מידענות

luliy

New member
מידענות

אז.. בהמשך להתלבטות שלי קופצת לתחום אחר שפעם אמרו לי שזה מתאים לי.
אשמח אם תוכלו להשיב על השאלות הבאות:
1- האם בגילי ניתן ללמוד מידענות בלי ידע קודם?
2- האם מעסיקים מסתכלים על כאלו שלמדו בקורסים או רק אלו שלמדים לתואר ראשון שני?
3- איפה הכי כדאי ללמוד? (אני גרה בת"א)
4- ממה שחקרתי באינטרנט המשכורות מאוד נמוכות.- האם זה נכון?
5- יש ביקוש בכלל למידענות?
6- אילו כישורים דרושים למידען?

אשמח לסדר בבלאגן. תודה:)
 
תשובה

אין לי מידע לגבי גילך, אבל באופן כללי אפשר ללמוד מידענות בכל גיל.
אין ביקוש רב למידענים, הרוב עובדים באופן פרטי ויש תחרות רבה על כל משרה שמציעים.
הכישורים הדרושים הם סקרנות, יכולת אירגון טובה וידע במנועי חיפוש ומאגרי מידע.
 

luliy

New member
שלום עופר:)

אני בת 37. מה לגבי שאלתי- האם מעסיקים יעדיפו כאלו שלמדו מידענות לתואר ראשון שני?
באיזה רמה צריך שליטה במחשב ?
האם המשרות הם משרות מלאות או חלקיות?
מה מדבר השכר?
שמעתי על תחום של "אוריינות דיגיטלית"- האם מדובר באותו דבר (מידענות?)
תודה על הסבלנות
 
תשובה

מעסיקים אכן יעדיפו תואר שני במידענות או מקבילה אחרת (לימודי ניהול ידע למשל) אך זה מאוד תלוי בסוג המשרה.
המשרות לרוב חלקיות.
אוריינות דיגיטלית איננה מידענות אלא תכונה שכדאי מאוד שתהיה לעוסקים במידענות. זו היכולת להשתמש במחשב, באמצעים דיגיטליים.
 

837183

New member
הי

גם אני מתעניין במידענות, עשיתי חיפוש ב-alljobs למילה "מידען" וחזרו 4 תוצאות. 4 תוצאות בכל האתר alljobs..זה גרם לי לרדת מהנתיב הזה.
 
למעלה