מיזוג לופט
שלום לכולם, הלופט ממוקם בקומה אחרונה, מעל יש גג, זה מקום שאנחנו עובדים בו במקום בשטח פתוח של 110 מטר רבוע ישנם 3 מזגנים, אני מעריך שהמזגנים הם 1.5-2 כ"ס, כן אני יודע שזה לא יספיק לקרר את המקום, הבעיה שזה אפילו לא מספיק בכדי לאפשר זרימה של אוויר וסוג של קרור מינימאלי " נעים " היות ואנחנו בשכירות, התקנת מזגן נוסף של 3 או 4 כ"ס על חשבוננו זה לא ראלי 1. מישהו יכול להגיד לי כמה כ"ס המזגן הזה לפי המפרט שבתמונה? 2.המזגן העיקרי עובד בד"כ איזה 15 דק' ואז נכנס להשהייה כזו שמוציא אוויר רק לאיזה עוד 10 דק' ואז שוב חוזר לעבודה, האם יש משהו לעשות בנדון? שיעבוד ללא הפסקה? 3. יש 2 מאוררים, האם יש טעם לשים אותם על פתח המזגן על מנת שידחפו את האוויר או שזה לא ישנה ועדיף לשים אותם ליד האנשים? 4. יש עוד פתרונות קירור הגיוניים ליולי אוגוסט? 5. האם קיים כזה דבר ביקור של טכנאי ללא עלות על מנת להגיד מה אפשר לעשות בנדון? או בעלות סימלית? תודה
שלום לכולם, הלופט ממוקם בקומה אחרונה, מעל יש גג, זה מקום שאנחנו עובדים בו במקום בשטח פתוח של 110 מטר רבוע ישנם 3 מזגנים, אני מעריך שהמזגנים הם 1.5-2 כ"ס, כן אני יודע שזה לא יספיק לקרר את המקום, הבעיה שזה אפילו לא מספיק בכדי לאפשר זרימה של אוויר וסוג של קרור מינימאלי " נעים " היות ואנחנו בשכירות, התקנת מזגן נוסף של 3 או 4 כ"ס על חשבוננו זה לא ראלי 1. מישהו יכול להגיד לי כמה כ"ס המזגן הזה לפי המפרט שבתמונה? 2.המזגן העיקרי עובד בד"כ איזה 15 דק' ואז נכנס להשהייה כזו שמוציא אוויר רק לאיזה עוד 10 דק' ואז שוב חוזר לעבודה, האם יש משהו לעשות בנדון? שיעבוד ללא הפסקה? 3. יש 2 מאוררים, האם יש טעם לשים אותם על פתח המזגן על מנת שידחפו את האוויר או שזה לא ישנה ועדיף לשים אותם ליד האנשים? 4. יש עוד פתרונות קירור הגיוניים ליולי אוגוסט? 5. האם קיים כזה דבר ביקור של טכנאי ללא עלות על מנת להגיד מה אפשר לעשות בנדון? או בעלות סימלית? תודה