יש בירושלים VOLVO ממוגןמידע לגבי גיר IShift של Volvo
מתוך אתר של Volvo לאתר שלי. IShift
גיר אליסון הוא גיר אוטומטי לחלוטיןיש בירושלים VOLVO ממוגן
עים גיר אליסון מה ההבדל ?
מסתבר שזה גיר "סנכרוני" בפיקוד מחשבגיר אליסון הוא גיר אוטומטי לחלוטין
מתוצרת חברת אליסון. ה IShift הוא גיר רגיל עם העברת הילוכים אוטומטית.
אכן יש מצמד רגיל ולכן צריך לעשותמסתבר שזה גיר "סנכרוני" בפיקוד מחשב
הקרוי "רובוטי". בעתיד הגירים האלו יחליפו את התיבות האוטומטיות וה"רגילות" הקיימות היום. עד כמה שידוע לי יש ברכב זה גם מצמד חיכוך כמו בכל רכב עם גיר רגיל אך הוא מקבל פקודות מהמחשב ולא מדוושה (שלא קיימת).
שתי שאלות:אכן יש מצמד רגיל ולכן צריך לעשות
"זינוק בעליה" בגינות סחרוב......
אין דוושה מצמד, הגיר"לוחץ" עלשתי שאלות:
1. האם יש דוושת מצמד ? (חשבתי שאין) 2. היכן ממוקם המאיט ? (לדעתי הוא צריך להיות ממוקם בין המצמד לתיבת ההילוכים.)
שים לב לציור: זאת היחידה שמפעילהשתי שאלות:
1. האם יש דוושת מצמד ? (חשבתי שאין) 2. היכן ממוקם המאיט ? (לדעתי הוא צריך להיות ממוקם בין המצמד לתיבת ההילוכים.)
תודה !שים לב לציור: זאת היחידה שמפעילה
את הקלץ', וכאן אחת הבעיות: לא ניתן לשלוט על מהירות השיחרור והאוטובוס קופץ במיוחד בזינוק בעליה.
הלכה לישון.איפה ה 6229?![]()
בקשר למאיט -שים לב לציור: זאת היחידה שמפעילה
את הקלץ', וכאן אחת הבעיות: לא ניתן לשלוט על מהירות השיחרור והאוטובוס קופץ במיוחד בזינוק בעליה.
אני אשאל מחר בדיוק איפה הוא ממוקם.בקשר למאיט -
שאלתי "היכן ממוקם המאיט ?" עולה מאחר ובאוטובוסים הישנים עם גיר רגיל (ׁB10M ) המאיט היה ממוקם על גל ההינע, אחרי הגיר, ולכן יעילותו היתה פחותה מיעילותו של המאיט באוטובוס האוטומטי שהיה מותקן בין ממיר המומנט לבין הגיר (המאיט יעיל בסבובים גבוהים ובהילוך נמוך סיבובי המנוע גבוהים ביחס לסיבובי גל ההינע).
שאלתי: הוא ממוקם על גל ההניע בין
ועל כן יעילותו במהירויות נמוכותשאלתי: הוא ממוקם על גל ההניע בין
הגיר לדיפרנציאל ("בקאקס") והוא עצמאי אינו תלוי בגיר כמו בתיבת הילוכים אוטומטית.
זה האב טיפוס של המארס דיפנדריש בירושלים VOLVO ממוגן
עים גיר אליסון מה ההבדל ?
כן היה בגוש קטיף והיום בירושליםזה האב טיפוס של המארס דיפנדר
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.