מטרופולין נכנסת לאזור ה שרון אם כי באופן חלקי

מצב
הנושא נעול.
הפורום הקדים את עידן יוסף

מטרופולין נכנסת לאזור ה שרון אם כי באופן חלקי
https://www.news1.co.il/Archive/001-D-415178-00.html
הפורום הקדים את עידן יוסף
[URL]http://www.tapuz.co.il/forums/viewmsg/394/184323388/%D7%90%D7%A7%D7%98%D7%95%D7%90%D7%9C%D7%99%D7%94/%D7%AA%D7%97%D7%91%D7%95%D7%A8%D7%94_%D7%A6%D7%99%D7%91%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%AA[/URL]

ומטרופולין כבר נמצאת מזמן באזור השרון. הפעם היא מחליפה את אגד בחלק מהקווי ה-500, במסגרת יישום מכרז שרון-חולון מרחבי.
 

אורי404

New member
"עמוד השדרה" בפורום הקדים והודיע ראשון
. מה הלאה?

הפורום הקדים את עידן יוסף
[URL]http://www.tapuz.co.il/forums/viewmsg/394/184323388/%D7%90%D7%A7%D7%98%D7%95%D7%90%D7%9C%D7%99%D7%94/%D7%AA%D7%97%D7%91%D7%95%D7%A8%D7%94_%D7%A6%D7%99%D7%91%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%AA[/URL]

ומטרופולין כבר נמצאת מזמן באזור השרון. הפעם היא מחליפה את אגד בחלק מהקווי ה-500, במסגרת יישום מכרז שרון-חולון מרחבי.
"עמוד השדרה" בפורום הקדים והודיע ראשון
. מה הלאה?
אכן אתה, עמוד השדרה עזרת לשאלתי, לגבי מועד החלפת קווי 5XX.


בכתבה כתוב "...תשלים מטרופולין את המהלך עם הפעלת קווי השירות העירוניים בשרון, שמופעלים כיום בידי אגד...". סביר להניח שהכוונה לקווים הפועלים באמצעות אוטובוסים עירוניים.

במכרז שרון-חולון נותרו קווים שונים בתל אביב וסביבתה. למשל קו מצפון תל אביב ליפו או קו 124 מרמת השרון לתל אביב. זה עוד ייצא לפועל? מתי אחרי כל הפעימה של קווי 5XX?
 
קו 44 של דן זה קו מצפון תל אביב ליפו

"עמוד השדרה" בפורום הקדים והודיע ראשון
. מה הלאה?
אכן אתה, עמוד השדרה עזרת לשאלתי, לגבי מועד החלפת קווי 5XX.


בכתבה כתוב "...תשלים מטרופולין את המהלך עם הפעלת קווי השירות העירוניים בשרון, שמופעלים כיום בידי אגד...". סביר להניח שהכוונה לקווים הפועלים באמצעות אוטובוסים עירוניים.

במכרז שרון-חולון נותרו קווים שונים בתל אביב וסביבתה. למשל קו מצפון תל אביב ליפו או קו 124 מרמת השרון לתל אביב. זה עוד ייצא לפועל? מתי אחרי כל הפעימה של קווי 5XX?
קו 44 של דן זה קו מצפון תל אביב ליפו
במכרז היה מתוכנן קו 28 בין רכבת האוניברסיטה ליפו, אבל המספר 28 נתפס על ידי קו של דן.
ולא נראה לי שקו 124 יופעל. אגב, יש כבר למטרופולין קו 124 - בין טירה לתל אביב.
 

oshri1987sg

Active member
קו 28 היה מתוכנן להיות מרכבת האוניברסיטה לולפסון בכלל

קו 44 של דן זה קו מצפון תל אביב ליפו
במכרז היה מתוכנן קו 28 בין רכבת האוניברסיטה ליפו, אבל המספר 28 נתפס על ידי קו של דן.
ולא נראה לי שקו 124 יופעל. אגב, יש כבר למטרופולין קו 124 - בין טירה לתל אביב.
קו 28 היה מתוכנן להיות מרכבת האוניברסיטה לולפסון בכלל
 

אורי404

New member
כן אכן הכוונה שלי לשני הקווים הנ"ל ואולי נוספים

קו 44 של דן זה קו מצפון תל אביב ליפו
במכרז היה מתוכנן קו 28 בין רכבת האוניברסיטה ליפו, אבל המספר 28 נתפס על ידי קו של דן.
ולא נראה לי שקו 124 יופעל. אגב, יש כבר למטרופולין קו 124 - בין טירה לתל אביב.
כן אכן הכוונה שלי לשני הקווים הנ"ל ואולי נוספים
אכן הכוונה שלי לקו מרכבת האוניברסיטה לוולפסון ולקו 124. אולי לקווים נוספים בתל אביב רבתי. במידה ויש כאלה שטרם הופעלו.

נכון שיש קו 124 מטירה לתל אביב, שנוסע בקטע דומה לקו המתוכנן מרמת השרון. בכל מקרה אפשר לשנות את המספר של אחד מהם.

בקיצור מעניין אם הקווים האלה ונוספים יפעלו בסופו של דבר ומתי.
 

סנוי

New member
קו מצפון ת"א ליפו? קו 124? יש לך פרטים לגבי מסלול?

"עמוד השדרה" בפורום הקדים והודיע ראשון
. מה הלאה?
אכן אתה, עמוד השדרה עזרת לשאלתי, לגבי מועד החלפת קווי 5XX.


בכתבה כתוב "...תשלים מטרופולין את המהלך עם הפעלת קווי השירות העירוניים בשרון, שמופעלים כיום בידי אגד...". סביר להניח שהכוונה לקווים הפועלים באמצעות אוטובוסים עירוניים.

במכרז שרון-חולון נותרו קווים שונים בתל אביב וסביבתה. למשל קו מצפון תל אביב ליפו או קו 124 מרמת השרון לתל אביב. זה עוד ייצא לפועל? מתי אחרי כל הפעימה של קווי 5XX?
קו מצפון ת"א ליפו? קו 124? יש לך פרטים לגבי מסלול?
 

אורי404

New member
יש קווים חדשים שונים, שהופיעו במכרז

קו מצפון ת"א ליפו? קו 124? יש לך פרטים לגבי מסלול?
יש קווים חדשים שונים, שהופיעו במכרז
המכרז יצא לפני למעלה משלוש שנים. מאז לא פסולה האפשרות, שהשתנו חלק מהתכניות על הקווים השונים.

הקו מצפון תל אביב ליפו, שמופיע - 28. "מתחנת רכבת האוניברסיטה לבי"ח וולפסון, דרך שכונת כוכב הצפון, – 28 קו  מרכז ת"א, שכונות יפו".
מזה חודשים "דן" מפעילים קו 28 משכונת המשתלה למרכז תל אביב. מעניין אם הקו מצפון תל אביב יפעל בסופו של דבר. כנראה במספר אחר.

124 - מרמת השרון לכרמלית דרך נמיר. מסלול דומה אם לא זהה לקו 24א. אם בסופו של דבר הקו יפעל, כנראה הוא יפעל בשני הכיוונים ויותר מהנסיעה הבודדת כיום.
 
אל תצפה לקווים הללו

יש קווים חדשים שונים, שהופיעו במכרז
המכרז יצא לפני למעלה משלוש שנים. מאז לא פסולה האפשרות, שהשתנו חלק מהתכניות על הקווים השונים.

הקו מצפון תל אביב ליפו, שמופיע - 28. "מתחנת רכבת האוניברסיטה לבי"ח וולפסון, דרך שכונת כוכב הצפון, – 28 קו  מרכז ת"א, שכונות יפו".
מזה חודשים "דן" מפעילים קו 28 משכונת המשתלה למרכז תל אביב. מעניין אם הקו מצפון תל אביב יפעל בסופו של דבר. כנראה במספר אחר.

124 - מרמת השרון לכרמלית דרך נמיר. מסלול דומה אם לא זהה לקו 24א. אם בסופו של דבר הקו יפעל, כנראה הוא יפעל בשני הכיוונים ויותר מהנסיעה הבודדת כיום.
אל תצפה לקווים הללו
הקו מצפון תל אביב ליפו למעשה כבר מופעל, רק לא במסגרת המכרז אלא על ידי דן - קו 44.
רוצה דוגמה לעוד קו שהופיע במכרז ומופעל במסגרת אחרת? קו בין בני ברק לחולון. הוא מופעל כקו 146 של אגד.
ואם לא הפעילו עדיין את 124, כנראה לא יפעילו אותו. אולי התשובה במקום הקו הזה תהיה הפעלה של יותר נסיעות של קו 532 מתוך רמת השרון.
 

אורי404

New member
יש גם קווים נוספים, שאני חושב שלא יצאו

אל תצפה לקווים הללו
הקו מצפון תל אביב ליפו למעשה כבר מופעל, רק לא במסגרת המכרז אלא על ידי דן - קו 44.
רוצה דוגמה לעוד קו שהופיע במכרז ומופעל במסגרת אחרת? קו בין בני ברק לחולון. הוא מופעל כקו 146 של אגד.
ואם לא הפעילו עדיין את 124, כנראה לא יפעילו אותו. אולי התשובה במקום הקו הזה תהיה הפעלה של יותר נסיעות של קו 532 מתוך רמת השרון.
יש גם קווים נוספים, שאני חושב שלא יצאו
מבין ממך, שהקו מצפון תל אביב ליפו הוא למעשה קו 44. זה כולל גם שינוי בתחנת הקצה - עתידים.
בקשר לקו 146, שמופעל, חשבתי על זה. בהתחלה חשבתי שאולי 146 הוא מן קו זמני. די דומה למה שהיה, כאשר "נתיב אקספרס" הפעילו את קו 609 מנתניה גם לרעננה וגם לכפר סבא, עד שהופעלו קווים נוספים במכרז שרון-חולון 609 ו-610.

גם במכרז יש קווים מתחנת רכבת קוממיות לאזור התעסוקה בחולון. גם קו 79 מחולון ליגאל אלון בתל אביב ולמסוף 2000.
או שהשתנו התכניות והקווים השונים לא פועלים. או שזה יהיה בהמשך אחרי, שיושלם המעבר ל"מטרופולין" בקווי 5XX.
 
כמעט תמיד בין פרסום מכרז לבין יישומו יש שינויים

יש גם קווים נוספים, שאני חושב שלא יצאו
מבין ממך, שהקו מצפון תל אביב ליפו הוא למעשה קו 44. זה כולל גם שינוי בתחנת הקצה - עתידים.
בקשר לקו 146, שמופעל, חשבתי על זה. בהתחלה חשבתי שאולי 146 הוא מן קו זמני. די דומה למה שהיה, כאשר "נתיב אקספרס" הפעילו את קו 609 מנתניה גם לרעננה וגם לכפר סבא, עד שהופעלו קווים נוספים במכרז שרון-חולון 609 ו-610.

גם במכרז יש קווים מתחנת רכבת קוממיות לאזור התעסוקה בחולון. גם קו 79 מחולון ליגאל אלון בתל אביב ולמסוף 2000.
או שהשתנו התכניות והקווים השונים לא פועלים. או שזה יהיה בהמשך אחרי, שיושלם המעבר ל"מטרופולין" בקווי 5XX.
כמעט תמיד בין פרסום מכרז לבין יישומו יש שינויים
הקווים שהיו אמורים להיות כבר בפעימות הקודמות של יישום המכרז ולא הופעלו או שהופעלו בצורה שונה (כמו למשל קו 44 במכרז בין וינטר לאזור התעשיה חולון שלא הופעלו ובמקומו הופעל קו 35 בין כורזין לאזור התעשיה חולון והמספר 44 נלקח בכלל לקו של דן), אין מה לצפות שיופעלו מתישהו כפי שהיה רשום במכרז.
מאז פרסום המכרז נלקחו מספרים שהופיעו בו לקווים אחרים (28 למשל וגם 15 שהיה לפי המכרז אמור להיות קו בין אזור התעשיה חולון לתחנת רכבת קוממיות ובפועל משמש קו שונה לחלוטין במסגרת המכרז), קווים שהופיעו בו מופעלים בצורה שונה (כמו 146 במקום 343 למשל). המסלול של קו 12 שונה מהמסלול לפי המכרז. ועוד הבדלים.
השינויים הללו שרירים וקיימים ולכן אין מה לצפות ליישום בדיוק כפי שהיה רשום במכרז כאשר המציאות כיום שונה.

עקרונית, מה שנשאר עדיין לבצע במסגרת יישום המכרז זה את העברת קווי 5XX והפעלת קווי 5XX חדשים. היישום של השאר כבר בוצע בפעימות הקודמות ולכן אין לך מה לצפות שדברים שנפלו בדרך ולא יושמו או יושמו באופן שונה, ייושמו בעתיד כפי שהיה רשום במכרז.
 

אורי404

New member
אכן יש הבדל מפרסום המכרז עד יישומו. חלק מהשינויים טובים

כמעט תמיד בין פרסום מכרז לבין יישומו יש שינויים
הקווים שהיו אמורים להיות כבר בפעימות הקודמות של יישום המכרז ולא הופעלו או שהופעלו בצורה שונה (כמו למשל קו 44 במכרז בין וינטר לאזור התעשיה חולון שלא הופעלו ובמקומו הופעל קו 35 בין כורזין לאזור התעשיה חולון והמספר 44 נלקח בכלל לקו של דן), אין מה לצפות שיופעלו מתישהו כפי שהיה רשום במכרז.
מאז פרסום המכרז נלקחו מספרים שהופיעו בו לקווים אחרים (28 למשל וגם 15 שהיה לפי המכרז אמור להיות קו בין אזור התעשיה חולון לתחנת רכבת קוממיות ובפועל משמש קו שונה לחלוטין במסגרת המכרז), קווים שהופיעו בו מופעלים בצורה שונה (כמו 146 במקום 343 למשל). המסלול של קו 12 שונה מהמסלול לפי המכרז. ועוד הבדלים.
השינויים הללו שרירים וקיימים ולכן אין מה לצפות ליישום בדיוק כפי שהיה רשום במכרז כאשר המציאות כיום שונה.

עקרונית, מה שנשאר עדיין לבצע במסגרת יישום המכרז זה את העברת קווי 5XX והפעלת קווי 5XX חדשים. היישום של השאר כבר בוצע בפעימות הקודמות ולכן אין לך מה לצפות שדברים שנפלו בדרך ולא יושמו או יושמו באופן שונה, ייושמו בעתיד כפי שהיה רשום במכרז.
אכן יש הבדל מפרסום המכרז עד יישומו. חלק מהשינויים טובים
מה גם, שישום המכרז הזה התעכב, בגלל התביעה המשפטית.
חלק מהשינויים לדעתי לטובה. למשל קו 21 שלא היה כתוב במכרז פועל והוא בסך הכל קו טוב.
מניח, שייצאו כמו כתבת קווי 5XX באופן מלא. אחרי זה כנראה שינויים. כמו מה שאני כתבתי ומיכאל כתבנו על העניין בקו 570 ושעות היציאה הלא ממש סבירות.
 
פרסום של מטרופולין:

מטרופולין נכנסת לאזור ה שרון אם כי באופן חלקי
https://www.news1.co.il/Archive/001-D-415178-00.html
פרסום של מטרופולין:
https://www.metropoline.com/WS/PDF/פלאייר 500.pdf

יש טעות בתיאור קו 553 - אין שום קשר בינו לבין תל אביב והתחנה המרכזית בתל אביב. מטרופולין עוד לא רגילה לשרת את התחנה המרכזית של פתח תקוה.
 

אורי404

New member
לגבי השינויים או הלא-שינויים

פרסום של מטרופולין:
https://www.metropoline.com/WS/PDF/פלאייר 500.pdf

יש טעות בתיאור קו 553 - אין שום קשר בינו לבין תל אביב והתחנה המרכזית בתל אביב. מטרופולין עוד לא רגילה לשרת את התחנה המרכזית של פתח תקוה.
לגבי השינויים או הלא-שינויים
בפרסומים השונים, הופיעה גם הטעות, בכך שקו 553 מגיע לתחנה המרכזית בתל אביב ולא של לפתח תקווה.

שינוי קטן, שמופיע הוא הארכת קו 504 ללב הפארק, במקום בית החולים לוינשטיין כיום. לא רע.

קו 565 לא מופיע. או שהוא מבוטל, כפי שזה היה אמור להיות במכרז או שעדיין "אגד" יפעילו אותו.
לדעתי כדאי מה, שפעם הצעת אם אני לא טועה (עמוד השדרה); שינוי בקו 248 שייסע דרך המסגר או דרך בגין לתחנה המרכזית, במקום המסלול הקיים.

קו 570 - זה שינו את המסלול לרמת אביב זה טוב ויפה. אבל שעות היציאה שלו, איך לומר את זה, די מוזרות. 15:00 ו-15:45. לא חושב שיש שיעורים, שמסתיימים קרוב לשעה הזו. למשל 16:15 זה כבר יותר הגיוני לדעתי.
 

olli3

New member
מנהל
הכל טוב ויפה, השאלה אם מצליחים לבצע את הרוב המוחלט או לא

לגבי השינויים או הלא-שינויים
בפרסומים השונים, הופיעה גם הטעות, בכך שקו 553 מגיע לתחנה המרכזית בתל אביב ולא של לפתח תקווה.

שינוי קטן, שמופיע הוא הארכת קו 504 ללב הפארק, במקום בית החולים לוינשטיין כיום. לא רע.

קו 565 לא מופיע. או שהוא מבוטל, כפי שזה היה אמור להיות במכרז או שעדיין "אגד" יפעילו אותו.
לדעתי כדאי מה, שפעם הצעת אם אני לא טועה (עמוד השדרה); שינוי בקו 248 שייסע דרך המסגר או דרך בגין לתחנה המרכזית, במקום המסלול הקיים.

קו 570 - זה שינו את המסלול לרמת אביב זה טוב ויפה. אבל שעות היציאה שלו, איך לומר את זה, די מוזרות. 15:00 ו-15:45. לא חושב שיש שיעורים, שמסתיימים קרוב לשעה הזו. למשל 16:15 זה כבר יותר הגיוני לדעתי.
הכל טוב ויפה, השאלה אם מצליחים לבצע את הרוב המוחלט או לא
אני אפילו לא מדבר על לבצע את כל הנסיעות כי זה בטוח לא יקרה.
&nbsp
זה שיש לקו מסויים יותר נסיעות ובפועל הנוסע מתייבש בתחנה כי האוטובוס לא יצא לדרך, אינו מצב עדיף על פני תדירות נמוכה יותר ונסיעות שיוצאות (ובזמן).
&nbsp
לגבי 570, כמו כל דבר - המתכנן או מטרופולין בעצמם לא בקיאים בצרכי הנוסעים של הקו ואף אחד לא שם לב כשהקו אושר והריג'קטים יצופו מהשטח לאחר מעשה ואז יקחו מפה, ישנו את הלו"ז של הקו ההוא וכו'...
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה