"מים נקיים" בריאות וכלכליות

WhiteBear

New member
"מים נקיים" בריאות וכלכליות ../images/Emo35.gif../images/Emo35.gif

שלום כולם. אני מחפש דרך בריאה (וכמה שאפשר זולה), שיהיה לי מים נקיים וטובים לשתייה בבית. רציתי לברר אם מישהו עשה בירורים לגבי מה הכי בריא: מים מבקבוק, מים מבקבוק גדול, אחד מסוגי מטהרי המים. ובהתאםם לכך, גם מה כלכלי לבית רגיל. השאלה מיועדת לבית שלי שיש בו אותי ואת שני הורי. תודה רבה מאד על התשובות, טל.
 
הכי טוב בירה ../images/Emo98.gif

סתאאאאאם.... לדעתי מי ברז טובים מספיק, אבל רצוי שיהיה מטהר מים במידה ומשתמשים בקומקום חשמלי ע"מ למנוע הצטברות אבנית.
 
תתפלא אבל בבירה בכמות מתונה

(2 כוסות ביום) יש חומרים אנטיאוקסידנטים (בולמי חימצון) שתרומתם הוכחה .
 
../images/Emo182.gif מים מים מים

קודם כל אציין שלדעתי ההיסטריה מאיכות מי הברז בישראל מוגזמת. איכות המים בישראל עוברת בדיקה מתמדת על ידי "מקורות". כאשר נמצא זיהום במקום כלשהו, מייד מודיעים לציבור לסגור את הברז (כפי שכבר קרה). מצד שני, בהחלט שי מקום לשיפור, ומרגישיפ את זה בטעם. האינטואיציה שלי אמרה שמים מינרליים הם פתרון טוב יותר ממסננן בייתי משום שהם מגיעים מבוקבקים, ואין צורך לתחזק מסננים שהופכים למאגרי לכלוך. מאחר שלא הייתה בטוחה בתשובה, חיפשתי. והנה מקור. לא להתרשם יתר על המידה מהצבעים. לאחר הקריאה נראה לי שמים מינרליים הם אכן פתרון עדיף מאשר מסנן בייתי. עכשיו כל מה שנשאר לך לבחור זה האם לקנותם בבקבוקים גדולים או קטנים. אלו אותם מים. זה רק עניין של נוחות מחיר, ואת זה תוכל לברר בקלות בחברות המשווקות מים מינרליים. להתרשמותי, לבית של 3 אנשים Bar מים מינרליים זה הפתרון הסביר. אשמח אם תדווח לנו כשתסיים את הבירור.
 
שיעור בקריאה ביקורתית

מסתבר שנפלתי בפח. זה לא אתר של עמותה לאיכות מים, אלא ממןמן על ידי משווק מים מינרליים. הנה נתונים אובייקטיביים של מכון התקנים: יש גם מערכות סינון מים שעומדות בתקנים. ויש שאלות לשאול את המשווקים. ספר לנו על תוצאות. עפרה
 

AndreaCorr ©

New member
אני אישית

התרגלתי רק למים מינרלים. בהתחלה זה היה מפרנויה שמי-הברז לא ראויים לשתיה, אחר כך כשהבנתי שזה מוגזם כבר התרגלתי למים מינרלים ולא יכולתי לשתות מי-ברז מהסיבה הפשוטה שהם כבר לא היו טעימים לי. עכשיו אני שותה רק מים מינרלים מבקבוק (והרבה). אבל הבעיה היא שאצלי זו רק אני, ואצלך זה יהיה לשלושה אנשים, ויש גם להסתכל על ההיבט הכלכלי של העניין. לקנות עוד פעם ועוד פעם בקבוקי מים מינרלים לשלושה אנשים זו הוצאה כספית לא קטנה. אתם יכולים לקנות את המתקן הגדול של המים (שמרכיבים עליו גלון מים) ולהעמיד אותו במטבח, זה יחסוך כסף, או שבאמת תקנו מטהר מים לברז, למרות שאני מניחה שגם תחזוקתו זו הוצאה כספית ואולי גם כמו שעפרה אמרה יהפוך למאגר לכלוך.
 
גם אני

רגילה למים מינרליים. מאחר שאני זקוקה לכמות קטנה, המיתקן למים מנירליים לא כדאי לי. אבל לשלושה אני מניחה שזה כדאי וגם נוח. המסננים, גם אלה שעומדים בתקן, נראה לי שדורשים יותר מדיי עבודת תחזוקה. אגב,מישהו אמר לי שגם המים המינרליים בארץ עוברים סינון באותם מסננים לאחר שהם יוצאים מהמעיין. אבל לתחזוקה של מפעל הגיוני להקדיש יותר עבודה מאשר לתחזוקה של ברז בבית. לרוויה! עפרה
 
מה עם הפלסטיק?

יש משהו מאוד אגואיסטי וחסר התחשבות בשיחה שלכם. מה עם המוני בקבוקי הפלסטיק שמפזרים אול אובר בגלל אנשים ש"לא טעים" להם לשתות מהברז כאחד האדם?. "בריאות האדם", ומי ידאג לטבע? ענבר.
 

AndreaCorr ©

New member
בלי לזלזל הטיעון שלך קצת מגוחך..

"בואו נאכל רק דברים טבעיים חסרי עטיפות או בקבוקים כדי שלא נלכלך"? אפשר לטעון את מה שאת טוענת על הרבה דברים. ואני דרך אגב את הבקבוקים שלי שמה במתקן מחזור בקבוקים מיוחד. אחת לשבוע אני הולכת ושמה אותם. זה שאני שותה רק מים מינרלים לא אומר שאני מתנשאת מעל אחד האדם.
 
בעניין בקבוקי הפלסטיק

יש בזה משהו. מי שתייה בבקבוקים לשלושה אנשים = בערך 18 בקבוקים לשבוע, או 100 בקבוקים ריקים לחודש. זה לא מעט! אני לא חושבת שטיעון לטובת איכות הסביבה הוא מגוחך. זה שוב מחזיר אותי למסקנה שכנראה עדיף ה- bar של המים המינרליים, שם תיווצר פסולת רק של 3-4 בקבוקים לחודש. לצערי, לפי מה שהבנתי, מיתקני המיחזור לבקבוקים לא פותרים את הבעיה של בקבוקי המים המינרליים. זאת משום שמים מינרליים משווקים תמיד בבקבוקים תכלכלים. ובשוק הפלסטיק אין ביקוש לפלסטיק ממוחזר תכלכל, אלא רק לשקוף. חלם!
 

mulani

New member
bottle with personal water filter

i have a bottle that i carry with me that has a water filter that is the smallest made (the filter size) it filters out 99.9% of chlorine which has been linked to increased rates of certain types of cancer as well as metals and other unwanted items in the water while it replaces the calcium and magnesium that we do want in the water it also returns the water to a neutral, slightly alkaline pH which is good because cancer thrives in an acidic environment.
 

WhiteBear

New member
זה נחמד ../images/Emo13.gif... אבל

לא נתת פרטים על שם המוצר, איפה משיגים אותו. ועל מקור הפרטים שהבאת. (לדוגמא, מאיפה מגיעה האמירה שסרטן משגשגש בסביבה חומצית
)
 
למעלה