מיילי אז ומיילי היום

מיילי אז ומיילי היום

מיילי שלנו השתנתה הרבה ... גם בחיצוניות , וגם בקול . רק לשם השוואה , תראו את הקול של מיילי פה : ( בפרויקט just stand up להעלאת המודעות לסרטן , מיילי שרה עם הרבה זמרות אחרות , ואת הקטע שלה עצמו שרה עם ריהאנה . הפרויקט הוא מ 2008 אני חושבת [: ) http://www.youtube.com/watch?v=Prg-mUMfsAw&feature=related ותראו את הקול שלה פה : http://www.youtube.com/watch?v=QxUr2ggLlhI בהופעה שלה בטין צ'ויס אוורדס השנה , תראו איך הקול שלה השתנה ( לטובה , ברור ! ) ואיך היא התבגרה :) - שני השירים הם מהופעות חיות כדי שתשמעו את הקול בלי ריטושים . - אגב , סורי על החפירה , גיליתי שמיילי שאני מדברת איתה בפייסבוק זאת באמת היא , וישלי הוכחות :) וסורי למי שרוצה את הפייסבוק שלה , היא לא רוצה הרבה חברים וזה לא יהיה נעים אם אני יפרסם את זה .
 

sHiR TaDmOr

New member
../images/Emo235.gifמגניב:)

ושאלה - אילו הוכחות בדיוק? כי פעם אחת כי כתבה בפייסבוק הרשמי שלה שאין לה פייסבוק יותר, הכוונה שהיא לא תהיה בו יותר כי יש לה טוויטר..:)
 
ההוכחה ../images/Emo8.gif

נורא פשוט - אחותה הקטנה של מיילי , נועה סיירוס , הגיבה למיילי על התמונות . עכשיו תסכימו איתי שנועה תדע מה הפייסבוק האמיתי של אחותה , ולדעתי לנועה אין [ וגם לא אמורות להיות ] מתחזות . גם הצורת דיבור שלה נורא דומה לצורת הדיבור בטוויטר , ובגלל שבטוויטר היא משתמש מאושר [ שזה אומר שזאת באמת היא ] אני חושבת שזאת אחלה הוכחה :) וגם , יש בפייס תמונות אישיות שלה , לא מהגוגל או משו . - אגב , אמרתי לה שהיא צריכה לבוא להופיע פה בארץ ... נראה מה היא תענה ( ;
 

sHiR TaDmOr

New member
../images/Emo235.gifאהה סבבה:) אני מקווה שזו באמת היא,

ושהיא תשקול את ההצעה שלך
 
אם להיות כנה,לנועה יש המון מתחזות.

מצאתי מלא בטוויטר בזמנו. אני באמת מקווה שהמיילי שאת מדברת איתה זו אכן מייל,מקווה מאוד אפילו. תעדכני אותנו
 
אני חושבת שזאת באמת היא :)

כתבתי גם את השיחה שלנו למעלה , ( בשירשור אחר ) , ותשימי לב שם שסיגנון הדיבור שלה דומה לזה שבטוויטר .. חוצמזה , גם אם הנועה שמגיבה לה היא מתחזה , למה שהיא תגיב למתחזה אחרת ? מאיך שהן מדברות רואים שהן באמת מכירות :)
 
../images/Emo12.gif לא שמתי לב לזה

את ממש צודקת למה סורי על החפירה
. ואיזה כיף שדיברת איתה, אני נורא שמחה שהיא יודעת עכשיו שיש לה קהל מעריצים בישראל.
 
למעלה