מילתא דבדיחותא * בן הרב-תודה רבה-מילים כדורבנות!
מ מחפשת דרך New member 20/11/02 #2 ענק!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <לא משנה שכבר קיבלתי את זה במייל לפני כמה ימים, זה עדיין מצחיק...>
L Le Fay New member 20/11/02 #3 הכל נכון, אבל הייתי משאירה שם את השמוק בלי הקונדום: כי במדינה הזאת תמיד סומכים על ניסים.
ק קוצץ בנטיעות New member 20/11/02 #6 ../images/Emo6.gif ../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif
../images/Emo6.gif ../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif