעשור האחרון לרכוש 2 מכונת כביסה פתח עליון של חברה אחרת כאשר מחירה מוזל כמעט ב- 50% מזו שרכשתי בעבר,
וגם זו המוזלת יותר ,תפקדה מצויין ללא תקלות 5 שנים . (ב-2 הסוגים פעולת הכביסה נמשכת שעתיים.)
אם יעניין אותך אקליד לך את הפרטים של החברה והדגם.
נכון שמכונות הפתח העליון בד"כ "חיות פחות", וגם המכונות עם הפתח החזיתי מתוכננות כיום לחיות "חיים די קצרים" - מתוך אינטרס שיווקי גרידא.
מעבר לכך, כשרוכשים מכונה, יש לבדוק היטב מהם נתוני המכונה (או הטלוויזיה או המדיח), ויש גם אתרים שעורכים השוואות טובות בין המוצרים (אין כוונתי לחוות הדעת שמפורסמות באתרי המכירה. יש אתרים בחו"ל שעושים עבודה טובה מאד בנדון).
אז נכון. מעבר לכל אלה, יש גם לקחת בחשבון 2 נתונים נוספים:
א. מה התקציב שאת מוכנה להשקיע במוצר (וכידוע, בד"כ לא מדובר בתקציב שבעזרתו תוכלי לרכוש את ה"פרימיום").
ב. מיהו נותן השירות, כי בארץ זהו גורם די מכריע.
אז נכון שהשאיפה היא שלא תהיינה תקלות והשאיפה גם שהמכשיר יהיה אמין וטוב.... אבל לרוע המזל, זה לא תמיד עובד כך.
 

ויוי 25

Well-known member
נכון שמכונות הפתח העליון בד"כ "חיות פחות", וגם המכונות עם הפתח החזיתי מתוכננות כיום לחיות "חיים די קצרים" - מתוך אינטרס שיווקי גרידא.
מעבר לכך, כשרוכשים מכונה, יש לבדוק היטב מהם נתוני המכונה (או הטלוויזיה או המדיח), ויש גם אתרים שעורכים השוואות טובות בין המוצרים (אין כוונתי לחוות הדעת שמפורסמות באתרי המכירה. יש אתרים בחו"ל שעושים עבודה טובה מאד בנדון).
אז נכון. מעבר לכל אלה, יש גם לקחת בחשבון 2 נתונים נוספים:
א. מה התקציב שאת מוכנה להשקיע במוצר (וכידוע, בד"כ לא מדובר בתקציב שבעזרתו תוכלי לרכוש את ה"פרימיום").
ב. מיהו נותן השירות, כי בארץ זהו גורם די מכריע.
אז נכון שהשאיפה היא שלא תהיינה תקלות והשאיפה גם שהמכשיר יהיה אמין וטוב.... אבל לרוע המזל, זה לא תמיד עובד כך.
למשה: זו באמת הסיבה שהעדפה שלי למוצר מוזל יותר ,כי הרי המוזל וגם היקר שניהם מנסיוני, אינם מאריכים יותר מחמש שנים.
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
למשה: זו באמת הסיבה שהעדפה שלי למוצר מוזל יותר ,כי הרי המוזל וגם היקר שניהם מנסיוני, אינם מאריכים יותר מחמש שנים.
הגרמניות בד"כ יותר אמינות, אבל אם את מחשבת את המחיר הגבוה לעומת אורך החיים, מאד יתכן שתגיעי בסופו של דבר לקו שוויון למרות הכל...
 

ג'ו1

New member
איני יודע איך מכונת הכביסה של מיניליין, אבל יש לי סיפור על מדיח של מיניליין. המדיח הגיע ארוז. שלשום בא מתקין של מינליין להתקין אותו. המתקין לא הצליח באחד הדברים שניסה לעשות. והודיע שצריך להזמין טכנאי לתיקון הבעיה. במקום זימן שרות בטלפון שלו.
פניתי למוכר המדיח, חשמל סמגל שמשויך לקבוצת אלקטרו קובי בע"מ. וביקשתי שיחליפו את המדיח למדיח חדש סוג א'. פניתי גם לאלקטרו-קובי, הפנו אותי חזרה לחשמל סמגל. מנהל החנות של סמגל, בדק והודיע לי שעלי לחכות לטכנאי שיבוא בשבוע הבא. ואם הטכנאי לא יצליח לתקן אז יחליפו את המוצר.

זה לא מקובל עלי, מכרו מוצר סוג א' של מיניליין, ועכשיו רוצים לתת לי מוצר פגום.
אני מציע לקחת את התגובה בחשבון. ראו הוזהרתם.
 

Mishkafofer

New member
יש קבוצה ענקית בפייסבוק לריכוז נפגעים ממקררי סמסונג המיובאים על ידי סמליין / מיניליין. האנשים נפתרים ממקררים חדשים של סמסונג שעלו 10-15 אלף שקל ואין להם יותר מ-5 שנים.
מוזמן לבקר בקבוצה ולראות את כמות הזעם שהולכת שם.
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
יש קבוצה ענקית בפייסבוק לריכוז נפגעים ממקררי סמסונג המיובאים על ידי סמליין / מיניליין. האנשים נפתרים ממקררים חדשים של סמסונג שעלו 10-15 אלף שקל ואין להם יותר מ-5 שנים.
מוזמן לבקר בקבוצה ולראות את כמות הזעם שהולכת שם.
באותה מידה יש בפייסבוק גם קבוצה שקמה נגד השירות של חברה ששמה מתחיל באות ב' ונגמר באות ג'.
מסתבר שברוב המקרים (ולא משנה אצל מי), תוצאות שביעות הרצון של הלקוחות תהיינה "לא משהו" ולמרבה הצער, זה נכון כנראה לגבי מרבית היבואנים ומשרתיהם. בעיה...
ולגבי השירות שנותנת חברה ששמה מתחיל באות א' ונגמר באות ו'? אפשר להיכנס לאתר הום תיאטר ולקרוא שם רבות על החברה שבנדון.
 

Mishkafofer

New member
באותה מידה יש בפייסבוק גם קבוצה שקמה נגד השירות של חברה ששמה מתחיל באות ב' ונגמר באות ג'.
מסתבר שברוב המקרים (ולא משנה אצל מי), תוצאות שביעות הרצון של הלקוחות תהיינה "לא משהו" ולמרבה הצער, זה נכון כנראה לגבי מרבית היבואנים ומשרתיהם. בעיה...
ולגבי השירות שנותנת חברה ששמה מתחיל באות א' ונגמר באות ו'? אפשר להיכנס לאתר הום תיאטר ולקרוא שם רבות על החברה שבנדון.
ברור לי שאיכות שירות היא ירודה אצל מרבית החברות. שלא לדבר שלא עומדים בזמנים שנקבעו בחוק.
אבל למכור מקרר ב- 10, 15 אלף שקל שנזרק אחרי 2-5 שנים זה רמה חריגה של נבזיות.
זה קרה גם לחמותי לפני כעשור, אז במלחמה רבה קיבלה דגם אחר של סמסונג וגם הוא אחרי כמה שנים התחיל לזייף.
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
ברור לי שאיכות שירות היא ירודה אצל מרבית החברות. שלא לדבר שלא עומדים בזמנים שנקבעו בחוק.
אבל למכור מקרר ב- 10, 15 אלף שקל שנזרק אחרי 2-5 שנים זה רמה חריגה של נבזיות.
זה קרה גם לחמותי לפני כעשור, אז במלחמה רבה קיבלה דגם אחר של סמסונג וגם הוא אחרי כמה שנים התחיל לזייף.
אז אני קניתי מותג אחר. מותג שנחשב כטוב בין המקררים. היבואנים של המותג הזה פרסמו באותיות קידוש לבנה (ע"ג 2 דפים מלאים במוסף השבת), שאצלם לא יגידו לכם, שרק המדחס נמצא באחריות, אלא כל חלקי המקרר - למשך 5 שנים מלאות. שמרתי לעצמי את המודעה "ליתר ביטחון" ומה? לאחר כמה שנים, דלתות ה"נירוסטה" במקרר שלנו החלו להחליד!
פניתי ליבואן, שטען כי לא הוא היה זה שפרסם את המודעה שבנדון (ואיך לא?! הרי במודעה צויין במפורש ש"אצלם לא יגידו")...
ובקיצור, הם התנערו מחובתם לתת שירות, אף כי לא עברנו את תקופת 5 שנים.
לבסוף, ולאחר שפניתי למועצה לצרכנות, הם נעתרו והחליפו את הדלתות.
ואני עדיין חושב, שהם מייבאים מקררים טובים, אבל שוב... רמת השירות (גם אצלם) דורשת שיקום.

...וכשפעם פניתי אליהם בתלונה על טלוויזיה שזייפה, הם הצליחו לדחות את טענותיי ואף דרשו תשלום עבור בדיקה שבצעו. אז מה? זה השירות בישראל, ועם זה אנו חייבים להתמודד.
 
למעלה