מיגון ייעור בקו לשדרות.

מצב
הנושא נעול.

raminec

New member
גם 120 בכביש 431

120 קמ"ש בכביש 1 ו- 130 קמ"ש בכביש 6 בהחלט מהירות סבירה ו-
ורק שתדע שדווקא במהירויות כאלה קל יותר לחמוק מתאונות בדרך-כלל. כלי הרכב המודרניים בנויים למהירויות כאלה ואין שום סיבה לא לאשר מהירות מקסימלית של 120 קמ"ש בכביש 1. רוב הכביש משער הגיא ועד מחלף לוד בנוי למהירות כזו.
גם 120 בכביש 431
בקטע שבין מחלף ענבה ומחלף רמלה דרום בלי שום בעיה!
 
מעולה! תודה רבה! טעיתי שפתחתי שרשור בנושא

מיגון ייעור בקו לשדרות.
כפי ששמתם לב בוודאי, השרשור המקורי עבר שינויים והוסרו ממנו מספר הודעות. אדגיש כי הדבר נעשה בעצה אחת עם פותח השרשור ומסיבות מובנות. בינתיים, אפשר לדווח על חידושן של עבודות המיגון בקו הרכבת לשדרות, שהופסקו כשבוע לאחר פרוץ "צוק איתן". העבודות כוללת את הרחבת סוללת הרכבת וביצוע "מיגון ייעור" לאורך התוואי הגלוי לעין האויב. בחירת אופי המיגון נעשתה לאחר עבודת מטה של צה"ל ובחינה מדוקדקת של מספר רב של תרחישים. בחינה זו החלה זמן רב לפני מבצע "צוק איתן". מצ"ב מספר תמונות להתרשמותכם ואני מבקש בכל לשון של בקשה להימנע מעיסוק בסוגיות הביטחוניות הנלוות לנושא. תודה!
מעולה! תודה רבה! טעיתי שפתחתי שרשור בנושא
ואחרי יממה הרגשתי שחייבים להפסיק לדון בענין זה כאן. לפיכך פניתי אל מנהל הפורום וכפי שהוא כתב, ביקשתי ממנו להסיר את השרשור מטעמים מובנים. תודתי נתונה לו על כך ואין לי ספק קל שבקלים שגם ללא בקשתי, היה השרשור נמחק ובצדק רב, שכן הוא החל להגיע למקומות שאין להגיע אלייהם כפי שכבר נכתב. תודתי למנהלנו היקר הברון לוי !!!
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה