מיהם הזוגות שאתם חושבים שצריכים להיות

  • פותח הנושא HHP
  • פורסם בתאריך

HHP

New member
מיהם הזוגות שאתם חושבים שצריכים להיות

בהארי פוטר?... לדעתי הארי והרמיוני...... ואז רון וצ'ו.... ואז נויל לונה.... מה לא?
 

קיטיקט1

New member
לפי דעתי רון והרמיוני

ונוויל ולונה לאבגוד וצריך להיות קטע בין הארי לבין ג'יני אבל בסוף שהוא יהיה עם צ'ו האמתי אני בכלל חושבת שסרטי הארי פוטר צריכים להגמר שהארי ימות אבל זה אבוד ......
 

קיטיקט1

New member
אני פשוט רוצה שסרטי הארי פוטר

יסתיימו שהארי ימות אבל זה לא יקרה
 

themominit

New member
ספוילר מעלייי!! ../images/Emo58.gif

להקפיד, להבא
 

Apple Scruff

New member
../images/Emo58.gif את צוחקת?

הדבר שהכי רציתי בשביעי זה שהארי יימות. זה פשוט מתאים בול. אבל ללאאא, רולינג סגרה את זה בהאפי אנדינג ובהאפילוג אידיוטי. היא אפילו לא טרחה להרוג אחד מהטריו, עם כמה שכואב לי להגיד את זה. הספר השביעי מעולה, אבל צפוי, דרמטי וכאלו היא כתבה אותו בידיעה שייעשו ממנו סרט. ממש רציתי שהארי ימות, לא רק כי הוא מעצבן, אלא כי זה פשוט היה ייכול להיות סוף הרבה יותר טוב ממה שהיא כתבה
 

Foggie Day

New member
../images/Emo72.gifyeah me too...../images/Emo58.gif

specialy after what his stupid father did to poor snapie poo
let's kill him together
 

holo

New member
../images/Emo58.gif

"לא טרחה להרוג את אחד מהטריו" ?? כאילו מה, בשביל שספר יהיה טוב חייבים להרוג את אחד מהגיבורים הראשיים? הסבירי לי איך בדיוק זה היה הכרחי לעלילה? ולמה הסוף היה יותר טוב אם הארי היה מת? ומה בדיוק רע ב"האפי אנדינג", במיוחד כשהוא תואם את רוח הכתיבה של רולינג ואת העיקרון שעליו נשענים הספרים?
 

Apple Scruff

New member
../images/Emo58.gif

בחייך, זה כזה בנאלי. אני לא זוכרת שהספרים נשענים על עיקרון של האפי האנדינג, הם נשנענים על כל הסיפור של עולם הקסמים. היא לא עשתה שום דבר בשביעי שלא היה צפוי, שלא ראינו את זה בא. היא עשתה חתיכת סיפור, בנתה הכל בשביל שבסופו של דבר נקבל איזה רבע של זיבולי שכל של הארי וולדי ובום, וולדי מת. Ah, didnt see that coming. לא אמרתי שבשביל שספר יהיה טוב צריך להרוג את אחד הגיבורים, אבל במקרה של ה"פ, זה פשוט היה הכרחי. חשבי על זה: הם באמצע מלחמה אחד ענקית נגד אדון האופל הבלתי מעורער וכוולם יוצאים מיזה בשלום? בחייך.
 

holo

New member
אני לא רואה בזה משהו מצוץ מהאצבע../images/Emo58.gif

במשך שנה שלמה (לאורך כל הספר) הארי, רון והרמיוני רודפים אחרי הורקרוקסים ומשמידים אותם, הכל כחלק מתכנית להפיל את וולדמורט. אם וולדמורט היה נשאר בחיים- או, אז זה היה באמת מטומטם וחסר כל טעם. לא כולם יצאו מזה בשלום, ועובדה שבמלחמה כמו במלחמה יש הרוגים ואני חושב שרולינג הבהירה את הנקודה הזאת די טוב: מודי, לופין, טונקס, פרד, דובי ועוד...- כל אלה לא מספיקים לך? לא! חייבים להרוג את אחד מהטריו בשביל שזה יהיה יותר אמיתי. מצטער, אבל זה פשוט בולשיט. אז את רואה, עדיין לא הסברת למה דווקא אחד מהטריו חייב למות. ואגב, אני בן.
 

Apple Scruff

New member
../images/Emo58.gif

סלח לי, אבל אתה לא חושב שהטריו היו במצבים הרבה הרבה יותר מסוכנים מהשאר? ואיכשהו הם ייצאו מיזה בשלום?
 

holo

New member
../images/Emo58.gif

סלחי לי, אבל הטריו היה במצבים יותר מסוכנים מהשאר גם לאורך ששת הספרים הקודמים, ובמצבים אפילו יותר מסוכנים מאלה שבשביעי. אז בגלל שזה ספר אחרון מישהו מהם פתאום חייב למות?
 

Apple Scruff

New member
טוב זובי,

אין לי הכי כוח להתווכח. לדעתי, זה היה הכרחי ותורם יותר, לדעתך לא. הידד, הכל עניין של דעה. היה לי שבוע אחושרמוטה מעייף בשביל להתווכח על הטריו~.~
 

קיטיקט1

New member
אני ממש מתצטער שאני כל פעם שוכחת את הסימן של

של הספוילר אני אשים לב להבאה מצטערת שוב .....
 

themominit

New member
חחח גם לי הייתה תקופה כזאת ../images/Emo13.gif ../images/Emo58.gif

הייתי כזה- "רולינג מפגרת שהיא לא הרגה את הארי, ושיואו איזה חמוד היה רון בקטע שהוא הציל את הארי מהתליון באגם...*ממשיכה להרוס עוד קצת את הספר*.... "לא קראתי את הספר , בפעם המיליון!"
 
למעלה