מין

אביחי 33

New member
מור...

סתמי
 
יוווווו מיכל איך שחכתי

זוכרת שנסעת לאילת אז עשיתי בביסיטק על ה
את חייבת לי כסף זה יוצא בערך30.000$
 
../images/Emo12.gif../images/Emo110.gif

כ"כ הרבה?! טוב אז יש לי רעיון
נכון אמרת שאת וקרן צריכות עוזרת?! אני מתנדבת וכמה כסף שיצא תקחי.. סבבה?!
 
לע לע לע מסכימה

את רוצה תיהיה עוזרת ניתן לך 30% לע יותר!! אבל את צריכה לשלם לי יודעת מה אני ירד במחיר 10,000$
 
דיייייייייייייייייייייייי

איזה כוסוניםםםםםםםםםםם
אחד אחד
חחחחחחחחחחחחחחחחחח
מיכל מאיפה יש לך ת'תמונות האלה
תני לי ת'אתר חחחחחחח
 
חחחחחחחחחח נככוון?!../images/Emo110.gif

אנייגלה לך סוד?! הם הולכים להופיע בתוכנית הדוגמנים!!!!!!!!!! והאתר זה חיפוש בגוגל ("קוף","מכוער","שמן".. וכאלה
)
 
למעלה