מטפלת - החזר מס שני ילדי הקטנים(בגיל שנה) נמצאים אצל מטפלת. האם זה נכון שהתשלום החודשי(2500 ש"ח) מוכר לצורכי מס גם לשכירים? מה המשמעות? ואם כן,היות ואיננו מקבלים ממנה קבלה,מה ניתן לעשות? תודה מראש