מיכל - לפה!

מיכל - לפה!

מי שאוהב את פינק-פלויד שיגיד אני! זקוקה לעזרה: כל המידע שאתם יכולים לתת לי על הדיסק המופלא- Devision Bell. אני מכירה אותו, אני פשוט צריכה להכיר אותו יותר טוב. אז מיכל, גלעד הפינקי- אלא שהוא התגייס, כל המומחים לפינק-פלויד ברחבי הפורום באשר הם- זה הזמן להוכיח עד כמה אתם מתמצאים בחומר. תודה מראש! דולצינאה.
 
מה יש לכם היום?

למה סתם לענות? זה הרי לא נותן לי כלום, התשובה המזלזלת שלך. תודה על שהארת את עיניי.
 

epitaph

New member
בבקשה מראש ותיקון טעות...

לאלבום קוראים The Division Bell ולא Devision Bell (הטעויות הקטנות האלה מעצבנות) הוא מ1994 ולדעתי יש לו את העטיפה הכי יפה מבין עטיפות הדיסקים (או יותר נכון האלבומים) של פינק פלויד. שמתי לך קישורים עם קצת מידע על האלבום.
 
חרא אלבום. וזהו.

יצא ב1994, נכתב ע"י שלושה חזירונים לקראת סוף שנות ה-40 לחייהם, תוצר שנות ה-80 העליזות. אבל אני אתן לך אתר תבדקי שם מה בראש שלך על האלבום זה מידע מקיף על כל האלבומים יומטוב קיצי קיצי מיכל
 
למעלה