מילתא דבדיחותא

ענק!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

<לא משנה שכבר קיבלתי את זה במייל לפני כמה ימים, זה עדיין מצחיק...>
 

Le Fay

New member
הכל נכון, אבל הייתי משאירה שם את

השמוק בלי הקונדום: כי במדינה הזאת תמיד סומכים על ניסים.
 
למעלה