עוד דבר את מילות יחס - כמו: אה די וכו', לפי הנהוג בלאדינו יש להפריד ממילה הבאה. למשל: אה טודוס לוס אמיגוס - ולא אטודוס לוס אמיגוס. די מי אמיגה - ולא דמה אמיגה...
גם את כינויי גוף מושאים ישירים (אותי, אותך וכו') ועקיפים (לי לך לו וכו') יש לכתוב כמילים נפרדות. טי קונוסקו, מי דישו, לה קירו, מוס ב'ינו, ליס קונטי וכו'
אלא אם כן כינויי גוף מושאים באים אחרי הפועל - שאז הם נטפלים לו בסוף והופכים להיות חלק בלתי נפרד הימנו. דוגאמאות: אב'לאמי אין לאדינו פארה קי טי אינטיינדה דיגאלי אה טו פאדרי קי ייאה אינפאסייו קון סו טוטון קונטארליס אה איסטוס פיטיז'וס איס טיימפו פידרידו אי סימיז'אנטי