מטפלת - החזר מס

KnifeX

New member
מטפלת - החזר מס

שני ילדי הקטנים(בגיל שנה) נמצאים אצל מטפלת. האם זה נכון שהתשלום החודשי(2500 ש"ח) מוכר לצורכי מס גם לשכירים? מה המשמעות? ואם כן,היות ואיננו מקבלים ממנה קבלה,מה ניתן לעשות? תודה מראש
 

mstern

New member
זה עדיין לא נכון

אבל אולי בעתיד. מה שכן, שלם עליה ביטוח לאומי. אגב, זה נראה לי זול מאוד.
 
למעלה