מימון למכשירי שמיעה

gizi10

New member
מימון למכשירי שמיעה

חג שמח! קבלו סיטואציה: אדם בן 60+, נכה צה"ל, לא מקבל מימון (לא חלקי ולא בכלל) ממערכת הבטחון לקניית מכשירי שמיעה. קופ"ח משתתפת בסכום אך עדיין לא מספיק. שאלתי היא לאיזה ארגון כדאי לפנות כדי לקבל סיוע? האם ביטוח לאומי יכולים גם לעזור? תודה ושנה טובה
 
אולי לשרותים החברתיים

במקום מגורייך והם ינחו אותך כיצד לפעול ולמי לפנות. כמו כן כדאי לפנות למרכז לקידום החרש. אני מאמינה שגם הם ידעו.
 

bekol1

New member
לא ברור מהשאלה האם האדם מוכר כנכה צה"ל?

האם הוא מקבל קיצבה? אם הוא לא מקבל קצבת נכות או שיקום מביטוח לאומי- אין מה לפנות אליהם. לגבי תרומות- חוזרת על מה שכתבתי בשאלה דומה- אצלנו בבקול מתקבלות תרומות מדי פעם של מכשירי שמיעה בודדים שאנשים פרטיים תורמים, לאחר שאין להם צורך בהם. אנחנו מבצעים התאמה לנזקקים לפי מצב סוציאלי וכמובן סוג המכשיר וסוג הירידה בשמיעה. אתם יכולים להעביר את הבקשה אלינו- במסרים באתר או ישירות לבקול (פרטי התקשרות למטה). לגבי הרווחה- ניתן סיוע שנקרא סל תקשורת, ומתבטא בסיוע כספי חודשי, מלא או חלקי. הקריטריונים מפורטים פה: http://bekol.org/167-634-he/Bekol.aspx בהצלחה!
 
למעלה