מיכל: הנה הודעתך שנמחקה בשל

מיכל: הנה הודעתך שנמחקה בשל

מחיקת השרשור: הבת שלי שילשלה וזה ממש עשה לה כוויה למטה יש לכם עיצה איך להקל עליה או בכלל להעביר לה אתה זה מעבר למשחת תינוקות ואלוורה?
 
מיכל יקרה ../images/Emo140.gif

חשוב לנו מאוד לדעת בת כמה בתך, שכן אלוורה לעתים עלולה לגרום לאלרגיה. במידה וניתן - השאירי את האיזור פתוח ומאוורר (לכן חשוב גילה של הבת) שטפי רבות במיים פושרים וסבון (ללא סבון על מנת שלא ישרוף חלילה) אם היא סובלת משחת אלוורה עדינה (יש כאלה המגיעות עם קרם לטוסיק) הקפידי על ייבוש האיזור ללא שפשוף (זו בהחלט כוויה) ומריחת משחה עם אלוורה. קיימת משחת ביופן לכוויות - אולם על כך עלייך להתייעץ עם הרופאה המטפלת. נשמח לשמוע מה שלומה.
 

0 אור 0

New member
שני טיפים

1. שמן חוחובה טהור - שמן זה גם עוזר להרגעה של גירויים וגם מאפשר הגנה על העור הפגוע מפני הגירויים הבאים. כמובן מנקים את האיזור על ידי שטיפה במים קרים או פושרים, מנגבים היטב על ידי טפיחות בבד עדין ורך ואז מושחים את השמן. 3. במקרים של גירוי עז עד כדי כך שגם המוצרים הכי עדינים כמו אלוורה או משחות תינוקות גורמים לשריפה - תרופת הפלא שתמיד עבדה אצל בנותי היתה משחת ברבדוס (של אנה לוטן). אני לא חושבת שראיתי את זה אי פעם בחנויות רגילות - אפשר להשיג אצל סוכנים שמוכרים לקוסמטיקאיות ולמטפלים.
 

מיכל 1976

New member
תודה על התשובות

הבת שלי בת עשרה חודשים..... (וצרחה אתמול כל פעם שעשתה פיפי זה ממש עצוב לי)
 
למעלה