מטרו נותנים גז בכל הקשור לכחולים החדשים

יש לי גם ליטר כביש

עם שני אגזוזים ובדקתי כמה חלופות. בכולן, התוספת היתה 2-3 כ"ס בסלד הגבוה שזה די זניח. נשארתי עם המקוריים.
 

enigo

New member
זה כי הליטר כביש מגיעים היום עם מפלטים פתוחים מאוד כבר במקור

לפעמים אופנועי דו"ש ושטח יפניים מגיעים עם משתיקים שההסבר היחיד להם הוא קנוניה עם ספקי האפטר-מרקט...
 

המחשמל 64

New member
מנהל
יש אמת בעובדה שגם המשתיק המקורי הוא מספיק טוב

על פי שהבנתי מחברים רוכבים וכן הראשונים שקנו כבר לפני מספר חודשים לפני ולפני wrr (אני קניתי קצת אחריו) כך נראה לי לא קיבלו
לבטח משתיק אקרפוביץ. מכיר אחד כזה מקרוב מאד.
החבילה בזמנו שכללה שדרוג שאני לא זוכר מה כללה בנוסף למשתיק העלתה את המחיר ל 65K לכלי אאל"ט.
לאורך ציר הזמן וצבירת ממונט המכירה וכן על מנת להגבירו החל גם גל הקיט
כחלק מהמכירה. אגב כנראה שאקטיב צודק וככל שעבר הזמן מי שהזמין בתקופה האחרונה זכה ליותר מרכיבים בקיט.
אני בכל מקרה רואה את הצד החיובי של התמונה לבטח שאני משווה בין מה שהיה בעבר למה שקיים כיום. זה לא אומר שכל פלוני חייב כמובן להסכים. סה"כ אני חש שיש שינוי במדיניות/גישה/התייחסות והדבר כן לי בכל אופן מרגיש טוב.
 

amitexc

New member
ופעם הונדה לא היו משתינים לכיוון השטח והיום הם מוכרים

מוטוקרוסים ברישוי צהוב,כנראה שכולם הבינו שבשביל להרוויח כסףצריךלהתחיללעבוד.
פעם היה ליבואן הרבה כוח כי התחרות הייתה אנמית, היום כשיש מגוון רחב יותר היבואנים מבינים את זה ופועלים בהתאם.
לא שינוי של אדם אחד כפי שאתה חושב, לדעתי מי שאתה חושב עליו עושה כמעט כלום כמו במותג הקודם שלו.
&nbsp
 

המחשמל 64

New member
מנהל
ברור שזה לא שינוי של אדם אחד מסכים בהחלט

זו תפיסה ניהולית אסטרטגית.
 

amitexc

New member
של כל היצרנים..הכל דינמי, מי שישן בעמידה דינו להכחד.

 
למעלה