מיכל - לפה!
מי שאוהב את פינק-פלויד שיגיד אני! זקוקה לעזרה: כל המידע שאתם יכולים לתת לי על הדיסק המופלא- Devision Bell. אני מכירה אותו, אני פשוט צריכה להכיר אותו יותר טוב. אז מיכל, גלעד הפינקי- אלא שהוא התגייס, כל המומחים לפינק-פלויד ברחבי הפורום באשר הם- זה הזמן להוכיח עד כמה אתם מתמצאים בחומר. תודה מראש! דולצינאה.
מי שאוהב את פינק-פלויד שיגיד אני! זקוקה לעזרה: כל המידע שאתם יכולים לתת לי על הדיסק המופלא- Devision Bell. אני מכירה אותו, אני פשוט צריכה להכיר אותו יותר טוב. אז מיכל, גלעד הפינקי- אלא שהוא התגייס, כל המומחים לפינק-פלויד ברחבי הפורום באשר הם- זה הזמן להוכיח עד כמה אתם מתמצאים בחומר. תודה מראש! דולצינאה.