מידענות
אז.. בהמשך להתלבטות שלי קופצת לתחום אחר שפעם אמרו לי שזה מתאים לי.
אשמח אם תוכלו להשיב על השאלות הבאות:
1- האם בגילי ניתן ללמוד מידענות בלי ידע קודם?
2- האם מעסיקים מסתכלים על כאלו שלמדו בקורסים או רק אלו שלמדים לתואר ראשון שני?
3- איפה הכי כדאי ללמוד? (אני גרה בת"א)
4- ממה שחקרתי באינטרנט המשכורות מאוד נמוכות.- האם זה נכון?
5- יש ביקוש בכלל למידענות?
6- אילו כישורים דרושים למידען?
אשמח לסדר בבלאגן. תודה
אז.. בהמשך להתלבטות שלי קופצת לתחום אחר שפעם אמרו לי שזה מתאים לי.
אשמח אם תוכלו להשיב על השאלות הבאות:
1- האם בגילי ניתן ללמוד מידענות בלי ידע קודם?
2- האם מעסיקים מסתכלים על כאלו שלמדו בקורסים או רק אלו שלמדים לתואר ראשון שני?
3- איפה הכי כדאי ללמוד? (אני גרה בת"א)
4- ממה שחקרתי באינטרנט המשכורות מאוד נמוכות.- האם זה נכון?
5- יש ביקוש בכלל למידענות?
6- אילו כישורים דרושים למידען?
אשמח לסדר בבלאגן. תודה