מידע לגבי גיר IShift של Volvo

  • פותח הנושא 846
  • פורסם בתאריך
מצב
הנושא נעול.

846

Active member
מידע לגבי גיר IShift של Volvo

מידע לגבי גיר IShift של Volvo
מתוך אתר של Volvo לאתר שלי. IShift
 

אורי404

New member
../images/Emo51.gif

מידע לגבי גיר IShift של Volvo
מתוך אתר של Volvo לאתר שלי. IShift
 

846

Active member
גיר אליסון הוא גיר אוטומטי לחלוטין

יש בירושלים VOLVO ממוגן
עים גיר אליסון מה ההבדל ?
גיר אליסון הוא גיר אוטומטי לחלוטין
מתוצרת חברת אליסון. ה IShift הוא גיר רגיל עם העברת הילוכים אוטומטית.
 
מסתבר שזה גיר "סנכרוני" בפיקוד מחשב

גיר אליסון הוא גיר אוטומטי לחלוטין
מתוצרת חברת אליסון. ה IShift הוא גיר רגיל עם העברת הילוכים אוטומטית.
מסתבר שזה גיר "סנכרוני" בפיקוד מחשב
הקרוי "רובוטי". בעתיד הגירים האלו יחליפו את התיבות האוטומטיות וה"רגילות" הקיימות היום. עד כמה שידוע לי יש ברכב זה גם מצמד חיכוך כמו בכל רכב עם גיר רגיל אך הוא מקבל פקודות מהמחשב ולא מדוושה (שלא קיימת).
 

846

Active member
אכן יש מצמד רגיל ולכן צריך לעשות

מסתבר שזה גיר "סנכרוני" בפיקוד מחשב
הקרוי "רובוטי". בעתיד הגירים האלו יחליפו את התיבות האוטומטיות וה"רגילות" הקיימות היום. עד כמה שידוע לי יש ברכב זה גם מצמד חיכוך כמו בכל רכב עם גיר רגיל אך הוא מקבל פקודות מהמחשב ולא מדוושה (שלא קיימת).
אכן יש מצמד רגיל ולכן צריך לעשות
"זינוק בעליה" בגינות סחרוב......
 
שתי שאלות:

אכן יש מצמד רגיל ולכן צריך לעשות
"זינוק בעליה" בגינות סחרוב......
שתי שאלות:
1. האם יש דוושת מצמד ? (חשבתי שאין) 2. היכן ממוקם המאיט ? (לדעתי הוא צריך להיות ממוקם בין המצמד לתיבת ההילוכים.)
 

846

Active member
אין דוושה מצמד, הגיר"לוחץ" על

שתי שאלות:
1. האם יש דוושת מצמד ? (חשבתי שאין) 2. היכן ממוקם המאיט ? (לדעתי הוא צריך להיות ממוקם בין המצמד לתיבת ההילוכים.)
אין דוושה מצמד, הגיר"לוחץ" על
המצמד בעצמו, שים לב לציור יש התיחסות למצמד. אכן המאיט לא קשור לגיר הניגוד לגיר אוטומטי.
 

846

Active member
שים לב לציור: זאת היחידה שמפעילה

שתי שאלות:
1. האם יש דוושת מצמד ? (חשבתי שאין) 2. היכן ממוקם המאיט ? (לדעתי הוא צריך להיות ממוקם בין המצמד לתיבת ההילוכים.)
שים לב לציור: זאת היחידה שמפעילה
את הקלץ', וכאן אחת הבעיות: לא ניתן לשלוט על מהירות השיחרור והאוטובוס קופץ במיוחד בזינוק בעליה.
 
בקשר למאיט -

שים לב לציור: זאת היחידה שמפעילה
את הקלץ', וכאן אחת הבעיות: לא ניתן לשלוט על מהירות השיחרור והאוטובוס קופץ במיוחד בזינוק בעליה.
בקשר למאיט -
שאלתי "היכן ממוקם המאיט ?" עולה מאחר ובאוטובוסים הישנים עם גיר רגיל (ׁB10M ) המאיט היה ממוקם על גל ההינע, אחרי הגיר, ולכן יעילותו היתה פחותה מיעילותו של המאיט באוטובוס האוטומטי שהיה מותקן בין ממיר המומנט לבין הגיר (המאיט יעיל בסבובים גבוהים ובהילוך נמוך סיבובי המנוע גבוהים ביחס לסיבובי גל ההינע).
 

846

Active member
אני אשאל מחר בדיוק איפה הוא ממוקם.

בקשר למאיט -
שאלתי "היכן ממוקם המאיט ?" עולה מאחר ובאוטובוסים הישנים עם גיר רגיל (ׁB10M ) המאיט היה ממוקם על גל ההינע, אחרי הגיר, ולכן יעילותו היתה פחותה מיעילותו של המאיט באוטובוס האוטומטי שהיה מותקן בין ממיר המומנט לבין הגיר (המאיט יעיל בסבובים גבוהים ובהילוך נמוך סיבובי המנוע גבוהים ביחס לסיבובי גל ההינע).
אני אשאל מחר בדיוק איפה הוא ממוקם.
 
ועל כן יעילותו במהירויות נמוכות

שאלתי: הוא ממוקם על גל ההניע בין
הגיר לדיפרנציאל ("בקאקס") והוא עצמאי אינו תלוי בגיר כמו בתיבת הילוכים אוטומטית.
ועל כן יעילותו במהירויות נמוכות
תיפול מיעילותו של הרטרדר בגיר האוטומטי - פלנטרי. תודה לך על שטרחת ושאלת... גמר חטימה טובה לכולם!
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה