מייפל סטורי

DIDGIN

New member
נצל"ש

לעיונכם - הטיזר של אחד ממשחקי הביגור שאני מנחה - "L.A.B. 78" כשהסכסוך על קבוצת זאורוס מתלהט, האורטו שולחים כוחות לקולוניות הארצניות הרחוקות יותר על מנת לכבוש אותן כיבוש קרקעי שישמש כאמצעי לחץ על ארץ. אל קולוניית הכרייה החדשה והמסתורית, בטא סכסטנטיס IV נשלח צי חלל הגנתי הנושא את אוגדה 70 של הכוחות המונחתים של הצי, המשמשים להגנה קרקעית. הכוח כולל גם עשרות ספינות קרב ותובלה מובילות ומונהג על ידי אדמירל מנוסה, מה שנראה כיותר מדי בעבור קולוניה קטנה ולא רווחית. הם הגיעו שבועות לפני ספינות האורטו. מה כבר יכול להשתבש? זהו סיפורה של בריגדת הארטילריה המונחתת 78, האחראית בין היתר על איתור ויירוט של כוחות מונחתים של האויב, ושל אנשיה. סיפור על יהירות, גבורה ובוגדניות. כמובן שכל התוכניות מחזיקות רק עד תחילת הקרב… הערה: המשחק יתקיים ב'זמן אמת' – הזמן שעובר במציאות הוא גם הזמן שעובר במשחק, בלי עצירות, פלאשבקים או קפיצות. השאיפה היא להשאר בדמות כמה שיותר ולרדת לoff-play כמה שפחות. *** אני מתכוון להריץ הרצת נסיון מתישהו במרץ. יש מעוניינים?
 

ננסק

New member
נצל"ש נוסף

אם כבר, אז הנה הטיזר של המשחק הראשון שאני מנחה בביגור הקרוב: שילוב בין שלושת התחביבים האהובים עלי, גובלינים, סטימפאנק, ופארנויה. הגובלין שבמכונה המכונה עובדת מאז ומעולם. אנחנו מפעילים אותה ומתקנים אותה מבוקר עד ערב, כל גובלין וגובלין, דורות על פני דורות. מה זאת אומרת, "למה"? מה אתה, טיפש? כי זאת המכונה! האגדות אומרות שראשי השבט שגרים בקומה הראשונה מכוונים את כל אלפי הגובלינים ממעל, לפי תוכנית חכמה מאוד. אני בטוח שזה נכון, כי אני גובלין אדוק ונחמד. אני מתפלל כל בוקר וערב למחשף, ואני זוכר בעל פה את כל שלושים ושש הוראות-הביניים-לתפעול-משאבה-תלת-סיבובית, עליה אני אחראי. לפעמים נותנים לי תפוח!! פלאק! רגע, מה זה היה? למה חשוך פתאום? ...מה זה השקט הזה? איפה הרעש המנחם של הבוכנות? לאן נעלמו כל החברים שלי למשמרת? מחשף? עזור לי... הצילו... הערות לשחקנים:  אתם מוזמנים להכין בעצמכם את הגובלין שלכם. עשו אותו דמות בדרגה חמישית, מכל שילוב מקצועות מלבד אשף, טרובדור, או אביר-קודש. המציאו לעצמכם גם תפקיד התואם ליכולותיו של הגובלין, כמו למשל "ממפה גזרות שכוחות מסיווג שלישי" עבור סייר המתמחה בשיטוט בנבכי המכונה החשוכים. תהיו יצירתיים! את הדמויות יש לשלוח לאישור.   
 

Larahl

New member
../images/Emo207.gif

מי כאן אוהב לשחק במשחקי ווידאו? אני בטוח שיש כאן כמה וכמה שאוהבים, ועוד מאוד אוהבים לשחק בז'אנר ה-RPG הרי זהו פורום משחקי תפקידים! למרות שהנושא לא קשור כלל וכלל לפורום בכל זאת החלטתי לנצל"ש פה על הקומונה. ואם זה לא בסדר אנא קבלו את היתנצלותי הכנה. והנה לכל המעוניינים בדבריי: The Ancient Ruins זהו שם הקומונה והלינק? הנה הוא: http://www.tapuz.co.il/Communa/userCommuna.asp?Communaid=17120 מקווה שתהנו והתחילו לשחק!
 
למעלה