מידע חדש על הפעימות הצפויות בהפעלת "המטרונית"

מצב
הנושא נעול.

tapuzo

New member
האם אתה יודע לאן נעלמו 500 מליון שקל?

האם יש לך הוכחה לדברים שכתבת???
אני מניח שאין לך, אז אל תמציא שטויות ותיאוריות קונספירציה.
האם אתה יודע לאן נעלמו 500 מליון שקל?
האם אתה יודע למה חברת בקרת החשבון הזרה נטשה את פרויקט המטרונית
וכתבה שלא ניתן לעכוב באופן מסודר אחרי ההוצאות?
האם אתה יודע לאן נעלמו 500 מליון שקל שמשרד האוצר גילה שנעלמו רק שבועיים אחרי
שבמרמה עיריית חיפה ויפה נוף הביאו לחתימת הסכם המימון לפרויקט.
האם אתה יודע איך אותן חברות בנות לתשתית זכו בפרויקטים מבלי שבכלל היו מכרזים?
האם אתה יודע שיפה נוף לא קנסה קבלנים על איחורים אבל שילמה בונוס על עמידה בזמנים?
האם קראת את הדוח הקשה ביותר של מבקר העירייה ב-2010 על יפה נוף?
האם אתה יודע שהחברה הזו לא הצליחה לקבל טופס 4 לשני בניינים שהייתה אחראית לבנות, מרוב תקלות?
 

mister K

New member
אני לא יודע וזה כבר עניין למבקר המדינה.

האם אתה יודע לאן נעלמו 500 מליון שקל?
האם אתה יודע למה חברת בקרת החשבון הזרה נטשה את פרויקט המטרונית
וכתבה שלא ניתן לעכוב באופן מסודר אחרי ההוצאות?
האם אתה יודע לאן נעלמו 500 מליון שקל שמשרד האוצר גילה שנעלמו רק שבועיים אחרי
שבמרמה עיריית חיפה ויפה נוף הביאו לחתימת הסכם המימון לפרויקט.
האם אתה יודע איך אותן חברות בנות לתשתית זכו בפרויקטים מבלי שבכלל היו מכרזים?
האם אתה יודע שיפה נוף לא קנסה קבלנים על איחורים אבל שילמה בונוס על עמידה בזמנים?
האם קראת את הדוח הקשה ביותר של מבקר העירייה ב-2010 על יפה נוף?
האם אתה יודע שהחברה הזו לא הצליחה לקבל טופס 4 לשני בניינים שהייתה אחראית לבנות, מרוב תקלות?
אני לא יודע וזה כבר עניין למבקר המדינה.
אבל עדיין אין שום קשר בין התיאוריה הזאת לבין קביעתך שהמטרונית מיותרת.
 

tapuzo

New member
ועוד כמה שאלות

האם אתה יודע לאן נעלמו 500 מליון שקל?
האם אתה יודע למה חברת בקרת החשבון הזרה נטשה את פרויקט המטרונית
וכתבה שלא ניתן לעכוב באופן מסודר אחרי ההוצאות?
האם אתה יודע לאן נעלמו 500 מליון שקל שמשרד האוצר גילה שנעלמו רק שבועיים אחרי
שבמרמה עיריית חיפה ויפה נוף הביאו לחתימת הסכם המימון לפרויקט.
האם אתה יודע איך אותן חברות בנות לתשתית זכו בפרויקטים מבלי שבכלל היו מכרזים?
האם אתה יודע שיפה נוף לא קנסה קבלנים על איחורים אבל שילמה בונוס על עמידה בזמנים?
האם קראת את הדוח הקשה ביותר של מבקר העירייה ב-2010 על יפה נוף?
האם אתה יודע שהחברה הזו לא הצליחה לקבל טופס 4 לשני בניינים שהייתה אחראית לבנות, מרוב תקלות?
ועוד כמה שאלות
האם אתה יכול להסביר מדוע מופז לא קידם קו בעדיפות לאומית בין חיפה לנצרת?
האם אתה יכול להסביר איך תחנה מרכזית במפרץ שתעלה 200 מליון שקל וכבר עלתה 100 מליון שקל
מסתיימת כשאין אפילו חלל מרכזי ממוזג לנוסעים?
האם אתה יכול להסביר איך דורון מגיד לא נדרש לתת הסברים איך המערכת אמורה לעבוד בין אוטובוסים
רגילים ל"מטרונית" שבכלל נולדה מתוך רעיות רכבת קלה, ולכן הפתרון שלהם זה לזרוק קוים אחרים
לכבישים מהם הורידו נתיב למטרונית...
האם אתה יכול להסביר איך קילומטר מצומת דולפין ועד כיכר המגינים במושבה, חולק ל-3 קטעים, כל
אחד מהם הסתיים באיחור של בין 8 חודשים לשנה ובחריגה בעלויות של 50 מליון שקל?
האם אתה יכול להסביר מדוע נעשו במטרונית טקסים עבור הבחירות ב-2008 של "חניכת מקטע
המטרונית הראשון" בדרך העצמאות, עבור מי בעצם נעשה הטקס?
 

mister K

New member
האם אתה יכול להסביר כיצד זה קשור לענייננו?

ועוד כמה שאלות
האם אתה יכול להסביר מדוע מופז לא קידם קו בעדיפות לאומית בין חיפה לנצרת?
האם אתה יכול להסביר איך תחנה מרכזית במפרץ שתעלה 200 מליון שקל וכבר עלתה 100 מליון שקל
מסתיימת כשאין אפילו חלל מרכזי ממוזג לנוסעים?
האם אתה יכול להסביר איך דורון מגיד לא נדרש לתת הסברים איך המערכת אמורה לעבוד בין אוטובוסים
רגילים ל"מטרונית" שבכלל נולדה מתוך רעיות רכבת קלה, ולכן הפתרון שלהם זה לזרוק קוים אחרים
לכבישים מהם הורידו נתיב למטרונית...
האם אתה יכול להסביר איך קילומטר מצומת דולפין ועד כיכר המגינים במושבה, חולק ל-3 קטעים, כל
אחד מהם הסתיים באיחור של בין 8 חודשים לשנה ובחריגה בעלויות של 50 מליון שקל?
האם אתה יכול להסביר מדוע נעשו במטרונית טקסים עבור הבחירות ב-2008 של "חניכת מקטע
המטרונית הראשון" בדרך העצמאות, עבור מי בעצם נעשה הטקס?
האם אתה יכול להסביר כיצד זה קשור לענייננו?
זה ידוע שיש מחדלים רבים בפרוייקט הזה, אבל זה עדיין לא הופך אותו למיותר.
פשוט מכיוון שכבר נגמרו לך הטיעונים, אתה משתמש בטיעון הזה.
 
כמה חבל רק שמשרד התחבורה הוא לא

משרד התחבורה אישר בגלל קומבינה פוליטית
הפרויקט היה אמור להיגנז אלא שהיה שר תחבורע בשם מופז שאותו
עניין לשפוך כסף מהמשרד לטובת תומכיו והנה בקדימה היה ראש עיר מחיפה
שגייס דרך מופז את ועדי הנמלים לתמוך בו בכך שויתר על הדרישה של המועצה
הארצית לתכנון ובנייה מהנמל לתת שטח לחיפה במקביל לפתיחת רציף חדש שיובש

וככה עבדה הקומבינה:
מופז שפך כסף למיזמי תחבורה מיותרים בחיפה עבור יהב, תוך ביטול פרויקט בעדיפות לאומית
כמו קו נצרת-חיפה => יהב גייס תמיכה לקדימה => ועדי הנמל וחברות תחבורה התגייסו לקדימה => מופז ויהב היו בכיסם

לתוך החרא הזה נולד פרויקט המטרונית שמטרתו הייתה לשפוך מליארד וחצי שקל לריק על שגעונות של
מהנדסי יפה נוף כדי להעשיר את כיסם הפרטי דרך מינוי מקורבים וחברים בחברות התשתיות שיעבדו
על מנהרות התשתית והנתצים וגזירת בונוסים צדדיים לכיסם מהעסקתם (לרוב ללא מכרז כחברות יחידות מהאזור)
כמה חבל רק שמשרד התחבורה הוא לא
החותמת על הפרויקט.
פרויקטים כמו המטרונית מתוקצבים בנפרד ע"י משרד האוצר... לכן התאוריה שלך לא מחזיקה מים.

בכל דבר יש אינטרסים אבל לומר שהסיבה היחידה לכינון הפרויקט היא פוליטת זה לומר שטויות.
 
קצת סבלנות, תראה כמה זמן וזיהום

לא קשה להם להסתובב? משרד התחבורה חושב אחרת
רק השבוע היו 3 מקרים של אוטובוס מטרונית שנתקעו.
אחד בקרית חיים, אחד בסיבוב בעייתי ליד כיכר פריז ואחד בהדר.
וואלה אם אין להם בעיות אז איך נוצרו הבעיות?
קצת סבלנות, תראה כמה זמן וזיהום
חוסכת ההחלפה של עשרות אוטובוסים בכמה מטרוניות.
 

tapuzo

New member
המטרוניות על דיזל יזהמו הרבה יותר !!

קצת סבלנות, תראה כמה זמן וזיהום
חוסכת ההחלפה של עשרות אוטובוסים בכמה מטרוניות.
המטרוניות על דיזל יזהמו הרבה יותר !!
אם תיקח את כמות הפעמים שיעבירו אותם תראה שלא רק שלא חוסכות זיהום אויר
יש מצב שבגלל הגודל שלהן ופעולה על דיזל הן ייצרו יותר זיהום אויר
 
ממש לא כי מטרונית אחת מלאה

המטרוניות על דיזל יזהמו הרבה יותר !!
אם תיקח את כמות הפעמים שיעבירו אותם תראה שלא רק שלא חוסכות זיהום אויר
יש מצב שבגלל הגודל שלהן ופעולה על דיזל הן ייצרו יותר זיהום אויר
ממש לא כי מטרונית אחת מלאה
תחליף מספר אוטובוסים חצי ריקים. בנוסף המטרוניות יהיו הברידיות.
 

mister K

New member
רוב המטרוניות לא היברידיות.

ממש לא כי מטרונית אחת מלאה
תחליף מספר אוטובוסים חצי ריקים. בנוסף המטרוניות יהיו הברידיות.
רוב המטרוניות לא היברידיות.
למעט 5 מטרוניות היברידיות ניסיוניות מדגם פיליאס, כל השאר מונעות על דיזל ועומדות בתקן EEV המחמיר יותר מיורו 5.

אבל זה רק תיקון בעניין הזה. כמובן שלמרות היותן מונעות על דיזל, הן רק תחסוכנה זיהום אויר הרבה יותר גדול שגורמים רכבים פרטיים, מוניות ואוטובוסים קצרים שירדו מהכביש.
כל עוד הרכב גדול יותר ויכל להסיע הרבה נוסעים, נחסך זיהום אויר.
 

mister K

New member
בולשיט. לא מיני ולא מקצתי...

המטרוניות על דיזל יזהמו הרבה יותר !!
אם תיקח את כמות הפעמים שיעבירו אותם תראה שלא רק שלא חוסכות זיהום אויר
יש מצב שבגלל הגודל שלהן ופעולה על דיזל הן ייצרו יותר זיהום אויר
בולשיט. לא מיני ולא מקצתי...
הן לא תזהמנה יותר מאוטובוס רגיל ואפילו תזהמנה פחות באופן יחסי.
אבל באמת שאני כבר לא מנסה אפילו להסביר לך.
 

droriko

New member
יכול להיות שזה רון חולדאי?

בולשיט. לא מיני ולא מקצתי...
הן לא תזהמנה יותר מאוטובוס רגיל ואפילו תזהמנה פחות באופן יחסי.
אבל באמת שאני כבר לא מנסה אפילו להסביר לך.
יכול להיות שזה רון חולדאי?
 

mister K

New member
חולדאי לא משתמש במושגים כמו "טיהור אתני"...

יכול להיות שזה רון חולדאי?
חולדאי לא משתמש במושגים כמו "טיהור אתני"...
וגם לא מתנגד להפעלת תח"צ בשבת.
אבל מבחינת הגישה האנטי-מפרקית והעדפת האוטובוסים הקצרים, אכן יש דמיון.
 

droriko

New member
איך הגענו לטיהור אתני?

חולדאי לא משתמש במושגים כמו "טיהור אתני"...
וגם לא מתנגד להפעלת תח"צ בשבת.
אבל מבחינת הגישה האנטי-מפרקית והעדפת האוטובוסים הקצרים, אכן יש דמיון.
איך הגענו לטיהור אתני?
 

mister K

New member
ממש לא!

צריך להשלים עם זה שהוא יקח בסוף
ממש לא!
בבחירות 2008 חולדאי ניצח את דב חנין ברוב לא גדול. הצביעו לו בסך הכל 63,000 שהם אחוז קטן מאוד מבעלי זכות ההצבעה בתל אביב (בכלל אחוז ההצבעה בבחירות היה נמוך מאוד).
ניצן הורוביץ זוכה כיום לתמיכה גדולה הרבה יותר ממה שזכה לה חנין. הוא בהחלט יכול לזכות וזה ממש לא בשמיים.
אם רק תושבי תל אביב שאיכפת להם ייצאו מהאדישות ויזיזו את עצמם להצביע, לדעתי יש סיכוי טוב שחולדאי לא ייקח.
 

שימי810

New member
אז אין להם ניסיון, ובשביל זה נסיעות ההרצה.

לא קשה להם להסתובב? משרד התחבורה חושב אחרת
רק השבוע היו 3 מקרים של אוטובוס מטרונית שנתקעו.
אחד בקרית חיים, אחד בסיבוב בעייתי ליד כיכר פריז ואחד בהדר.
וואלה אם אין להם בעיות אז איך נוצרו הבעיות?
אז אין להם ניסיון, ובשביל זה נסיעות ההרצה.
(וגם בשביל ללמוד את המסלולים)

אני עוד זוכר את אוטובוס האקורדיון נוסע (וגם נסעתי עליו) ברחובות וכיכרות קרית ביאליק במסלול קו 57 (שנות ה־90?), הוא בקושי נתקע כי הנהגים ידעו איך לנהוג בהם ובתנאי הדרך.
 
עד פתיחת מרכזית המפרץ ב-2001.

אז אין להם ניסיון, ובשביל זה נסיעות ההרצה.
(וגם בשביל ללמוד את המסלולים)

אני עוד זוכר את אוטובוס האקורדיון נוסע (וגם נסעתי עליו) ברחובות וכיכרות קרית ביאליק במסלול קו 57 (שנות ה־90?), הוא בקושי נתקע כי הנהגים ידעו איך לנהוג בהם ובתנאי הדרך.
עד פתיחת מרכזית המפרץ ב-2001.
 

tapuzo

New member
אין שום צורך באוטובוס אקורדיון ולא קומותיים

אז אין להם ניסיון, ובשביל זה נסיעות ההרצה.
(וגם בשביל ללמוד את המסלולים)

אני עוד זוכר את אוטובוס האקורדיון נוסע (וגם נסעתי עליו) ברחובות וכיכרות קרית ביאליק במסלול קו 57 (שנות ה־90?), הוא בקושי נתקע כי הנהגים ידעו איך לנהוג בהם ובתנאי הדרך.
אין שום צורך באוטובוס אקורדיון ולא קומותיים
מה שצריך זה אוטובוסים רגילים בתדירות גבוהה יותר. גם נוח יותר (ליותר אנשים יש מקום לשבת במקום
הציפייה שבמטרונית רק 40 ישבו ו-100 יעמדו חצי שעה מהקריות לחיפה. איפה הם חיים תגידו??)
וגם מבחינת התאמה לביקושים הרבה יותר נכון להוציא שני אוטובוסים כשצריך מאשר להוציא כל הזמן
מטרונית שנוסעת 40 קמ"ש אחת אחרי השנייה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה