כל הכבודמטרו דן
חברת מטרו דן קיבלה מדן עוד 10 מפרקיות לבאר שבע בנוסף ל 4 מפרקיות הקיימות שהן 243 255 343 347 ו10 המפרקיות הן 242 247 257 260 265 267 278 281 289 290 3 המפרקיות 278 281 ו290 יועברו למטרו דן עד תחילת חודש אוגוסט
ועוד כמה שאלות קטנותמטרו דן
חברת מטרו דן קיבלה מדן עוד 10 מפרקיות לבאר שבע בנוסף ל 4 מפרקיות הקיימות שהן 243 255 343 347 ו10 המפרקיות הן 242 247 257 260 265 267 278 281 289 290 3 המפרקיות 278 281 ו290 יועברו למטרו דן עד תחילת חודש אוגוסט
סביר שהמפרקיות שירדו דרומה הן כאלוועוד כמה שאלות קטנות
האם יועברו רק 3 בשלב הראשון או ששלושת המפרקיות שיועברו עד תחילת אוגוסט יהיו האחרונות מתוך העשרה? אם ה3 הן הראשונות עד מתי יועברו כל העשרה? האם העברת המפרקיות מתאפשרת בעקבות הוצאת המפרקיות מקווים מסויימים בגוש דן והכנסת הנידרפלורים האדומים?
מורידים 3 עד חודש אוגוסט אבל למהסביר שהמפרקיות שירדו דרומה הן כאלו
שהתפנו בעקבות השינויים של הכנסת האדומים לקו 61 והעברת המפרקיות לקווים אחרים. חוץ מזה ערן, מה קורה עם האוטובוסים שהוריד דן. כמה מהם נשארו במטרודן ? כמה אוטובוסים בכלל מפעילה החברה כיום ?
אז ככה...מורידים 3 עד חודש אוגוסט אבל למה
להוריד 10 זה יותר מדי אין צורך
אז ככה...
קודם כל אני חושב שזה לא יותר מידי, קח בחשבון שעל מפרקית שנכנסת אוטובוס רגיל של "דן" יוצא. חברת מטרודן אמורה להפעיל 80 מכונות 30 מהן וולבו B7L עם מרכב Hispano 50 מהם מ.א.ן SL וEL חלק מהSLים הם רכוש חברת "דן" שמושאל למטרודן והשאר SLים וELים בודדים הם של התחבורה הציבורית לשעבר שנרכשו ע"י מטרודן. בקרוב אמורים להכנס עם 30 אוטובוסים מתוצרת וולבו מדגם B7L שיוציאו את כל האוטובוסים הרגילים המושאלים מ"דן" מבאר שבע. אני חושב שהשימוש במפרקיות בבאר שבע היה מתחיל לפני יותר מ10 שנים אם התחבורה הציבורית ז"ל הייתה מתפקדת כראוי מכל הבחינות. סביב שנת 90 נוסו מפרקיות בבאר שבע והניסוי הוכרז ככישלון בגלל קושי בתנועה עם המפרקיות בעיר, היום כשאני משווה את מצב הכבישים לכבישים לפני 13 שנה אז המצב היה הרבה יותר נוח ופשוט מאחר ובאותה תקופה לא הייתה אפילו חצי ככר, דבר שבד"כ מקשה מאוד על תנועת אוטובוסים מפרקיים כך שהנימוק הזה כנראה מצוף מהאצבע והסיבה האמיתית הייתה כלכלית. עוד יש להוסיף שמאז שחברת התחבורה הציבורית נסגרה חלה עלייה משמעותית במספר המשתמשים בתחבורה הציבורית בבאר שבע וזאת טוענים בעיקר נהגים שעבדו בחברה בימי התח"צ ועובדים היום תחת מטרודן, הם מתארים עליה מטורפת במספר הנוסעים במרבית הקווים, המון מתושבי באר שבע שאיבדו אמון בחברה העירונית חזרו להשתמש בשירותי ההסעה העירוניים בעקבות ההפרטה. לא פעם יוצא לי לראות את המפרקיות בקוים 12 ו32 בעיקר כשהן עמוסות עד הגג בנוסעים.
נצל"ש שאלה למשהו ממטרודן אם ישמטרו דן
חברת מטרו דן קיבלה מדן עוד 10 מפרקיות לבאר שבע בנוסף ל 4 מפרקיות הקיימות שהן 243 255 343 347 ו10 המפרקיות הן 242 247 257 260 265 267 278 281 289 290 3 המפרקיות 278 281 ו290 יועברו למטרו דן עד תחילת חודש אוגוסט
אני לא ממטרודן, אבל יש לי מה להגידנצל"ש שאלה למשהו ממטרודן אם יש
כאן אחד\ת כזה\ו?..... היום ראיתי בבאר-7 אוטובוסים{ישנים} שעברו לעבוד\לתגבר את מטרודן כנ"ל האוטובוסים הישנים של התח"צ ב"ש ז"ל. האם אין אפשרות לתת צביעה אחת לכולם? האם ברכבים של {הישנים} של תח"צ יש מזגנים? מה היא צורת הצביעה של האוטובוסים החדשים שיכנסו לעבודה בב"ש שאלה אחרונה מתי היה צבע אחד לכול האוטובוסים ? ד.א מה "שהולך" היום בב"ש זו בדיחה" מבחינת הרכבים הישנים עגלות.
בהחלט יש מה להוסיף...אני לא ממטרודן, אבל יש לי מה להגיד
לגבי צביעה: אין אפשרות לתת צביעה אחת לכולם משום שחלק ניכר מהאוטובוסים בצי החברה מושאלים מ"דן" עד להתבססות חברת מטרודן בשטח והצטיידותה באוטובוסים חדשים והם בבעלותה המלאה. אוטובוסים שכאלה לא ניתן לתבוע, משום שהם שייכים, כאמור לדן ומטרודן לא יכולה לעשות בהם כעולה על רוחה. לגבי אוטובוסי התח"צ כנראה שהם לא נצבעים משום שזה לא רווחי לצבוע אוטובוסים ישנים בצבעים חדשים כי הם ממילא ירדו מהכביש עוד שנים ספורות, ובכל מקרה לא צובעים את כל האוטובוסים בבת אחת אלא כשיש צורך בשיפוץ חיצוני, קרי פחחות וצבע. אני מניח שהאוטובוסים החדשים שייכנסו לשירות מטרודן יצבעו כמו אלו שהתקבלו בירושה מהתח"צ (וולבו נמוכי הרצפה תוצרת היספנו, ספרד). לגבי האוטובוסים הישנים: האוטובוסים שמושאלים מדן הם האוטובוסים העירוניים הטובים ביותר ששירתו בחברה (הדגם הספציפי הזה שירת מסוף שנות השבעים וממשיך לשרת גם היום בחברה), הם במצב תחזוקתי מצוין ולאחר הקילומטרז' הרב שהם עשו (כולל הנסיעות לב"ש מת"א) הם ממשיכים לעבוד. אוטובוסי התח"צ הישנים משופצים ע"י צוות בראשות סגן מנהל המוסך הראשי של דן ולפי מה שכתב כאן ערן המנהל בעבר, הם עשו עבודה מצויינת. מדבריו עולה כי כל האוטובוסים בבאר שבע במצב מעולה ולגבי המכונות של דן, ארשה לעצמי להוסיף את המונח "כמו חדש". אני חושב שהגדרתם כ"עגלות" עושה עמן עוול גדול. הן אולי נראות ישנות מבחוץ אך הן נוסעות יוצא מן הכלל.
ושכחתי....כל האוטובוסים שמופעליםבהחלט יש מה להוסיף...
בהמשך לדבריו של אנדי, אכן מטרודן נמצאת עדיין בהליך התבססות בעיר ועדיין משתמשת בציוד מושאל מ"דן" אתה יכול לראות בהם רכבים שכורים, אני ואתה לא יכולים להשכיר רכב ולצבוע אותו כי בא לנו. לגבי האוטבוסים הישנים של התח"צ, אכן רובם המוחץ היה במצב שלא שווה יותר מלדחוף את האצבע עמוק בגרון ולהקיא עליהם. אנשי המוסך של דן עשו עליהם עבודה מצויינת בכדי להחזיר אותם למצב נסיעה.... אמנם הם אינם במצב תחזוקתי כמו הSLים של "דן" שזה עניין של שמים וארץ כי הSLים של דן מתוחזקים בצורה שראויה לשבח.... בתור מי שנסע כמעט בכל אוטובוס שנוסע היום במטרודן אני חייב לציין שיותר חויה לנסוע בSL של התח"צ לשעבר כשהמזגן עובד בתוכו מאשר במפרקית של "דן" בבאר שבע ושבצג שלה כתוב לחוף הרחצהכאשר ייכנסו הוולבואים החדשים (עם מרכבים של מרכבים) אני מניח שהצביעה שלהם תהיה זהה למרכבים של היספאנו שכבר ה"גלים" הצבעוניים דהו מהם, בגלל השטיפות האינטנסיביות שהם עוברים שהשמש הדרומית הקופחת. לדעתי הSLים של התח"צ ייצטרכו לצאת מהשירות הרבה לפני שמטרודן תסיים את המכרז שלהם בבאר שבע....רובם הוכנסו במהלך 90-91 אם אני זוכר נכון כך שלא נשאר להם יותר מ3 שנים על הכביש מה גם שהמצב המכאני שלהם לדעתי יגרום למטרודן להפטר מהם אפילו יותר מהר. אני אומר בזהירות שאני חושב שכל עניין הרכישה של האוטובוסים מהתח"צ הוא פתרון זמני בהחלט משתי סיבות: 1. אני בטוח שמטרודן לא רוצה להכניס את עצמה למיטה חולה עם אוטובוסים ישנים שאופן תחזוקתם בעבר החמיר מאוד עם מצבם וכל עבודה אינטנסיבית ככל שתהיה לא תאפשר את הבאתם למצב כמו הSLים של דן. 2. תנאי המכרז מחייבים את מטרודן לרכוש 80 אוטובוסים חדשים לטובת החברה בבאר שבע, מה שמעבר לכך זה בעיה שלהם. ועד כמה שאני יודע אוטובוס בן 11-12 הוא לא אוטובוס חדש
כן אבל אפשר לצבוע את הEL לא? זהבהחלט יש מה להוסיף...
בהמשך לדבריו של אנדי, אכן מטרודן נמצאת עדיין בהליך התבססות בעיר ועדיין משתמשת בציוד מושאל מ"דן" אתה יכול לראות בהם רכבים שכורים, אני ואתה לא יכולים להשכיר רכב ולצבוע אותו כי בא לנו. לגבי האוטבוסים הישנים של התח"צ, אכן רובם המוחץ היה במצב שלא שווה יותר מלדחוף את האצבע עמוק בגרון ולהקיא עליהם. אנשי המוסך של דן עשו עליהם עבודה מצויינת בכדי להחזיר אותם למצב נסיעה.... אמנם הם אינם במצב תחזוקתי כמו הSLים של "דן" שזה עניין של שמים וארץ כי הSLים של דן מתוחזקים בצורה שראויה לשבח.... בתור מי שנסע כמעט בכל אוטובוס שנוסע היום במטרודן אני חייב לציין שיותר חויה לנסוע בSL של התח"צ לשעבר כשהמזגן עובד בתוכו מאשר במפרקית של "דן" בבאר שבע ושבצג שלה כתוב לחוף הרחצהכאשר ייכנסו הוולבואים החדשים (עם מרכבים של מרכבים) אני מניח שהצביעה שלהם תהיה זהה למרכבים של היספאנו שכבר ה"גלים" הצבעוניים דהו מהם, בגלל השטיפות האינטנסיביות שהם עוברים שהשמש הדרומית הקופחת. לדעתי הSLים של התח"צ ייצטרכו לצאת מהשירות הרבה לפני שמטרודן תסיים את המכרז שלהם בבאר שבע....רובם הוכנסו במהלך 90-91 אם אני זוכר נכון כך שלא נשאר להם יותר מ3 שנים על הכביש מה גם שהמצב המכאני שלהם לדעתי יגרום למטרודן להפטר מהם אפילו יותר מהר. אני אומר בזהירות שאני חושב שכל עניין הרכישה של האוטובוסים מהתח"צ הוא פתרון זמני בהחלט משתי סיבות: 1. אני בטוח שמטרודן לא רוצה להכניס את עצמה למיטה חולה עם אוטובוסים ישנים שאופן תחזוקתם בעבר החמיר מאוד עם מצבם וכל עבודה אינטנסיבית ככל שתהיה לא תאפשר את הבאתם למצב כמו הSLים של דן. 2. תנאי המכרז מחייבים את מטרודן לרכוש 80 אוטובוסים חדשים לטובת החברה בבאר שבע, מה שמעבר לכך זה בעיה שלהם. ועד כמה שאני יודע אוטובוס בן 11-12 הוא לא אוטובוס חדש
הELים האלה לא יישאר הרבה זמןכן אבל אפשר לצבוע את הEL לא? זה
בס"ך 4 אוטובוסים שעובדים ויש להם הרבה שנים לעבוד
אוקי המוןנצל"ש שאלה למשהו ממטרודן אם יש
כאן אחד\ת כזה\ו?..... היום ראיתי בבאר-7 אוטובוסים{ישנים} שעברו לעבוד\לתגבר את מטרודן כנ"ל האוטובוסים הישנים של התח"צ ב"ש ז"ל. האם אין אפשרות לתת צביעה אחת לכולם? האם ברכבים של {הישנים} של תח"צ יש מזגנים? מה היא צורת הצביעה של האוטובוסים החדשים שיכנסו לעבודה בב"ש שאלה אחרונה מתי היה צבע אחד לכול האוטובוסים ? ד.א מה "שהולך" היום בב"ש זו בדיחה" מבחינת הרכבים הישנים עגלות.
מטרו דן
חברת מטרו דן קיבלה מדן עוד 10 מפרקיות לבאר שבע בנוסף ל 4 מפרקיות הקיימות שהן 243 255 343 347 ו10 המפרקיות הן 242 247 257 260 265 267 278 281 289 290 3 המפרקיות 278 281 ו290 יועברו למטרו דן עד תחילת חודש אוגוסט
זה אמנם צעד נכון להביא מפרקיות לב"שעדכון לנוסעים בקו 31 מטרודן
עקב עבודות בכביש ברחוב אפרים תועבר התחנה לרחוב השבטים עד לסיום העבודות. מקור הדיווח חברת "מטרודן"
אני לא יודע אם הן בקושי זזותזה אמנם צעד נכון להביא מפרקיות לב"ש
אבל המפרקיות האלה, שכבר נסעתי באחדות מהן בקושי זזות כבר, מטרודן רוכשת אותן בשביל שיעבדו בשירות לדעתי מקסימום עוד שנתים?
הן שרדו את הדרך לבאר שבע...אני לא יודע אם הן בקושי זזות
אני ראיתי את 347 כמדומני טסה בשדרות טוביהו במהירות של 75-80 קמ"ש...
לא אני ראיתי אותה את 343 בשדרותאני לא יודע אם הן בקושי זזות
אני ראיתי את 347 כמדומני טסה בשדרות טוביהו במהירות של 75-80 קמ"ש...
הסיבה היחידה שראית אותה נוסעתלא אני ראיתי אותה את 343 בשדרות
טוביהו לא ב 70-80 קמ"ש אלה 50-60 וזה ניראה לי כי יש בעיה רצינית במיפקיות האלה
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.