מיגל טייהאטה עם גראנד סלאם לאוקלנד

SlamminDino

New member
מיגל טייהאטה עם גראנד סלאם לאוקלנד

חמש RBI'S היו לטייהאטה במשחק הזה מול האיינג'לס, משחק בו נצחו ה A'S בתוצאה 7-4. הגראנד סלאם שהביא הביתה 4 העמיד את מספר ה RBI'S של טייהאטה על 101 לעונה, לא רע בכלל בהתחשב לפתיחה הלא מרשימה במיוחד ( בלשון המעטה..) מאז משחק האולסטאר ה MVP של השנה שעברה באמריקן ליג חובט בממוצע של 329. עם 12 הום ראנס, 16 דאבלס ו 44 RBI'S. אוקלנד לוקחים יתרון של 4 וחצי משחקים ב AL WEST ובך משאירים את המארינרס 8 משחקים בלבד מהדחה ( בכל מה שנוגע לזכייה בבית..). שימו לב לנתון מעניין לגבי אוקלנד: ההצלחה שלהם במשחקי חוץ היא מאוד בינונית ( 38-38).. לעומת זאת-- כשהם משחקים בבית יש להם את המאזן הטוב בליגה שעומד על 53 נצחונות לעומת 22 הפסדים בלבד. הקבוצה עם המאזן הביתי השני בטובו בליגה נמצאת באותה שכונה, רק בצד השני של המפרץ והיא סן פרנסיסקו שמחזיקה במאזן של 52 נצחונות לעומת 22 הפסדים.. כנראה שיש משהו באיזור המפרץ שגורם לקבוצות הביתיות לשחק טוב ( או לאחרים פחות-- בואו נלך על שילוב של השניים). שורה תחתונה: אוקלנד מובילה את הבית בדרך לזכייה לפלייאוף רביעי רצוף. מפתיע מישהו? אם אתם לא מכירים את טים האדסון, מארק מולדר, בארי זיטו וקית' פולק אתם מוזמנים להרים את היד..
 

SlamminDino

New member
הבהרה קטנה לגבי הודעה שעברה

כשהזכרתי שהמארינרס רחוקים 8 משחקים מהדחה התכוונתי שמספר הקסם שלהם לכך עומד על 8 וזה אומר שכל הפסד שלהם או נצחון של האייז מוריד את המספר. כשהוא מגיע ל 0, כבר אין סיכוי... עכשיו-- אל נא נשכח דבר כזה: ביום בו המארינרס מפסידים ואוקלנד מנצחים המספר הזה יורד ב 2 כי שתי התנאים התקיימו. המספר שלהם אתמול היה 10, היום הוא עומד על 8-- מה יהיה מחר? האם לסיאטל יש סיכוי לקחת את הבית? ברור שיש סיכוי אבל אני כנראה שבכל מה שקשור לריאליות הם יבנו על הווילד קארד בתור כרטיס עלייה לפלייאוף. גם שם מצפה להם מירוץ קשה עם הבוסטון רד סוקס שמובילים במשחק וחצי. בכל אופן-- המארינרס צריכים לנצח והרבה-- במידה וזה יקרה, הכל יישאר פתוח כי ההפרשים כאמור לא כל כך גדולים..
 

SlamminDino

New member
מינסוטה שוב במקום הראשון!!

ואולי הגיע הזמן שנסקור את הלו"ז של קבוצות ה AL CENTRAL כי המירוץ באמת צמוד עד מאוד!! אז ככה-- SHOWDOWN בין הטווינס לוויט סוקס זה כאן ועכשיו. פה בישראל? אני בטוח שהרבה מאתנו יהיו במיניאפוליס במחשבתם.. ( אוהדי וויט סוקס ומינסוטה). הטווינס מובילים את הבית הזה רק בחצי משחק והנה הוויט סוקס מגיעים לשלושה משחקים מכריעים מאוד, האחרונים שיהיו ביניהם לעונה הזאת. שתי הנצחונות האחרונים של מינסוטה בקומיסקי פארק היו ממש גדולים לטורי האנטר וחבריו שבמקום ליפול לוויט סוקס השוו את מאזנם אליהם והיום אף מובילים... לאחר סדרת שלושת המשחקים מול הוויט סוקס מינסוטה יוצאים לשיט מול דטרויט וקליבלנד בבית ואז למסע כומתה ( היי, הם יכולים לקחת את הבית שלהם אחרי זה) אצל דטרויט בביקור שייארך ארבעה משחקים. סך הכל 7 משחקים מול הטייגרס ו 2 מול האינדיאנס. בואו נאמר זאת כך-- הוויט סוקס חייבים לקחת את הסדרה הזאת אחרת המצב לא יהיה פשוט מבחינתם. ולגבי הטווינס? הזכרנו שזה מסע כומתה נכון? אם כך זה חייב להיות של 02 שם הולכים לשק"ם , חוזרים ואוכלים את מה שקונים.. אם יודעים לעשות את זה מוסמכים טירונות. מה ההבדל בין מה שקורה עם הטווינס? טוב, במקרה שלהם לשק"ם קוראים דטרויט.. אוהדיי הוויט סוקס בטח שואלים עצמם: " אז איזה טיול לנו מחכה"? אז זה מה שמצפה לוויט סוקס, בשלוש מילים: הכנה לסיירת מטכ"ל!! אם למינסוטה מצפה טיול קצר ונעים בשק"ם ( אלא אם כן יהיו הפתעות..) הרי שבוויט סוקס יזיעו שבעתיים וגם אז לא בטוח שהתוצאות המיוחלות יגיעו מבחינתם. קבלו את הלוח משחקים לסיום העונה: שלוש משחקים במינסוטה, 3 מול קנזס סיטי בבית, עוד שלוש מול היאנקיז בקומיסקי ואז שוב מול קנזס סיטי רק שהפעם בחוץ. ממבט ראשון נראה שמדובר במסע קשה מול קבוצות שכולם יש להם על מה לשחק. אך בואו לא נשכח שמדובר בהכנה לסיירת מטכ"ל!! כשאתה מגיע לשמה זה אומר שאתה נלחם וכשאתה עובד קשה ונותן את כל מה שיש לך אתה יכול להשיג תוצאות. 10 מתוך ה 13 משחקים שנשארו לוויט סוקס יהיו מול קבוצות שמתמודדות איתם על העלייה לפלייאוף מהבית שלהם. אין עוד מה להוסיף!! May the best team win!! אבל כאן נגמר החלום, לפחות בתיאוריה-- שכחנו שמדובר במירוץ בין שלוש קבוצות!! מינסוטה תשחק מול הוויט סוקס רק שלוש משחקים ואז תצא ל 7 משחקים מול דטרויט בעוד ששיקאגו תלחם מול KC במשחקים שיכולים ללכת לצד זה או אחר מדי יום. בואו נאמר ככה-- אם קנזס סיטי או הוויט סוקס עולים לפלייאוף זה אומר כמה דברים: א) אם יש מגיע אז מגיע.. ב) אם יש מגיע למישהו להיות בחוץ אז גם זה מתקיים ( במידה שמינסוטה לא תסתדר עם קליבלנד וקנזס סיטי) ולקנזס סיטי עכשיו -- הזכרנו כבר את שבע המשחקים שלהם מול הוויט סוקס. מלבד אלה הם ישחקו את הסדרה הבאה בקליבלנד, משם יעברו לקומיסקי, אחרי זה הביתה לסדרה מול דטרויט והפינאלי הגדול-- ארבעה משחקים בבית מול הוויט סוקס!! אמרתי כבר את מה שאני חושב.. השתיים האלה יילחמו אחת בשנייה בעוד מינסוטה תוכל לקטוף את הנצחונות מול קליבלנד ודטרויט. ללא ספק שהעדיפות נמצאת אצת הטווינס. הסיכוי היחיד של הוויט סוקס ושל הרויאלס הוא לנצח והרבה. כמובן שאם אחת מהם מנצחת אז השנייה מפסידה. כמעט ואין מצב שעד לשבוע האחרון שלושה קבוצות יישארו במירוץ על הבית. יותר הגיוני שתשאר רק אחת.. אז מה? ניחושים ותחזיות אתם רוצים? ההגיון אומר מינסוטה, הלב אומר שיקאגו והחוש השישי קנזס סיטי.. אני חושב שזה אומר הכל.
 
למעלה