מיוז והאלבום החדש

יש למישו אולי...

טאב או קישור למקום שבו אני אוכל למצוא את התפקיד שמאט מנגן בהופעות החיות של Unintended? חיפשתי בכמה מקומות ולא מצאתי אז אם למישו יש אותו אני אשמח לקבל תודה מראש!
 
אני יודע!

זה לא כתוב בשום מקום, אבל אני יודע מה הוא מנגן שם. אוקיי קבל- בית ראשון- צלילים הרמוניים שמתאימים לאקורד שכריס מנגן על האקוסטית (בפריטת טרמולו מדי פעם). בית שני- אותו דבר, רק מוסיף מדי פעם צליל רגיל או שניים גבוה על הצוואר. פזמון: אותם אקורדים כמו כריס, אבל רק על שלושת המיתרים 1,2,3 וממש גבוה על הצוואר, באפקט וואמי עם טיפה פייזר. בית שלישי- כמו בית שני. בית רביעי- אותם אקורדים כמו באקוסטית אבל גבוה מאוד על הצוואר. פזמון שני ושלישי- כמו הפזמון הראשון. אחרי זה הוא שוב נותן כמה צלילים הרמוניים שמתאימים לאקורדים של כריס, וזהו.
 
!תודה! אבל...

תוכל אולי לרשום לי (איכשהו) את האקורדים הגבוהים שהוא מנגן בבית? גם אם לא תודה על מידע והעזרה!
 
אוקיי, הנה!

צא מנקודת הנחה שהמיתרים שאני כותב זה: העליון-e באמצע-B התחתון-G אז הנה- יו, קן בי מיי אנטאינטנדד, צ'ויס טו ליב מיי לייף אקסטנדד 12------------8-----------14---------------15---------- 9-------------10----------15---------------12---------- 9-------------9-----------14---------------12---------- יו, קן בי דה וואן אייל אולוויז לאב 12-----------14----------------12-------------12 13-----------16----------------9--------------9 12-----------16----------------9--------------9 האקורדים הם: E, Am, D, G, C, B, E, E ואותם אקורדים בפזמון גם.
 
אין בעיות!

כל בעיה שיש לך עם לנגן שירים של מיוז, אתה יכול לפנות אלי- אני כבר יודע כמעט את כולם (ובפרט מאוריג'ן).
 
אה, כן...

בקטע של ה"אוווווווווו...". כן, הוא פשוט עושה שם Am גבוה על הנק, בפריטה על כל מיתר בנפרד. וטעיתי- בפזמון השני הוא מנגן את האקורדים רגיל- כלומר נמוך על הנק אבל באפקט וואמי עם פייזר. בפזמון הראשון הוא באמת מנגן אותם גבוה.
 
אתה יודע מה?...

לא שאני ממש צריך אבל מאוד מסקרן אותי לדעת איך אתה מנגן את הפזמון של Plug In Baby... ראיתי הרבה גרסאות של זה ונראה לי שמה שאני מנגן זו הנכונה אבל לא בטוח
 

ramoni

New member
יש לכם Guitar pro הא.....

נראה אתכם מסתדרים בלי התוכנה הזאת
 
אמממ...

אין לי גיטר פרו. אני מנגן הרוב משמיעה. ומה שאני לא מצליח- בטבלטורות. והפזמון של פלאג אין בייבי.... אמממ.... אה כן- פריקורוס- ---------------------------------- ---------------------------------- ---------------------------------- 4-4-4-4-4-4-4-4-4-4-4-4-4-4-4-4--- 3-3-3-3-3-3-3-3-4-4-4-4-4-4-4-4--- 2-2-2-2-2-2-2-2-2-2-2-2-2-2-2-2--- יענו אף דיאז , ואז אף דיאז שבע או משהו... ופזמון- G F# Bm G מיי פלאג אין בייבי, קרוסיפייס מיי אנמיס, F# Bm G וון איים טיירד אוף גיווינג, וואהואו... G F# Bm G מיי פלאג אין בייבי, אנד איים אין ברוקן וירג'ין ריאליטיס, D G איז טיירד אוף ליוינג.... אוווווווווו ואז הריף הקבוע, שאתה כבר בטח יודע.
 

NiKi†a

New member
ה-2 שירים הראשונים שהיו לי במחשב..

הם- Feeling good New born ואז ראיתי את הקליפ Stockholm Syndrome בטלויזיה...וממש אהבתי את השיר.. והורדתי את כל השיריםםם
טוב אני מודה, התחלתי ממש ממש ממש ממש להעריץ אותם לפני חצי שנה, הם פשוט מדהימים!
 

ramoni

New member
הנה הסיקור המלה של האלבום

תקראו כל מילה זו מילה. נ.ב השיר הבונוס אליו הוא מתכוון נקרה "Fury" או בשמו האחר GET A Grip" ומדובר בשיר אדיר פשוט לא מובן למה הוא הוכנס בתוך רצועת בונוס, מתי שאני אשמע את האלבום אני אשלים... יכול להיות שהקטע הזה הוא ביפנית לשיר שכבר נכלל באלבום אין לי מושג... אני מחכה בקוצר רוח....הדודים שלי כבר חזרו מחו"ל ולי מה שנותר לעשות הוא לחקות עד ביאת המשיח"(האלבום כמובן)
 
למעלה